В. Співаковський: як дізнатися, хто буде кращою людиною?

Якщо все, що в житті дійсно важливе, не можна заздалегідь розпізнати і оцінити, то як виховувати дітей?

В. Співаковський: як дізнатися, хто буде кращою людиною?

Автор: Володимир Співаковський, президент корпорації «Гранд».

Как узнать, кто будет лучше как человек?

В школьные годы можно определить, кто лучше сдаёт экзамены.

Но нельзя узнать, кто будет лучше как человек.

В будущем он может быть талантливым и... вредным одновременно.

Жадным..., но любящим природу.

Он может плохо одеваться..., но говорить «спасибо» и «пожалуйста».

Мастерски и долго разговаривать на любые темы..., но не уметь заработать ни рубля.

Дарить жене цветы... Но равнодушно наблюдать, как она, пыхтя и пачкаясь, меняет колесо в своём автомобиле.

Хотя, бывает всё наоборот. Невзрачный, молчаливый, не всегда вежливый, в быту неумелый и даже вредный... Но одновременно: умный, богатый, щедрый…

Тогда смотрим, что же получается.

Если всё, что в жизни действительно важно, нельзя заранее ни определить, ни оценить, ни распознать, - то как воспитывать детей без такой постоянно пульсирующей обратной связи?

Вот и приходится уповать на глазок и на авось.

Нет алгоритма.

Вот сейчас бодро обсуждаются искусственные интеллекты проектов Гугл, София, шахматных Ai.

Ну, там сравниваются их ум, мышление, память, способности, быстродействие, и т.д.

А кто ж им вставит EQ? Чувства, эмоции, стыд, душу?

Вывод.

Вот когда мы увидим этот совершенный EQ алгоритм, тогда и поймём, как надо воспитывать детей.

Если к тому времени ещё в этом будет необходимость.

Оригінал

Освіта.ua
17.10.2018

Популярні блоги
О. Костюк: Польщі потрібні таланти, а Україні – ні? Система вищої освіти України приречена продукувати масовий освітній продукт, а не унікальний
І. Лікарчук: вчитися мають ті, хто хоче здобути освіту Повна загальна середня освіта повинна бути не обов’язковою, а загальнодоступною
Д. Ламза: ніхто не хоче йти в освіту або школа без учителів Від Кабінету Міністрів немає жодних дій щодо підвищення значимості професії вчителя
С. Колебошин: 3000 спартанців (задача про молодих вчителів) 3000 молодих вчителів на 15000 шкіл, що в середньому – 1 новий вчитель на 5 шкіл
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Кондратьєв Анатолій
Дозвольте внести пропозицію щодо поліпшення якості вищої освіти в навчальних закладах України. Вважаю за доцільним ввести у перелік ЗНО щодо обов’язкового для випускників середньої школи психологічного тестування на професійну здатність. Адже сучасні випускники школи у свої 17 років ще не можуть визначитися з напрямком подальшої освіти, і цей напрямок, як правило, визначають їм їхні батьки, котрі не керуються професійними здатностями дитини, а, як правило, керуються меркантильними інтересами. Після тестового визначення професійних здатностей, рекомендувати випускнику школи поступати саме у ті вищі навчальні заклади і саме на ті спеціальності, які закладені у їхній психіці як здатності. При цьому, якщо дитина іде навчатися саме за напрямком її здатностей, надавати цій дитині статус найбільшого сприяння у виборі університету та брати таких студентів на державне навчання. Всіх інших, котрі хочуть навчатися не за напрямком їхніх психологічних здатностей, брати тільки на контрактне навчання. ...
Tet-a-tet
Для Кондратьєв Анатолій: Японці так роблять вже давно, а наша АПНУ ніяк не народить методологію такого тестування, глобальні проблеми освіти придавили їм мозок.
Додо
Для Кондратьєв Анатолій: Вы очень правы! Профориентационная работа в школах не проводится. Дети как слепые котята выбирают себе специальности.
Коментувати
Sergik
Вельми цікава стаття - як можна стільки абзаців писати абсолютно ні про що - Співаковський просто віртуоз пера...