Osvita.ua Блоги О. Равчев: про інтернатуру для молодих вчителів
О. Равчев: про інтернатуру для молодих вчителів

Немає у молодих вчителів такої гострої проблеми з адаптацією, щоб вводити для них «педагогічну інтернатуру»

О. Равчев: про інтернатуру для молодих вчителів

Автор: Олександр Равчев, PR-менеджер в «Громадяни в дії».

«В Україні з'явиться інтернатура для молодих вчителів. Це зроблять для того, щоб фахівці могли краще адаптуватися до роботи в школі», - повідомила Гриневич.

От що буває, коли людина відірвана від реальної системи освіти і працює тільки з документами.

Я викладав в університеті, який готує вчителів. От з чим з чим, а з практичним досвідом у студентів проблем немає. На деяких факультетах навіть з першого курсу 1 день на тиждень проводять в школах на практиці. + всі мають реальну практику з відривом від навчання.

Починаючи вже з 3-го курсу, студенти-вчителі можуть офіційно працювати в школах на неповний робочий день. І відносно великий відсоток з них цим користується.

Немає у молодих вчителів аж такої гострої проблеми з адаптацією, щоб вводити для них «педагогічну інтернатуру».

І сумніваюсь, що в МОН всі настільки некомпетентні, щоб цього не знати. Просто таким чином хочуть закрити питання з браком спеціалістів, зобов'язавши всіх студентів-вчителів рік відпрацювати в школі.

Тобто замість вирішення реальних проблем, Міністерство освіти і науки України пропонує затикати дірки за рахунок порушення трудових прав студентів.

Кращі практики «Совєцкого союзу» в дії.

Оригінал

Освіта.ua
05.10.2018

Популярні блоги
В. Громовий: ми реформуємо освіту, якої немає Реалії постають набагато сумніші, аніж собі уявляють найзапекліші зрадофіли і огульні критикани
Валентина Волчан: домашні завдання все-таки потрібні ДЗ - один зі способів дізнатися, наскільки учень засвоїв програму, і звернути увагу на проблеми
Н. Клясен: освітян треба вчити не "по-новому", а якісно Професійну діяльність вчителя взагалі неможливо однозначно оцінити за загальними критеріями
Н. Чуприна: про три «прориви» стосовно сертифікації Давайте поговоримо про те, що варто було б зробити, якщо ми кажемо про сертифікацію вчителів
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Володимир Левшенюк
У мене складається враження, що це у Вас "відірваність" від реальності. У якому це пед.університеті студенти (і якої спеціальності) з 1 курсу по 1 дню проводять у школі? І невже Ви справді вважаєте, що пересічний студент з 3 курсу вже зможе працювати у школі? Наприклад, достатній рівень знань по своєму предмету та психології у більшості може бути лише після закінчення бакалаврату (за умови, що вони у повному обсязі пройшли програму навчання і опрацьовували матеріал як на заняттях, так і самостійно). В іншому випадку, "працювати" то студент може, але ж і рівень знань у них буде недостатній, і навики застосування психології на практиці "низькі". Активна ж (а не пасивна) практика у школі починається з 4 курсу. І не всі проходять її як слід, часто є формалізм. Тому асистентська практика або інтернатура у школі - дуже хороший вар. для молодого спеціаліста. Я сам про таке думав, коли "ламав" собі голову: як би можна було їх підготувати до роботи у школі і в "середовищі".
Володимир
Проблема не в учителях, а в адміністрації школи. В статусі пихатих роботодавців вони гноблять молодих вчителів, не бажаючи їм допомагати.
Владимир Белый
Інтернатура у медицині виправдана тим, що ніхто з випускників медичних факультетів не мав 16-річного досвіду перебування у горнилі справи, як те має кожен, хто вчився у школі, а потім в університеті. Вчитель-початківець знає навчальне середовище із середини, у тому числі й те, як ПРАКТИЧНО подавати основи наук аудиторії, бо ж робив те не раз і не два, перебуваючи ще лише у статусі учня. Педагогічна інтернатура потрібна там, де людина буде працювати не вчителем-предметником, а у ніші позаурочної штатної педагогічної діяльності (психологи, тьютори, вихователі тощо).
Гедеон
Для Владимир Белый: Інтернатура потрібна новоспеченим кандидатам наук, які бігають зараз безробітні через масові скорочення у вишах, замість того, щоб піти у педагогічну інтернатуру до ПТУ і відпрацювати там примусово років п’ять під керівництвом досвідчених викладачів ПТУ!! Може на цю проблему звернути краще увагу? Хто, хто, а от вони й не вміють викладати зовсім, тому що у технічних, медичних, аграрних, економічних, та й навіть педагогічних і класичних вишах цьому зовсім зараз не навчають!! Бачили б ви їхні лекції!! А потім років через п’ять треба придумати для них ще якусь там ординатуру або резидентуру знову років на п’ять. Бажано там же в ПТУ. Щоб всі ці роки вони були не тільки при справі, а й вдосконалювали свої навички викладання для подальшого працевлаштування у внз у віці десь 50-ти років. Тоді вони не будуть всі ці роки плутатися під ногами вчених-пенсіонерів і заважати їм "працювати", конкуруючи з ними за місце роботи в умовах постійних скорочень навчального навантаження.
Коментувати
Правдоруб
Це, синку, називається "культурний марксизм". Ставленики сороса, які захопили нині владу в Україні, є ідейними нащадками клари цеткін і рози люксембург. Можливо, ви вже бачили на ютюбі відоме відео "Бидло - це найкращий електорат"? Якщо ні - подивіться. Отримаєте багато корисної інформації...
Василь
Для Правдоруб Запишіться на прнийом до психіатра, латентний марксист!
Коментувати
Мирослава
Погоджуюся на всі 100% ! ПРоблем з адаптацією НЕ МАЄ! Головною антирекламою професії вчителя Є - надзвичайно низька з.п.вчителя - спеціаліята та СТАВЛЕННЯ суспільства, БАТЬКІВ до вчителя!!!!

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!