Osvita.ua Блоги І. Лікарчук: сільський вчитель безвідмовніший, ніж міський?
І. Лікарчук: сільський вчитель безвідмовніший, ніж міський?

Чому 62% учасників першого туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2020» – сільські вчителі

І. Лікарчук: сільський вчитель безвідмовніший, ніж міський?

Автор: Ігор Лікарчук, екс-керівник Українського центру оцінювання якості освіти, в. о. директора Навчально-методичного центру забезпечення якості освіти.

Нещодавно побачив у Інтернеті. Читаю й думаю, а чому це так? Маю кілька відповідей на таке питання.

1. Сільський вчитель безвідмовніший, ніж міський. Сказало начальство брати участь в конкурсі - беруть. Бо це і рейтинг школи, і директора не можна підвести, щоб про тебе потім не забув, і т. ін...Міський учитель, який має більше можливостей для вибору місця роботи, уже знаходить в собі сили сказати, коли це потрібно - «Ні».

2. Сільський учитель має потужний потенціал і хоче заявити про нього. І хоч ці конкурси не кращий варіант для самореалізації та утвердження, але коли сільського вчителя вперто не бачать і вважають, що він не забезпечує належну якість освіти, то і цей конкурс згодиться.

3. Сільському вчителю набридли достатньо професійно обмежені будні, і він хоче свята, розширення кола знайомств... Іншими словами - хоче драйву.

Шановні друзі. Підтримайте лайком або один із моїх варіантів, або запропонуйте свій. Матимемо цікаву інформацію для роздумів.

