Володимир Співаковський: «можна» і «не можна» у школі

Якщо, не дай Бог, дитина буде мало знати, то в плачевних результатах буде винна тільки школа

Володимир Співаковський: «можна» і «не можна» у школі

Автор: Володимир Співаковський, президент корпорації «Гранд».

В начале 21 века пришли к выводу, что плохие оценки ставить нельзя.., хорошие тоже нельзя... Оставлять на второй год нельзя... Выгонять из класса нельзя.., а из школы – тем более... Замечания делать нельзя… «Домашку» задавать нельзя... Вызывать родителей нельзя…. Требовать ничего нельзя… Нагружать нельзя… Заучивать нельзя.., запоминать нельзя...

Но если, не дай бог, ребенок будет мало знать, то в плачевных результатах будет виновата только школа.

Теперь о том, что можно.

Можно уговаривать детей хорошо учиться (хотя примерно 20% и сами учатся, без напоминаний и назиданий, а вот остальные 80%... – не очень)... Можно перед школьниками танцевать, чтобы мотивировать. Можно облегчить программу. Можно сделать по 3-4 урока в день, так как 6-8 много. Можно из школы сделать кинотеатр и каждый день проводить уроки-кино-спектакли.., можно хвалить, можно вести себя как хочешь - свободно и раскованно.., можно выбирать предметы, какие хочешь.., можно играть…

По этому пути попробовали идти уже во многих странах. И в конце каждого года они опять не понимают, почему дети так мало знают-умеют-могут…

Что же тут не так?

