Олеся Калинич: про експертизу підручників

Часом читаєш статтю й дуже хочеш, щоб це був фейк, бо не віриться, що це може відбуватися насправді...

Олеся Калинич: про експертизу підручників

Автор: Олеся Калинич, учитель, Хустська гімназія-інтернат.

Камо грядеши, або Про антидискримінаційну експертизу підручників...

Нехай простять мене чоловіки за фото, але... Знаєте, у Харкові є Музей гендерної та жіночої історії, де проводилося тренінгове навчання «Освіта без дискримінації» з проблем... підручникотворення.

Так, вам не здалося. Підручники дуже «чутливі гендерно»: наприклад, якщо на малюнку в дівчинки букет, то не можна зображувати хлопчика без квіточок. Так, це дуже важливо. Без таких малюнків підручник - не підручник.

Може, тому, що у вище згаданому музеї демонструють, що чоловіки - вид, який вимирає? (Я не поділяю цю думку).

І взагалі, якщо чоловік допомагає жінці нести важку сумку чи пропускає перед дверима, - це стереотип. Не можна вчити наших дітей стереотипному мисленню.

Часом читаєш статтю й дуже хочеш, щоб вона виявилася фейком, бо не віриться, що все описане може відбуватися насправді...

Далі - просто цитати з тренінгу для експертів підручників та представників видавництв:

  • «...недоцільно зображати дітей в українських національних костюмах (зокрема у вишиванках), бо це є дискримінацією по відношенню до інших національностей, які проживають в Україні. Особливо це стосується обкладинки підручників»;
  • «...насправді, не біологічна стать створює відмінності, а культура. Статеві відмінності, звичайно, існують (наприклад, гормональна структура, морфологічні ознаки), але їхня значущість дуже і дуже перебільшена».

Повний текст статті (до речі, названо прізвища керівників антидискримінаційної комісії) тут.

Авторка статті стверджує: у жодній країні світу антидискримінаційної експертизи підручників не існує.

Оригінал

Освіта.ua
26.11.2019

Популярні блоги
Т. Єфімова: як і чому школа вбиває мотивацію в дітей Чому в школі досі знижують оцінки за відступи, неправильний запис і колір малюнка
О. Бобкова: участь в олімпіаді не має бути примусовою Життя і здоров’я дітей і вчителів є вищою цінністю, аніж результат у олімпіад
І. Лікарчук: олімпіади - традиція совкової освіти Жодним законом чи нормативним документом обов’язковість участі школи у олімпіадах не передбачена
О. Українець: ЗНО з літератури дійсно не потрібне Шкільна програма передбачає читання текстів і біографій, а не вивчення літератури, і це дві дуже різні речі
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Марія
Це ж типові грантдоїди: дають під гендер гроші - будемо їх освоювати, дадуть під щось інше - будемо це впроваджувати... І серед них є колишні завідувачі відділу освіти, колишні викладачі інституту підвищення кваліфікації вчителів...
Против соросят!
Всех этих гендерщиков уволить или отослать к их хозяину- Соросу. Пусть ему мозг промывают, а не нашим детям.