Г. Сищук: давайте створимо альтернативну реальність

Саме від нас залежить, стане сертифікація шляхом у майбутнє чи новою версією минулого...

Г. Сищук: давайте створимо альтернативну реальність

Автор: Галина Сищук, учитель, м. Харків.

Іноді я хочу переміститися у інший вимір. У світ, де кожен відчуватиме відповідальність за свої дії і вчинки. Світ, де кожен буде по максимуму вкладатися у загальну справу. Світ, де існуватимуть не тільки власні інтереси, а сьогоднішні вчинки будуть працювати на перспективу.

Такою я бачу власну участь у будь-якому проекті. Зараз ним є пілот сертифікації, бо її обов'язковість для нас уже не новина, і саме від нас залежить, стане вона шляхом у майбутнє чи новою версією минулого...

Моя історія має продовження, і мені потрібна ваша допомога.

Ви так активно поширювали мою історію, що вона стала гучним криком про недосконалість і неефективність процесу.

І мене почули!

Завдяки вам!

Наразі маю дуже активне обговорення процесу сертифікації з її впровадниками і розробниками. Це довгі і змістовні обговорення суті процесу, його першомети, шляхів реалізації завдань, аналіз потреб з точки зору вчителя...

І тут я зрозуміла, що не маю права одностороннього аналізу. Бо, якщо спілкуватимуться тільки зі мною, то реалізують ТІЛЬКИ МОЇ потреби і запити.

І чим я тоді відрізнятимусь від експертки, що реалізувала на мені власне бачення процесу?

Тому маю два прохання:

1. Робити репости у всіх можливих групах усі мої дописи під хештегом #сертифікація_альтернативна_версія, бо це моя можливість отримати зворотній зв'язок від колег - саме це є спосіб сформувати колективний запит.

2. Напишіть у коментарях ваше бачення професійного розвитку вчителя. Чого саме вам не вистачає? Що зайве? Які види і форми роботи ефективні, а які ні?

Я дуже вірю у нашу спроможність розробити ефективний інструмент, що сприятиме ефективному росту педагога і буде позбавлений тиску, нав'язувань чи зневаги. Та для цього дуже важливо знати вашу думку!

Давайте створимо альтернативну реальність разом! Бо не тільки нам у ній жити. І не тільки ми будемо пожинати плоди нашої безвідповідальності.

Оригінал

Освіта.ua
17.12.2019

Популярні блоги
Д. Ламза: ніхто не хоче йти в освіту або школа без учителів Від Кабінету Міністрів немає жодних дій щодо підвищення значимості професії вчителя
С. Колебошин: 3000 спартанців (задача про молодих вчителів) 3000 молодих вчителів на 15000 шкіл, що в середньому – 1 новий вчитель на 5 шкіл
І. Совсун: як надовго ще вистачить запалу учителів? Існує гігантська прірва між переможцями світових олімпіад і базовим рівнем українських шкіл
Тетяна Сердечна: зарплати у вчителів мають бути різні Є шанс, що колись держава буде в змозі оплачувати роботу людей, які працюють із її майбутнім
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Олекса Позняк
Альтернатива вже є - репетиторство. Там більше платять і не приїздять дурепи виписувать тобі бамажку що ти не верблюд. Навіщо професіоналам витрачати частину свого життя на цих дуреп? Просто ті хто заробляв репетиторством і мав години щоб підтримати хороших але бідних діток безкоштовно підуть зі школи. Знову постраждають бідні діти.Ну не буде крутий профі лізти через грязюку дебільної сертифікації щоб отримати 20% до зарплати. За 1 урок заробить більше ніж за день у школі.