Оригінал

Освіта.ua
28.09.2018

Популярні блоги
О. Костюк: Польщі потрібні таланти, а Україні – ні? Система вищої освіти України приречена продукувати масовий освітній продукт, а не унікальний
І. Лікарчук: вчитися мають ті, хто хоче здобути освіту Повна загальна середня освіта повинна бути не обов’язковою, а загальнодоступною
Д. Ламза: ніхто не хоче йти в освіту або школа без учителів Від Кабінету Міністрів немає жодних дій щодо підвищення значимості професії вчителя
С. Колебошин: 3000 спартанців (задача про молодих вчителів) 3000 молодих вчителів на 15000 шкіл, що в середньому – 1 новий вчитель на 5 шкіл
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Глеб
Первая статья г. Спиваковского, в которой он полностью прав. Единственное, что хорошего сделало МОН, ввело обязательное ЗНО. Все остальные реформы только разрушают систему образования.
Володимир
Ззя!.
Sergik
Нарешті стаття Співаковського, з якою можна погодитися. НУШ як мантра в декого. Не розуміє дехто, що це все так розслабляє учнів, що далі нікуди. Природничі дисципліни без протирання сідницями штанів за уроками так просто не засвоюються...
спец
Так всім відомо, що в навчанні легкої дороги не існує. По ній іде учень, а провідником у нього вчитель.Коли йдеш трактом, то дотримуєшся якихось правил руху. Та на цій дорозі пізнання порозставляли знаки заборони для провідника, а для учня всі познімали. Але знання потрібно опановувати за принципом склянки: якщо хочеш води, то налий її в склянку і випий. Атак все показує про те, що проблема "Як навчати?" залишається вічною. При навчанні єдиноборств (особливо східних) дотримується кодекс зі сторони учня і вчителя майстра. Ось сама краща модель в навчанні протягом тисячоліть.
слава
когда недальновидность массы удивляет,это говорит о возрасте до 30. Не только родители,учителя и руководители НЕдальновидны катастрофически. Дальновидные остались в России и уехали в развитЫе страны. Те,кто планирует связать свою судьбу с созданием системы,просто обязаны разуметь НЕдальновидность массы. Иначе лучше не лезть в это дело - проблема станет разростаться. Жаль,Автор молчит о своём взгляде на проблему. Хотя,с моей колокольни,зная деятельность Автора,а он молодец,ШОУМЕН профессиональный,он и сам не ведает КУДА двигаться массе. Нет,кАк действовать одному (малому количеству попутчиков) он ЗНАЕТ на все 12. А вот маааааассе...
Виктория Владимирова
Для слава: БРЕД!
Коментувати
Мирослава
Мене найбільше ДИВУЄ недалекоглядність батьків. НЕвже вони НЕ ЗНАЮТЬ ,НЕ розуміють, що для того ,щоб чогось досягти, потрібно ПРИКЛАСТИ ЗУСИЛЛЯ???? Наполегливість є сестрою УСПІХУ!!!! А зараз культивується "щадяще" ставлення: не примушувати ,не вимагати,д.з не задавати,табличку,правила не вчити, і т.д.- НІЯКОГО насильства над дитиною!!! А ЩО ДАЛІ???? Ніхто не задумувався, який буде результат???? Забули народну мудрість "Дай серцю волю - заведе в неволю!!!
тра-ля-ля
Ще в давні часи для того щоб дитина чогось навчилась її віддавали в науку до майстра. І той навчав не лише ремеслу, тобто вмінню працювати, а й життю. Згадайте як у Чехова вчили Ваньку Жукова, "єйной мордой в мою харю". Я прекрасно розумію, що всьому свій час, але... Хто сказав чи хто вирішив, що навчання це гра, що навчання має бути легким, що оволодіти "ремеслом" можна без будь-яких зусиль, як кажуть у народі: "Не вдаривши палець об палець". А сьогодні ми якраз і маємо таку установку. Ніхто не відхиляє бумки, що навчатись можна граючись, але як на мене, це можна робити у дошкіллі, а в школі дитина повинна трудитися в міру своїх вікових і фізичних можливостей, як на уроці так і в позаурочний час, виконуючи посильну роботу із самообслуговування. Вчитися прибирати після себе, тоді і труд інших більше цінуватиметься.
Ірина не байдужа мати
Для тра-ля-ля: И этому всему детей должны учить не только родители дома, но и учителя в школе. Требовать(контролировать) не только родители, но и учителя. Только тогда дети будут уважать учителя, относиться к учебе как к труду за который они получают вознаграждение в виде оценок. А сейчас, даже, тетради с домашним заданием никто не проверяет. Еще сейчас одно из любимых высказываний учителей-это, что учителя в школе дают знания, а воспитывать детей должны дома родители. Вопрос к учителям: Так дети же большую часть времени проводят в школе! Пока учителя будут равнодушны ничего не изменится. И какое бы направление в развитии школы не выбрали, прежде всего необходимо воспитать достойных, человечных, воспитанных, уважающих старших и т.д. людей! А уж потом подымать вопрос: сколько часов отводить на тот или иной предмет!
Vlad
Для Ірина не байдужа мати: У вас явно з математикою в школі були проблеми. Одна доба - це 24 години, а тиждень 7 діб, це 168 годин. В школі учень, в середньому, перебуває з 8-ої до 14 - 15-ої години. Це складає 6 - 7 годин в день, за тиждень максимум 35 годин. (Це для учнів старших класів.) Віднімаємо 168-35=133. По вашому виходить, що 35 більше ніж 133?
Татьяна
З цього року школа надає лише освітні послуги, про виховні мова не йде зовсім! Хто має виховувати дітей? Чия це старість? НАША! От і робіть висновки: ХТО КОМУ і ЩО винен!
Коментувати
Skeleton
То есть, по мнению автора, в развитых странах низкий уровень образованности? Автор может это доказать? Отмечу, что я не защищаю нынешнюю реформу образования т.к. это карго-культ, который не имеет отношения к по-настоящему европейской системе. Но всё равно интересно.
Ірина не байдужа мати
Это точка зрения учителей! А вот точка зрения родителей и детей: Когда учителю физики все учебники "не такие" и пишется методичка в 20 страниц(одно определение и пару формул), задается домой 100 задач, хотелось бы узнать мнение учителей, кто виноват, что ученики этого учителя ничего не знают?! А ученики учителя географии на уроках конспектируют параграфы учебника-это Вы хотите сказать школа 21 века? У меня два сына, которые уже , слава Богу, закончили школу и за это время я не видела учителей, которые бы стремились дать знания детям, были бы не безразличны к результатам своего труда!
Vlad
Для Ірина не байдужа мати: "В семье не без урода." Всем известна эта пословица. Но не по уроду судят о народе, а по тем хорошим качествам, что присущи и наиболее характерны для этой группы людей.
оксана
Для Ірина не байдужа мати: Дуже шкода, що вашим синам так не повезло з вчителями. Ви ніколи не задумувалися над тим, що це саме ваша вина. Ви, як мати, мали право і обов’язок перед своїми дітьми, правильного вибору школи і вчителя. Якщо вчителі не підходили вам і вашим дітям, можливо, треба було займатись пошуком кращих педагогів, кращої школи, а не виставляти претензії до цих. Ви ж мати. Ви, в першу чергу, хочете якнайкращого для своїх дітей. І не перекладайте вину за,можливо, недостатнє виховання і навчання своїх дітей на голову вчителів.
Anna
Для Ірина не байдужа мати: потому что школы надо правильно выбирать. У меня половина учителей были хорошими, да это была не шарага под домом, а нормальный лицей, ну так думать надо куда детей оттдаете.
Коментувати
Вы, Автор,
=кАк считаете? ЧТО не так и в ЧЁМ подвох?=