В. Бєлий: урок від ЗНО для держуправління

Держуправління апріорі може дійсно таким називатися, якщо є здатним не лише декларувати й пропагувати

В. Бєлий: урок від ЗНО для держуправління

Автор: Володимир Бєлий, заступник директора з НВР, фізико-технічний ліцей м. Херсона.

Держуправління апріорі може дійсно таким називатися, якщо є здатним не лише декларувати, пропагувати, підтримувати чи нормативно прописувати «все хороше».

Від нього вимагається не лише морально чи матеріально підтримувати/забезпечувати все перераховане вище чи йому подібне, а й ще обов’язково бути здатним до певних пластів «чорнової» роботи – блокувати наперед відомі гіпотетичні можливості до проявів непорядності з боку деяких учасників освітнього процесу.

У цьому плані маємо виразити РЕСПЕКТ організаторам цьогорічного ЗНО з англійської як більш ніж доречний приклад для наслідування всіма тими, хто готує законопроекти, положення про діяльність, примірні зразки порядку здійснення тих чи інших процедур в освіті тощо.

Мова про той епізод перед початком аудіювання, коли в аудиторії спочатку запустили довільний текст для тестування, ні не знань випускників/абітурієнтів, а якості звучання. Присутніх просто спочатку запитали: «Всім чутно? Звук розбірливий?»

- Добре. А тепер всі про це зробіть підпис ось у цьому листі проти вашого прізвища.

Чи будуть відтак деякі учасники такого ЗНО обурюватися «неналежній якості звучання» вже самого тестового завдання? Звісно, що доведеться «прикусити язик».

Ось так потрібно діяти випереджувальним прогнозним чином у кожному випадку, який потребує нормативного визначення.

Сумно, але досі наш вищий освітній менеджмент до такого елементарного управлінського рівня організації нормативного поля ніяк не дозріє. Все ще лишається на рівні опису та закликів «Як має бути. Як правило…» начебто в ідеальній країні живе та діє ідеальний контингент вчителів, учнів та їхніх батьків.

Оригінал

Освіта.ua
30.05.2019

Популярні блоги
Д. Ламза: ніхто не хоче йти в освіту або школа без учителів Від Кабінету Міністрів немає жодних дій щодо підвищення значимості професії вчителя
С. Колебошин: 3000 спартанців (задача про молодих вчителів) 3000 молодих вчителів на 15000 шкіл, що в середньому – 1 новий вчитель на 5 шкіл
І. Совсун: як надовго ще вистачить запалу учителів? Існує гігантська прірва між переможцями світових олімпіад і базовим рівнем українських шкіл
Тетяна Сердечна: зарплати у вчителів мають бути різні Є шанс, що колись держава буде в змозі оплачувати роботу людей, які працюють із її майбутнім
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів