Олександр Остапчук: а що роблять решта вчителів?

Зі 100 вчителів 5 є улюбленими для дітей, 10 учителів поважають за те, що вони вимогливі і гарно викладають

Олександр Остапчук: а що роблять решта вчителів?

Автор: Олександр Остапчук, ТНВК «Школа-ліцей 6 ім. Н. Яремчука», м. Тернопіль.

Якщо не помиляюся, то у книзі В.Співаковського «Образовательный взрыв» є така інформація: за статистикою, у кожній школі зі ста вчителів - 5 учителів є улюбленими для дітей, 10 учителів діти поважають за те, що вони гарно викладають, вимогливі, є інтелектуалами.

Виникає запитання: а що роблять решта вчителів? Відповідь: ходять на роботу проводити уроки. І кожен вважає, що він входить в число перших п’яти або других десяти.

Логіка для «себя любимих» зрозуміла, а от математично - не складається. Це як у дитсадочку: «Дітки, а хто у нас найскромніший в групі?» А дітки хором: «Я-Я-Я-Я!»

От завтра зранку, перед тим, як йти до школи( на роботу) задумайтеся і сплануйте запрацювати так, щоб з чистим сумлінням «втиснутися» в число отих «п’яти» і «десяти». І хай ці числа розростаються!

Оригінал

Освіта.ua
27.09.2018

Популярні блоги
О. Костюк: Польщі потрібні таланти, а Україні – ні? Система вищої освіти України приречена продукувати масовий освітній продукт, а не унікальний
І. Лікарчук: вчитися мають ті, хто хоче здобути освіту Повна загальна середня освіта повинна бути не обов’язковою, а загальнодоступною
Д. Ламза: ніхто не хоче йти в освіту або школа без учителів Від Кабінету Міністрів немає жодних дій щодо підвищення значимості професії вчителя
С. Колебошин: 3000 спартанців (задача про молодих вчителів) 3000 молодих вчителів на 15000 шкіл, що в середньому – 1 новий вчитель на 5 шкіл
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
страна,в которой
школа предоставляет услуги обучения ОБРЕЧЕНА на самоликвидацию. Мало того,услуги должны быть оплачены ИЗ КАРМАНА самолично теми,кто этими услугами пользуется. Заплатили-получили. Нет оплаты - НЕТ услуги. Всё предельно просто.
спец
Да, Вы батенька того ... В любой среде есть меншие, средние, высшие. А известно всем, да и Вам, наверное, что основную роль в такой среде играют средние. Да, да, среди врачей, адвокатов, программистов,учителей и т.д,, основу составляют средние. И это давно все понимают, а Вы начинаете спрашивать, что делает большинство учителей.Средние - это всегда большинство. А что они делают в школе? Ответ простой: "Вони надають освітні послуги".
без проблем
более близорукого взгляда вряд ли можно отыскать. ЛЮБОЙ учитель вносит свою лепту в обучение человека. БОЛЬШЕ всего наш КЛАСС,весь класс,не любил,вот ЭТО была НЕлюбовь,одну из учительниц. Она требовала так,что мы боялись её вызова для ответа. Просто не любили учительницу математики,она тоже ТРЕБОВАЛА и БЕЗ крепких знаний высший балл НЕ выставляла,а 4 получить можно біло имея крепчайшие знания,о определённые недочёты. Ученики ЕЁ класса стали видными деятелями нашей местности и не только.Любили ли мы кого-то? Скорее нет,чем да. Хотели ли мы ходить в школу?Какой нормальный ребёнок выберет школу вместо игры на улице в мяч или в ведьмы?///Но вот по прошествии многих лет начинает выяснятся,что именно те,кого НЕлюбили,именно они есть причиной наших знаний,которые и помогли нам стать теми,кем мы есть. НЕТ,Владимир (второй комментатор),это НЕ правильный путь. Это путь В НИКУДА.Учителю НЕ над этим следует думать.
Глеб
