Osvita.ua Блоги Володимир Бєлий: освіта або «відібрані» і звичайні діти
Володимир Бєлий: освіта або «відібрані» і звичайні діти

У Первомайську всі старшокласники нарешті почнуть отримувати освіту дійсно пріоритетного змісту

Володимир Бєлий: освіта або «відібрані» і звичайні діти

Автор: Володимир Бєлий, заступник директора з НВР, фізико-технічний ліцей м. Херсона.

УСІ школи мають працювати з «невідібраними» дітьми до 9-го класу включно.

Далі мають бути сформовані «відібрані» від цього ряду шкіл заклади для старшокласників, у яких діють декілька профільних орієнтацій для навчання, на які випускники 9-х класів вступають згідно з особистісним пріоритетним вибором та персональної до того здатності.

Мова про комунальні/державні заклади бюджетної мережі громад чи держави (у приватних - вільному воля).

Також йдеться про академічно спрямоване навчання.

За відсутності у випускника 9-го класу адекватного академічному змісту навчання рівня потенціалу чи бажання також має бути конкурсний відбір до різнопрофільних груп закладів професійно-технічно-сервісного профілю, бо чи не кожен з них скаже, що хоче бути оператором ІТ-систем. Це логічно лягає у площину навчальної мотивації випускників 9-х класів, котрі продовжуватимуть отримання загальної середньої освіти у професійних ліцеях.

І, як пише пан Віктор Громовий, - це фсьо, що має зробити система управління освітою у плані її структури для дітей віком від 6 до 18 років. Все інше не більше ніж «бла-бла-бла», яким ділки дурять громадян, а ті й раді.

Втім, вічними є лише зміни – у м. Первомайську, здається вперше в Україні, підійшли до цієї проблеми системно і з нового навчального року ВСІ тамтешні старшокласники нарешті почнуть отримувати освіту дійсно пріоритетного змісту.

Оригінал

Освіта.ua
20.02.2019

Популярні блоги
О. Істер: про обов’язкове ЗНО з математики у 2021 році Рішення викликало неоднозначну реакцію суспільства, проте мало хто з тих, що «проти», наводить аргументи
О. Журавльова: вчитель «на заміні» - як це буває в Канаді? Ефективність таких замін хіба що в тому, щоб діти не гонили по школі і нічого собі не зробили
Ольга Халепа: про учительські «аналізи» після ЗНО Чого ж ми всіх учнів у виші пхаємо, а от «аналізи» за цю хворобу знову здають звичайні українські вчителі…
І. Лікарчук: ЗНО стає гальмом у розвитку освітньої системи Якщо в найближчі 1-2 роки не будуть вжиті заходи щодо реформування ЗНО, воно стане справжнім гальмом
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
bugalter
В современном мире самому с бухгалтерией не справиться, мне лично помогли эти ребята — https://bugalter.kiev.ua/
Вася, а ГДЕ
и КАК учились детки с различными проблемами? У меня в классе их было в своё время двое. Определены были на индивидуальное обучение. Но родители стремились социализировать их. Поэтому дети приходили на некоторые уроки. А одна из девочек вообще приходила в школу к учителям ПОСЛЕ основных уроков, поскольку мама НЕ хотела, чтобы учителя прихоили к ней домой (слишком много было вещей соседей, оставленных на начь сушиться на улице). При нормальном учителей умные, работающие детки нормально обучаются. Особенно если ввести в действие мысль о помощнике учителя для таких детей. У нас из-за того, тчо некоторые ЖРУТ в три горла страдают остальные- и учителя, и ученики, и ... и... и... ЖРАТЬ надо меньше. Некоторым. ТОгда и дети учиться будут. Вместе с теми, кто не способен.. Но кому необходима социализация. Им В ЭТО мире жить. Всем. Вместе. И, кстати, детям тех, кто ЖРЁТ, тоде не факт, что успеть свалить из страны в случае чего. Он, в Пакастане, вроде как и с баблом, а не успевали...
Володимир
Крига скресла.
Для Володимир Бєлий
Коня можна привести до водопою, але заставити напитися не вдасться. Вам з Громовим можна сказати, щоб не писали дурниць, але заставити це зробити також не вдасться.
Вася
Пане Бєлий, а де ділися діти, які раніше були контингентм допоміжних шкіл, тобто мова йде про ЗПР, різні стадії розумової відсталості? Невже ті, хто раніше вчилися в таких спеціалізованих закладах дали нормальне потомство? Не віриться, бо розумова відсталість передається спадково. Діти моїх учнів вже вчаться у старших класах і я маю можливість проводити паралелі, які підтверджують сказане вище. Чому люди, які хочуть ЯКІСНОЇ освіти вважають, що в такому "невідібраному" (ще й + інклюзії) класі здібні дітки нічого не втратять, через те, що комусь під час уроків хочеться гратися, бігати по класу, ображати однокласників, а вчителю витрачати дорогоцінний час на вмовляння, заспокоєння та ін.?

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!