Osvita.ua Блоги А. Недоля: про «зловживання демократією» в освіті та науці
А. Недоля: про «зловживання демократією» в освіті та науці

«Зловживанням демократією» є намагання мати свою власну думку і висловлювати її відкрито

А. Недоля: про «зловживання демократією» в освіті та науці

Автор: Анатолій Недоля, доцент, Запорізький національний університет.

Нещодавно за критику дорікнули у «зловживанні демократією». Термін-то який, мабуть, прийшов з радянського минулого! Що він може означати, можна лише здогадуватись?

Можливо, це знищення мережі сільських шкіл для економії витрат, на які винаймають водіїв, та придбання автобусів, щоб возити дітей за декілька десятків кілометрів до інших шкіл?

Можливо, це призначення на посади своїх заступників друзів чи співавторів публікацій?

Можливо, це поєднання повноважень депутатів ВР на постійній основі та адміністративних посад ректорів ЗВО, користуючись прогалинами в законах, за які самі голосували?

Чи це участь у виборах ректорів ЗВО голів Наглядових рад цих ЗВО?

Можливо, це надання виключних контрольних функцій та прав у законодавчих документах одній з національних академій зі скромними науковими досягненнями за обрання дійсними членами або член-кореспондентами потрібних можновладців?

Можливо, це заплановане доведення до зубожіння НАНУ для того, щоб «перевести» науку у ЗВО та покарати упертих академіків, позбавивши Академію фінансування?

А можливо, це штучне створення додаткових спеціальностей, які не відповідають переліку ЮНЕСКО (МСКО), але допомагають породити нову когорту «успішних вчених», що займаються компіляцією чужих досягнень і принижують цим справжніх науковців?

Можливо, це ліквідація фундаментальних спеціальностей, з яких починається будь-який поважний ЗВО, бо вони є непопулярними і не приносять прибутків?

Яка з цих чи інших «важливих справ» є так званим «зловживанням демократією», вирішуйте.

Але мені здається, що таким «зловживанням демократією» є намагання мати свою власну думку і висловлювати її відкрито, наприклад, за допомогою блогу.

Освіта.ua
11.06.2019

Популярні блоги
І. Лікарчук: замість пенсіонерів у школи підуть чиновники? Наукою і практикою доведено: не вік є визначальним у якості роботи педагога, а зовсім інші чинники
Галина Сищук: про експертну оцінку «по-новому» Учителя оцінювати має саме вчитель, котрий практично знайомий з програмою та організацією навчання
А. Недоля: кому потрібні куратори академічних груп? У радянській вищій школі куратор – це наглядач за студентами, який перебрався в українські ЗВО
О. Журавльова: що роблять канадські вчителі на канікулах? Залишатись у школі на канікулах нечесно й безглуздо, краще займатись улюбленою справою чи подорожувати
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Небайдужий
Не зрозуміло про яку демократію у науці іде мова. В науці не може бути демократії, тільки науковий метод. В освіті демократія поки ще може бути, бо науковий метод у освіту ще не прийшов, як і в економіку, а найбільше у політику. Чим менше спираються на професійну думку, тим більше демократії у цій галузі.
Devi’s rusts
Когда будут судить сооросят за розвал обры и высшей школы, ликвидацию ПТУ , издевку с колледжей! Эти шаровы и Гриневич- рошкевичи задрали своим зно. Сунут его уже в каждую щель Универа! Доцента не получить- везде Скопусы за 600 Евро.чмыри львовские!!
Іван
Для Devi’s rusts: Судить - никогда. Доцента успешно получают - у вас неверные данные.
Коментувати
Владимир Белый
В українській освіті, зокрема у сегменті загальної середньої, окрім наказу директора закладу не існує інших форм прийняття рішень прямої дії. Про яку, бодай навіть зародкову форму ДІЄВОЇ демократії у закладах освіти може бути мова? Хіба що розмови про демократію.
Мудрець Афінський
Недоля , шо ти наверз? Нічого не второпав. Ти про свого ректора- депутата пишеш? І ще - приберіть цей Кук Поплавського - задристав очі! Нічого не прочитаєш із- за його реклами!!!
Author
Для Мудрець Афінський: Будь-які збіжності є випадковими і не мають відношення до конкретних осіб
ммм
Для Мудрець Афінський: установи собі фільт рекламний і не плач.
Коментувати
Tet-a-tet
Можна до безкінечності висловлювати свої критичні думки і мати з того пшик. А можна так як п.Співаковський- створити приватну школу "Гранд", заручившись матеріальною підтримкою багатих людей, і на практиці розповідати людям, що таке сучасна освіта. Причому в безпечних умовах, без булінгу, з якісним харчуванням та повагою до особитсості учня. І тепер усі знають, що така освіта коштує 11 тис. доларів на рік і вибирають н.з.у залежності від своїх статків. У нас є кілька державних гімназій, де батьки платять щомісячно по 200 гр, а учні потім не можуть здати ЗНО як слід. Грошики збирають, але нічого не гарантують. От вам і дешева освіта.Шановні вчені люди, беріться за роботу, а не тринькай час на балачки. Взяв гімназію в оренду, зробив зразковим приватним закладом і розвантажив бюджет від витрат. Краще нехай вивільнені кошти підуть на підтримку державних шкіл, де вчаться діти тих, хто не може заплатити за їх освіту.
Author
Для Tet-a-tet: А ми до цього чим займалися?
Для Tet-a-tet:
А Ви вважаєте, що за такі гроші середній бал ЗНО 163 бали для 11 випускників "Гранду" - це як слід? Та випускники звичайних гімназій здають не гірше. А в Українській гімназії №1 (Івано-Франківськ) зі 150 випускниками середній бал взагалі понад 183.
Tet-a-tet
Якщо батьки учня оплатили такі високі бали ЗНО, то це їх особиста справа, головне, щоб за такі "успіхи" не платили з бюджету, тобто ми з вами.
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!