Абсолютно бесполезной является ссылка на г. Спиваковского, который неизвестно в каких школах эту статистику собирал. Если я ошибаюсь, то пусть здесь откликнулся представители школ, указав номер школы и город, в которых проводилось подобное исследование. Чтобы статистике этой можно было верить, то таких школ должен быть не один десяток, а точнее сотен. И второе. Если учитель начнет планировать проведение своих 4-6 уроков сегодня часов в 7-8 сегодняшнего же утра, то о попадании в десятку речи не пойдет. Или господин Остапчук считает, что достаточно только задуматься, захотеть и ты уже в десятке?
Наталія
Ми найбільше в школі любили вчительку, яка приходила в клас на початку уроку, Клала на стіл журнал і, зі словами, я зараз прийду, ішла хвилин на сорок.
Олексій
Інші просто кладуть гроші в карман. І на віщо напрягатися?/
Незрозумілощороблять
Із 100 лікарів є 5 від Бога, 10 нормальних, а решта.... незрозумілощороблять. Із 100 адвокатів - 5 дорогих висококласних, 10 сильних, а решта... незрозумілощороблять. Із 450 депутатів - 5 нормальних, а решта.... взагалінікомунезрозумілощороблятьлише грошіпроїдають. Із всіх міністрів- всі казна що, незрозумілощороблять.
Родион
Ні 5% ні 10%, названих автором не в пошані в сучасній школі. В пошані 5% відсотків улюбленців (улюблениць) директора, 10% його та відділу освіти з методкабінетом жо...лизів. Для таких все. А улюбленці дітей з інтелектуалами тікають подалі з цього гадюшника при першій можливості, не бачачи світла в кінці корупційного тунелю.
Оля
Для Родион: Ви праві на всі сто відсотків!!! Додам лише, що ці керівники нікого і нічого не бояться. У них все куплено аж там у верхніх сферах. Вони збирають чималі гроші з викладачів на акредитацію та за ці ж кошти вирішують власні проблеми атестації себе любимих в міністерстві. До освіти такі керівники мають дуже віддалене відношення. Вони не переймаються тим, що наспрвді працездатні педагоги "тікають подалі з гадюшника". Їм головне протриматися на посаді два терміни та встигнути вирішити за цей час більшість своїх особистих потреб. А після них - хоч потоп.
Коментувати
Мирослава
Я по натурі оптиміст, люблю дітей, завжди стараюся їх оправдати. АЛЕ сьогодні,напевно,не мій день!!!! Дуже хочеться розплакатися,потім ПЛЮНУТИ на все.Гори, ти робото ,синім полум’ям!!!! НЕхай РОЗУМНІ , не вдоволені роботою вчителя ,вчать,а я подивлюся, До чого ми доходимо,?? -діти не хочуть вчитися!!!! на зауваження не реагують,Перерва-дурдом! А вчитель безсилий: ні крикнути, ні назвати речі своїми іменами ,НЕ МАЄ ПРАВА НА АДЕКВАТНУ РЕАКЦІЮ,!!! або просто не хочеш собі проблем, НЕ хочеш виходити за межі педагогічної етики. Чесно,страшно! І що далі? ДО чого ми дійдемо....
Людмила
Для Мирослава: Так і є! І думаєш, а як вижити? А що дати дітям своїм на обід? А як піти у старій кофтині між учні круті? І молишся до Всевишнього, щоб тільки не попасти в лікарню, бо грошей на ліки і лікарів нема. 5 %, 10 % ...?
Коментувати
Олеся Сидор
А якщо порахувати трохи по-іншому: 5-ох вчителів люблять, 10-ох поважають, але кожен учень має свою 5 і свою 10, і в кожного - то різні вчителі. Так що не все так погано з нашим учительством. І... автор теж вважає себе одним із 5 чи 10.
Володимир
От спасибі, що вказали правильний шлях.
Яяяяя
Чому ви , вважаєте, що вчителів можна так називати " а решта" . А цікаво до кого ви себе відносите) Дивіться спочатку на себе , та оцініть себе за компетентностями, які прописані у НУШ. На шо ВИ здатні