В. Бєлий: найслабша ланка нашої освіти - старша школа

Дійсно профільної освіти старшокласників як системного явища не варто чекати навіть з 2027 року

В. Бєлий: найслабша ланка нашої освіти - старша школа

Автор: Володимир Бєлий, заступник директора з НВР, фізико-технічний ліцей м. Херсона.

Сумно аж край!!!

Чому?

Тому, що 99% вірогідності того, що ВРУ прийме закон «Про ПЗСО» у тій редакції, яка пропонується комітетом ВР з освіти і науки.

Відтак, дійсно профільної освіти старшокласників як системного явища не варто чекати навіть з 2027 року.

Все тому, що коли закон дозволятиме тримати під одним дахом та управлінням одного директора/однієї педради закладу учнів всіх трьох циклів, то реально профільних ліцеїв у сегменті старшокласників так і залишиться мізерна кількість.

Більше того, батьків ще підкуплятимуть до старої за сутністю структури закладів їхніми назвами, адже у законі має бути так, що «... заклад загальної середньої освіти, що реалізує освітні програми на декількох рівнях загальної середньої освіти, має тип закладу вищого рівня, на якому провадиться освітня діяльність».

Невже державний менеджмент вищого рівня не усвідомлює, що владі на місцях завше простіше не чіпати вже існуючі заклади І - ІІІ ступеня, особливо у містах. Для їхніх власних дітей буде достатньо й одного-двох у місті закладу з класу престижних.

Відтак, у «сухому залишку» буде оте, про яке застерігає авторитетний освітянин-хімік, пан Віктор Бухтіяров (Viktor Bukhtiyarov): «... ще більше від європейських країн відстанемо. Бо найслабша ланка нашої освіти - старша школа. Доки в університети будуть приходити абітурієнти без профільної освіти, доти й університети будуть випускати «фахівців». Та й учителів нормально ми ніколи без такої освіти ми не навчимо».

СУМНО АЖ КРАЙ !!!

Оригінал

Освіта.ua
03.01.2020

Популярні блоги
Д. Ламза: ніхто не хоче йти в освіту або школа без учителів Від Кабінету Міністрів немає жодних дій щодо підвищення значимості професії вчителя
С. Колебошин: 3000 спартанців (задача про молодих вчителів) 3000 молодих вчителів на 15000 шкіл, що в середньому – 1 новий вчитель на 5 шкіл
І. Совсун: як надовго ще вистачить запалу учителів? Існує гігантська прірва між переможцями світових олімпіад і базовим рівнем українських шкіл
Тетяна Сердечна: зарплати у вчителів мають бути різні Є шанс, що колись держава буде в змозі оплачувати роботу людей, які працюють із її майбутнім
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Олекса Позняк
Грошей у ЗЕков немає, не встигають коломойші у пащу засовувать. На часі у них школи позакривать, учителів для економії повиганять. А профільна школа вимагає окремих приміщень, вищої оплати праці викладачам.ЗЕкам це не треба.