Osvita.ua Блоги М. Андрєєв: про встановлені порогові бали ЗНО
М. Андрєєв: про встановлені порогові бали ЗНО

Чому політичні рішення диктуються бажанням сподобатися на міжнародній арені, а не національними інтересами

М. Андрєєв: про встановлені порогові бали ЗНО

Автор: Микита Андрєєвголова громадської ради при МОН.

Думаю про встановлені порогові бали ЗНО.

З української мови та літератури не подолали поріг 15,8% абітурієнтів (для них вступна компанія вже завершена). З математики таких 18,17%, з фізики - 14,97%. У цілому, цифри співмірні з минулими роками.

Але дещо в цьому році було новим. А саме «адаптивний пороговий бал» з української мови та літератури для осіб, які здобували середню освіту неслов'янською мовою. Питання, на мою думку, багато в чому політичне.

Встановили для них пороговий бал на рівні 14 (для всіх інших - 23). Завдання були однакові, раніше адаптивний поріг ніколи не застосовувався. Поріг у 14 відповідей - у масиві великої ймовірності так званого сліпого вгадування.

Я був проти. Колеги говорили, ніби це тест на європейськість, що це політичне рішення Міністра в контексті дипломатичної війни з нашими західними сусідами.

Але. Чи так само до українських дітей ставляться в Угорщині та Румунії? Чому політичні рішення мають диктуватися бажанням сподобатися усім на міжнародній арені, а не національними інтересами? Скільки тепер недобросовісних людей будуть переводити своїх дітей перед випуском до шкіл національних меншин, щоб мати менший поріг для вступу до вишів?

Чому Україна досі продовжує бути об'єктом, а не суб'єктом політики ? Питань багато. Мета правильна, бо діти невинуваті, але чи правильні засоби..?

