Osvita.ua Блоги Володимир Співаковський: про нашу шкільну освіту
Володимир Співаковський: про нашу шкільну освіту

Яким повинен бути Стандарт в сучасній освіті - високим, низьким і чи потрібен він взагалі

Володимир Співаковський: про нашу шкільну освіту

Автор: Володимир Співаковський, президент корпорації «Гранд».

Тут какое дело с нашим школьным образованием.

1. Минималисты считают, что Стандарт в образовании должен быть низким, простым, легко достижимым. А всё, что лучше, совершеннее, то есть сверх стандарта, должно предоставляться за дополнительную плату.

2. Максималисты, наоборот, утверждают, что Стандарт должен быть изначально высоким. А вот уровень обучения, который хуже, ниже или проще – это брак.

3. Некоторые считают, что вообще никакого Стандарта быть не должно. Ребенок пусть учит то, что ему нравится, а учитель пусть преподает то, что хочет, лишь бы ребенку было интересно.

4. А есть еще мнение, что не надо мучиться. А просто взять чужую систему образования и полностью ее внедрить у нас. Всё равно какую: финскую, сингапурскую, американскую, британскую или австралийскую. Всё равно, типа, их стандарты выше и лучше наших.

5. Разработать свою систему образования, но тут будет много критики и возражений.

Так какой подход лучше: 1-2-3-4-5?

Оригінал

Освіта.ua
02.08.2019

Популярні блоги
Віктор Громовий: принижені та зневажені педагоги Принижені та зневажені — це нинішнє реальне становище і соціальне самопочуття українського вчительства
Олеся Калинич: зміни від МОН чи черговий фейк? Як учитель може втілити в життя виставлення оцінок у щоденник на перерві, наприклад, 20-30 учням?
М. Хоменко: таке в нас ставлення до «сіяча знань» Інтелектуальна праця оцінюється не просто за залишковим принципом, а принизливо низько
І. Лікарчук: про нового вчителя, а не власника диплому Лише учительський диплом у сучасних умовах не може бути єдиною перепусткою в шкільний клас
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Tatiana
Іван. Чому 5? Технічні спеціальності: Укр мова,література;Історія з Мистецтвом та математика.Це 3
Іван
Для Tatiana: укр мова і література-2 предмета,історія з мистецтвом- ще 2 предмета ,плюс математика. 2+2+1=5.
Коментувати
Tatiana
Зно повинно бути з таких предметів: Укр. мова та література( всесвітня та українська); Історія всесвітня й українська з обов`язковим включенням предмету " Мистецтво".3-йпредмет для гуманітаріїв- англійська. Для тихдітей , хто вступає до технічних вузів- математика, для медиківта фармацевтів- біологія й хімія.
Іван
Для Tatiana: цікаво вийшло,гуманітарії мають 3 іспити складати,а технарі- 5? Де в житті справедливість?))))
Для Tatiana:
Для вступу мають використовуватись такі 4 критерії: бал атестата з коефіцієнтом 0,1; комплексне ЗНО з української та однієї з іноземних мов з коефіцієнтом 0,2; комплексне ЗНО з усіх інших навчальних дисциплін шкільної програми з коефіцієнтом 0,3; ЗНО (чи іспит з фізкультурних та мистецьких спеціальностей) з фахової дисципліни з коефіцієнтом 0,4. Учасники міжнародних олімпіад зараховуються поза конкурсом. Для інших призерів заключних етапів олімпіад та конкурсів МАН сумарний бал множиться на коефіцієнт 1,05. При цьому разом з іншими коефіцієнтами (сільський, регіональний тощо) загальна сума може й перевищувати 200 балів. Пільговики за квотою 1 додатково після множення на всі коефіцієнти отримують 10 балів, за іншими квотами - 5 балів і беруть участь в загальному конкурсі.
Retro
Абсолютно не согласна с коэффициентом аттестата 0,1. При таком комплексно ЗНО по всем предметам нет смысла учитывать купленный аттестат)))
Коментувати
Горбань
Підтримую Басацьку, стандарти початкової і базової школи повинні бути розраховані на учнів з середнім інтелектом, бо їх більшість. Підготувати стандарти і програми, які б містили найпотрібніші для кожної грамотної людини знання не складно, тільки біда в тому, що міністерство в особі Інституту модернізації змісту освіти хороші нормальні стандарти і програми НЕ ПРОПУСТИТЬ!
Система без чинуш!!!
Никакая система не будет работать,пока не уменьшат количество чиновников,которые " сидят вверху" над учителем и требуют то,что вообще не должны делать учителя. Сделать учителя СВОБОДНЫМ! Чтоб он больше думал об уроке,а не о бумаготворчестве и другом бреде,который насаждают ЧИНОВНИКИ!!!
Oksana Skoraya
Для Система без чинуш!!!: да что Вы говорите! Читали новость на этом сайте? Ещё один институт - "Розвитку освіти" создали! Просто слов нет на все департаменты, институты и супер-пупер институты, а также остальные новомодные должности!
Коментувати
Олександра Басацька
Надто високий стандарт, особливо з "важких" дисциплін - математики, хімії - демотивує багатьох дітей. Натомість ті знання, які мають практичне значення, повинні засвоїти 90% всіх учнів, а не гнати за програмою, бо ще купа тем... А хто не встиг, так і буде.
Мар'яна
Для Олександра Басацька: Надто високий стандарт- у класах з поглибленим вивченням предмету. Класи без нахилу ніяких ускладнень у вивченні предметів не мають,програми набагато простіші,ніж в поглиблених. Демотивації не побачила поки що,може,мені повезло,але за 13 років викладання були ліниві діти,але лінь була не лише до навчання,а й взагалі до життя. Усі учні були розумні, абсолютно усі. Старшокласники самі обирали напрям,в якому хочуть реалізуватись,і працювали в обраному напрямку. Всі отримали освіту,хто в коледжі,хто в виші.
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!