Володимир Співаковський: нові знання вже з'являються

Знання повинні бути сучасними і об'ємно-різновекторними, а не плоско-застаріло-нецікавими

Володимир Співаковський: нові знання вже з'являються

Автор: Володимир Співаковський, президент корпорації «Гранд».

Ну, надо же…

Биологию в школе учат 4 года, но не знают, что такое гербалайф, и какие птицы летают за окном.

Химию учат 5 лет, но не знают, почему пропадает грязь после стирки порошком.

Историю учат все 8 лет, и ничего не знают: кто кого, когда, почему, как и зачем.

И дело уже не в той надоевшей всем дискуссии, что школьным знаниям не хватает прагматизма, а в том, что знания – не совсем те.

Сейчас все школьные учебники построены так, что полно информации о том, что из чего состоит и как называется.

Но практически ничего не говорится – КАК ЭТО работает, какие могут быть варианты, с какими другими явлениями науки и жизни это связано и как ЭТО можно использовать.

То есть знания должны быть современными и объёмно-разновекторными, а не плоско-устарело-неинтересными.

Хорошие новости: такие новые знания уже появляются.

Хотя по-прежнему неизвестен ответ на очень острый вопрос. И не спешите с ответом.

Кто должен составлять эти новые школьные учебники (бумажные или электронные), с прогрессивными и увлекательными знаниями?

1. Учителя.
2. Ученые.
3. Писатели.
4. Родители.
5. Чиновники.
6. Политики.
7. Предприниматели.
8. Случайные люди.
9. Преподаватели вузов.

Ваш вариант.

Оригінал

Освіта.ua
14.01.2020

Популярні блоги
І. Редько: про ненормовану розумову роботу школярів Когнітивний дисонанс на фоні любові до своєї країни і бажання жити, вчитись і розвиватись саме тут
Віктор Мисан: про що думають українські учителі У школах – повний розгул «демократії» та «академічної свободи», що зверху, що знизу
Т. Єфімова: коли зникне зі шкіл совдепія з подарунками? Коли зникне зі шкіл совдепія разом з подарунками, підлабузництвом і нікому не потрібними активностями?
Н. Борисенко: чарівна паличка й валеріана для вчителя Учителі просто вигорають, і в них не вистачає життєвих сил дати дітям все те, що вони могли б
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Олена
А яка різниця??? Сьогодні можна вибрати будь - який. І що це за вчитель , який не знайде потрібну інформацію ( а можливо і протилежну за змістом) Розмістити і використовувати її можна у різний спосіб . То ж пишіть ))) ми відберемо потрібне
Eugen Zimmermann
"Биологию в школе учат 4 года, но не знают, что такое гербалайф..." Завіса. Система не пускає занадто короткий коментар. Навіть на цьому сайті привчають до словоблудства((
Олена
Для Eugen Zimmermann: А не можливо все знати і не потрібно цього . А ось взяти і уважно прочитати склад дію призначення, здійснити пошук інформації онлайн, праналізувати позитивні і негативні відгуки і тд. діти вміють і ми цього їх вчимо.
Коментувати
Антон
В нормальных школах и сейчас дети знают и какие птицы за окном, и кто кого, когда, почему, как и зачем, и т. д. Автору не надо бы описывать проблемы своего лицея. Их надо решать, а не выдумывать "красивые" названия вроде "объёмно-разновекторные знания". К сожалению, автор совсем не понимает проблем современной школы.
Для Антон:
Зате він добре знає основи сучасного бізнесу і дре з батьків у своєму "Гранді" понад 11 тисяч євро за рік навчання.
Коментувати
042
Мой вариант - специалисты.