Оригінал

Освіта.ua
14.06.2019

Популярні блоги
І. Лікарчук: замість пенсіонерів у школи підуть чиновники? Наукою і практикою доведено: не вік є визначальним у якості роботи педагога, а зовсім інші чинники
Галина Сищук: про експертну оцінку «по-новому» Учителя оцінювати має саме вчитель, котрий практично знайомий з програмою та організацією навчання
А. Недоля: кому потрібні куратори академічних груп? У радянській вищій школі куратор – це наглядач за студентами, який перебрався в українські ЗВО
О. Журавльова: що роблять канадські вчителі на канікулах? Залишатись у школі на канікулах нечесно й безглуздо, краще займатись улюбленою справою чи подорожувати
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
микола
сейчас ради 9 мизерных мизерных ПОРОГОВЫХ баллов все будут переходить в румынские и венгерские школы какой смысл в этом? ну сделали для меньшинств (которых меньше процента) мизерную льготу... и что? автор этого поста конченный дебил
Ольга Горбаньова
Знову ЗНО вважають це вступ до... Далі, до вишу чи закладу середньої спеціальної освіти. Але чомусь забувають, що ЗНО з української мови це ще й і ДПА для учнів 11 класів та здобувачів профтехосвіти, які пішли туди після 9 класу. Можливо вони і не Збирались здавати те ЗНО, а здали його тільки як ДПА. І все. Вони отримали свою оцінку за ДПА, чи то 4, чи три, яка різниця, але ЗНО "поріг не пройдено". Але дитина і не збиралась його проходити. Їй це просто не потрібно. Чому таку ситуацію не розбирають.
Старицький
Тест з украінськоі мови не може не здавати десятки тисяч дітей. Це Ахінея!! Всі вони читають , говорять рідною мовою....Але ці псевдо - вчені накрутили всякого непотрібу, граматики, синтаксису, нікому не потрібних речей .... Завдання~ випхати всіх в рабство за кордон!!!
КИМОшник
Для Старицький: ты тупое, или да? Половина безграмотного раугльского быдла, говорящего на суржике. Накрутили синтаксиса и грамматику? Если твои олигофрены-дети не способны сдать этот элементарный тест, то пусть осваивают рабочие специальности. Маршрутчики и дворники тоже нужны Синтаксис, граматика та купу непотрібних речей. Після таких слів, я раджу тобі просто вбитися об стіну, бо такі не повинні давати потомство дебілів.
Odger
Сука, блядь. Ти можеш свою позицію адекватно озвучити і більш політкоректно. Ти з дурки чи з джунглів?
Ольга
Такие неадекватные комментарии необходимо сразу блокировать, чтобы не засорять эфир такими дебилами, как КИМОшник.
Коментувати
Віктор
Аналог такого адаптивного порогу на IV етапі Всеукраїнських олімпіад з математики вже другий рік підряд практикує їх голова журі Рубльов. Замість того, щоб скласти збалансований варіант із 8 задач такий, щоб половина учасників могли реально набрати не менше 19 балів із 56 можливих, він пропонує учням так звані нульові задачі (наприклад, "знайдіть величину найменшого кута прямокутного трикутника, один з кутів якого дорівнює 60 градусів." Чим, курям на сміх, не рівень IV етапу?). І після таких двох задач для призового місця уже достатньо набрати 24 бали із 70. Але ж, насправді, це реальних 10 балів із 56. Тобто реальний поріг призового місця замість третини балів опускається нижче 18%, що лише на 0,1% вище 100 балів на ЗНО з математики в цьому році. Цікаво, що умови таких нульових задач на своєму сайті він не оприлюднює. Мабуть, встидно показати громадськості, до якого рівня ми докотилися. Подейкують, що й члени журі "перевіряють" нульові задачі, навіть не бачачи умов цих задач.
Анонымус
Для Віктор: Я згоден, що нульові задачі це вже занадто для олімпіади такого рівня, але для їх введення є декілька причин.За положенням для того, щоб зайняти призове місце необхідно набрати не менше третини балів.Але є й інше обмеження на кількість призерів - не більше половини від загальної кількості учасників.Для того, щоб інші 8 завдань можна було робити більш складними не боячись, що майже ніхто не отримає дипломів і ввели ці нульові задачі.Наприклад, на цьогорічному 4 етапі з фізики в 10 класі з 21 учасників, що могли отримати диплом його отримали лише 13, бо інші отримали менше третини балів.Але на олімпіаді з математики на кількість дипломів ці нульові задачі майже не вплинули(бали необхідні для диплома 30,31,33,36 в 8,9,10 і 11 класах) і без нульових задач дипломи майже б ніхто й не втратив.Тому підносити це як якусь катастрофу безглуздо.
Віктор
Для Анонымус: А навіщо всі 8 задач робити складними і перетворювати Всеукраїнську олімпіаду у відкриту олімпіаду Києва та Харкова? Адже, крім цих команд, не у всіх областях є можливість натаскування дітей на штучні прийоми. Нульові задачі - це обман як дітей, так і МОН. Якщо Ви вважаєте інакше, то поясніть, чому Рубльов не виставить їх на офіційному сайті олімпіади? Чомусь раніше проблем з присудженням призових місць половині учасників не виникало. Але й не було того, щоб 30% всіх учасників були представлені двома містами, як, до речі, немає з інших предметів. А чого лише варті вказівки до розв’язування задач, підготовлені їх авторами-студентами. Невже навіть на такому рівні не можна їх вичитати перед тим, як роздавати керівникам команд з численними ляпами та описками, не кажучи вже про нераціональні розв’язання чи такі, що виходять за межі шкільної програми? Можливо, все таки треба робити більшу ставку на фахівців, які працюють з учнями на місцях, а не на одних студентів КНУ.
Іван
Для Віктор:Якщо зробити так,як ви кажете то на відбори будуть проходити не найкращі а найуважніші.Одна з основних цілей Всеукру-відбір на відбори.Якщо б давали задачі зв шкільной програми то Україга б ніколи не досягла таких результатів на міжнародних змаганнях(4 місце в світі минулого року).Всі ті,кто займають там місце варті +балів до ЗНО,а отже нема сенсу робити границю в 33 відсотки від задач.Рубльов молодець.
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!