Osvita.ua Блоги О. Остапчук: у більшості «самітів» лише процес гарний
О. Остапчук: у більшості «самітів» лише процес гарний

Інновації в освітньому процесі «поховані» в протоколах засідань педрад під різними псевдонімами

О. Остапчук: у більшості «самітів» лише процес гарний

Автор: Олександр Остапчук, ТНВК «Школа-ліцей 6 ім. Н. Яремчука», м. Тернопіль.

Хоч і сам не раз виступав на EDCAMPах, але не можу зрозуміти теперішнє «дійство»: саміт-челенж: Edcamp - янголи в дії.

Саміт - зустріч глав держав або голів урядів з потужним висвітленням...і т. ін.

Челендж - виклик самому собі, зусилля над собою...

Янголи - найближчі до людей, настановлюють людей до доброчесного і святого життя...

Перекладемо на рідну мову: зустріч-виклик :Едкемп - найближчі до людей діють. Так?

І хотілося б почути про хоч один виклик, хоч одну дію, яка дасть результат. У розвиткові людини, у навчанні важливі два аспекти: ПРОЦЕС І РЕЗУЛЬТАТ (В. Співаковський).

Погодяться всі. Поки у більшості «самітів» процес гарний (бо спілкування, зустрічі, обмін думками- всім корисні для емоційної складової життя), але результат має вплинути на стан предмету обговорення. І де ж той результат?

Все хочу почути про хоч 1-2 інновації в освітньому процесі. Хоч школами України проведено близько 18000 засідань педагогічних рад на тему: «Використання інновацій в освітньому процесі школи», ніде не названо відкрито ті інновації. «Поховані» вони в книгах протоколів засідань педагогічних рад під різними псевдонімами. Чому «поховані» - та тому, що вони мертві, не будучи живими.

P.S Хай не ображаються 3% шкіл, у яких процес і результат живуть в гармонії.

Оригінал

Освіта.ua
03.12.2018

Популярні блоги
О. Істер: про обов’язкове ЗНО з математики у 2021 році Рішення викликало неоднозначну реакцію суспільства, проте мало хто з тих, що «проти», наводить аргументи
О. Журавльова: вчитель «на заміні» - як це буває в Канаді? Ефективність таких замін хіба що в тому, щоб діти не гонили по школі і нічого собі не зробили
Ольга Халепа: про учительські «аналізи» після ЗНО Чого ж ми всіх учнів у виші пхаємо, а от «аналізи» за цю хворобу знову здають звичайні українські вчителі…
І. Лікарчук: ЗНО стає гальмом у розвитку освітньої системи Якщо в найближчі 1-2 роки не будуть вжиті заходи щодо реформування ЗНО, воно стане справжнім гальмом
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Катерина
От і я про те ж! Поховані, не будучи живими. Хто довів на сьогодні їх ефективність, де показують як за ними правильно працювати. Чи піходять вони для кожної дитини у класі, чи кожен, хто береться їх впроваджувати, має уявлення про кінцевий результат? Одні домисли, версії, гіпотези... Я теж знаю гіпотетично, як пошити черевика, і , навіть, якщо забажаєте, підготуюсь та цілу лекцію вам з цієї теми прочитаю. Та, навіть, якщо наполягаєте, буду який галош і пробувати шити! Але поки майстер, який зшив таких черевиків, хоч з 10, не покаже мені кілька раз ---- я його не зшию! От така аналогія!
Пшик челендж
Всі іноземні словеса посіяли грантоіди- читай : шкідники освіти України. Це невизнані в колективах невдахи з комплексом ненависті до всіх! Як ведуть себе ці особи на директоратах, радниках, заст. Міністра? Одна піна і злість...
Вчитель
Оці новомодні назви, які тепер замість семінарів і конференцій називають "ворк-шоп, челенж, калейдоскоп ідей і т.д" і подаються як інновації, хоча сама суть цих заходів мало чим відрізняється від конференцій і семінарів....

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!