Оригінал

Освіта.ua
27.11.2019

Популярні блоги
Сергій Колебошин: PISA як точка відліку, а не паніки Результати PISA для багатьох виявилися шоком і «зрадою», хтось насміхався, комусь взагалі нецікаво
Семен Єсилевський: скільки вкладати в освіту? Україна належить до країн, де не простежується залежність якості освіти від витрат на неї
Ігор Лікарчук: конкурсна машина працює Чи потрібний державний конкурс «Учитель року» взагалі? А якщо потрібний, то для чого?
Микита Андрєєв: про проєкти двох цікавих документів Наївно було думати, що зі зміною влади зміниться спосіб мислення менеджменту середнього рівня
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Witalina
В учителя сільської школи менше можливостей і працює він в гірших умовах,ніж міський вчитель ( Але про це НІХТО НЕ ГОВОРИТЬ).В основному, за деякими винятками, у нас не має в кабінетах ні комп, ні ін-дошки, проектора та інтернету, тобто всього того,що полегшує,урізноманітньоє урок,робить його більш продуктивним,сучасним.Але це не означає.ЩО МИ( на молодіжному слензі) ОТСТОЙ. І знання ми даємо НЕ гірші,ніж міські вчителі,(пиберіть всіх репетиторів) і побачите, Але нас затравлюють,звинувачуючи в непрофесійності, іт.д.
Стефанія
Звичайно перший варіант. Кому ті конкурси потрібні? Але більшість переживає за рейтинг та щоб не сварили директора.
1
1 короткий комментарий это плохо. Длинный комменртарий - это плохо. Ребята. вы там как-то определитесь, ЧТО вам надо. Якное дело - вариант ЛИШЬ первый. Другие можно даже НЕ рассматривать. ДУмаю, пан Ликарчук и сам способен выбрать из всех вариантов один
Оля
Підтримую 1 варіант.. бідні сільські вчителі, вчителі малих містечок. Не мають куди подітися.
Вчитель
Варіант 1. І тільки 1. А взагалі цей конкурс настільки вимотує із сил, що по закінченню всіх випробовувань починаєш думати як налагодити втрачене здоров’я. Вигораєш дотла. А кому це все потрібно? Невже дітям від того конкурсу краще? Чи розумнішими вони виростуть. Замість того щоб вчити, вчитель готується до конкурсу. Закидає уроки повністю і працює на конкурс. Яке л - но всі ті конкурси. І всі розуміють і ніщо не міняється, бо система працює на надбудову, а не вчителя.
Witalina
В учителя сільської школи менше можливостей і працює він в гірших умовах,ніж міський вчитель ( Але про це НІХТО НЕ ГОВОРИТЬ).В основному, за деякими винятками, у нас не має в кабінетах ні комп, ні ін-дошки, проектора та інтернету, тобто всього того,що полегшує,урізноманітньоє урок,робить його більш продуктивним,сучасним.Але це не означає.ЩО МИ( на молодіжному слензі) ОТСТОЙ. І знання ми даємо НЕ гірші,ніж міські вчителі,(пиберіть всіх репетиторів) і побачите, Але нас затравлюють,звинувачуючи в непрофесійності, іт.д.
Joli
Для Witalina: А ще ніхто не бере до уваги умови життя вчителів у селі. Опалення - дрова. Треба подбатм кожного дня про тепло в домі, у когось господарство, город. До райцентру автобус не їздить . Доріг немає...Лікарні немає. Не говорю вже про перукаря, манікюр... Звичайно, як не відчувати себе третьосортним. І хочеться на якісь тренінги, семінари, але ж клята дорога. Добратися нічим!
Коментувати
Halyna Plytus
Додаю " лайк" Вашому третьому варіанту... У роботі вчителя теж відбуваються етапи зросту та спаду, тому цей варіант є маленькою спробою вирватися з рутини,кинути собі виклик і на людей подивитись!
1а сколько ДЕНЕГ
Для Halyna Plytus: тянет этот конкурс. Ну и зачем учитею это надо? Тем более, если нет того, кто профинансирует концелярию. ЛЮбюой сельский учитель знает, что победы ему не видать. Разве что в районном этапе. А на дальнейшее надо столько денег, что люди изначально отказываются, если могут. Но куда им деться, когда админинстрация наезжает, потому что на администрацию наезжают инспектора...
Коментувати
Halyna Plytus
Пане Лікарчук,Ви написали абсолютно правильні речі. Помічаю ще одну,цілком банальну особливість: поступово втрачається такий важливий чинник навчального процесу,як взаємодія та співпраця вчителя та батьків учнів! Давайте будемо відвертими: відсутня відкритість,чесність у стосунках між батьками та дітьми. Батьки подекуди не знають про те,чим займаються їх діти у школі та чи продовжують вони навчання вдома( домашні завдання, самоосвіта тощо) і,що найдивніше, не бажають знати. До кого апелювати нам,вчителям,у випадку порушення дисципліни, ігнорування чи,подекуди,будьмо чесними,булінгу по відношенню до вчителів? Різні методи,прийоми, тренінги,усні бесіди,залучення спеціальних органів не змінюють ситуацію! І одержуємо таку історію,як у байці Крилова про рибу,щуку і рака...Хто захистить вчителя,сільського чи міського,від ...самих учасників навчального процесу?!
Сільський учитель
Як не дивно, але підтримаю всі три варіанти. Пане, Ви написали абсолютну правду. У селі, селищі немає роботи, тому вчителі працюють мовчки, виконубчи забаганки директорів, а директори царьки на місцях і керують як вважають за потрібне, за власним бажанням
Забаганки ОТГэшников.
Для Сільський учитель: Там,где образовали ОТГ, " царьки" не директора,а голова громады. Даже не царь, царь- феодал. Как прикажет всем директорам,а те- учителям-( даже если это противозаконно), так все и должны делать. А кто посмеет ослушаться- тот личный враг головы. И НИКАКИХ контролирующих органов на управленцев громады- анархия- " мать порядка"!
Тамара
Для Забаганки ОТГэшников.: Взагалі, це дивна ситуація, коли ОТГ безконтрольні з боку влади! Дали гроші і не контролюють, як використовуються. А громада також не може проконтролювати. Закони прописані так, що "царьки" вирішили, що є царями.
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!