Osvita.ua Блоги В. Громовий: проблема освіти - радянське управління
В. Громовий: проблема освіти - радянське управління

Ефективність на 95% залежить від того, як побудована система і лише на 5% від людей

В. Громовий: проблема освіти - радянське управління

Автор: Віктор Громовий, освітній експерт, заслужений вчитель України.

А ми на чому зараз намагаємось зосередити зусилля в процесі реформування шкільної освіти?

На тому, що визначає лише 5% ефективності (поточній діяльності людей) чи на тому, що дає 95% (системних змінах)?

То може все ж таки прислухатись до цих слів Едварда Демінга і почати реформи із радикальної зміни системи управління освітою?!

Поки що ми ж, замість того, щоб «перестройку начать с себя» (почати з реформування системи управління), зберегли МОНополію на реформи зверху, інституційну неспроможність до ефективного врядування на всіх рівням ієрархії управління, бюрократичний пресинг та повний набір освітянських маразмів.

Можна скільки завгодно боротися із наслідками проблеми, але це не вирішить саму проблему.

Головна ж проблема вітчизняної системи освіти: радянська вертикаль управління. І немає цьому ради...

Ефективність на 95% залежить від того, як побудована система і лише на 5% від поточної діяльності людей, які працюють в цій системі.

Едвард Демінг, американський вчений, статистик і консультант з теорії управління якістю.

Оригінал

Освіта.ua
22.06.2018

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Роналдо
Ці соросівькі продажні експерти свідомо знищують Україну під виглядом боротьби із радянщиною! Гниди підлі!
Кіров
Ну і примітив цей громік!! Ще царя згадай!!! Пустомеля!! Тільки Вітя розумний...
Володимир
Поки освітою не почнуть керувати люди з високим інтелектом, нічого не зміниться.
а министресса?
?
Володимир
Начебто має інтелект вище середнього. Але заздрісники її звинувачують у плагіаті. Скотиняки такі! Повбивав би!
Ясно
Для Володимир:Вся фишка в "начебто". Нууу, Вы её лучше знаете...
Коментувати
вариант для Остапа
" И никакие лекции не изменят этого соотношения сил." - точка означает законченное предложение. То есть ЗАКОНЧЕННУЮ мысль. А это значит, тчо всё останется в процентном соотношении так же, как было и есть. Иными словами :"Не тратьте, куме, сили, спучкайтесяна дно./ РАссматриваем мысль далее. "Если каждый из вас, братья, ежедневно, ежечасно не будет тренироваться в шашки! В шахматы!" -Знаки препинания показывают законченную мысль. Но вот ведь незадача-в ЧЁМ эта мысль?//// Если бы после точки,стоящей за "сил" слово "если" начиналось бы с маленькой буквы, то возникнуть могла бы идея о простой пунктуационной ошибке. НО нет "Если" идёт с большой буквы. А это значит... А это значит, что Я прошу разъяснить мысль изначальную.Если не влом, Остап.
Остап
Для вариант для Остапа: Фрагмент текста взят (http://cinematext.ru/movie/12-stulev-1971/?page=14). Известный Вам сын турецкоподданого оговорился, когда сказал - шашки. Ну - поправился, ну - с кем не бывает. Что еще об изначальной мысли? Незабвенному Остапу знание всего лишь одного хода великой игры (е2-е4) (надеюсь, что Вы знакомы с этим весьма полезным для развития когнинитивных способностей занятием) позволило выиграть чудный сеанс одновременной игры. Такая вот квазиунофантазия. Надеюсь - Вы поняли мою мысль. С уважением - Остап!
В благодарность  за пояснение,
я открываю показанную Вами ссылку, Остап. Но пока она надумает открыться, признаюсь, что знание игры в минимальных объёмах помогло мне в иной деятельности. /// ДА, текст на странице идентичен Вашему. А смысл моей реплики остаётся... (Интересно, КТО писал текст фильма и откуда взял)/// Ильф с Петровым круто показали Остапа Ибрагимовича и события ТЕХ лет. Но мы, люди, упорно не желаем в будущее. НАм всё более прошлое по нраву. Как Вам моя мысль, уважаемый Остап?
Коментувати
Остап
Товарищи и братья по шахматам! Предмет моей лекции - плодотворная дебютная идея. Что такое, братья, дебют, и что такое, товарищи, идея? Дебют, братья, это - квазиунофантазия. Ну, это всем понятно. А что такое, товарищи идея? Идея, это человеческая мысль, облеченная в логическую шахматную форму. Даже с ничтожными силами можно овладеть всей доской. Все зависит от каждого индивидуума в отдельности. Одни из вас играют хорошо, другие играют плохо. И никакие лекции не изменят этого соотношения сил. Если каждый из вас, братья, ежедневно, ежечасно не будет тренироваться в шашки! В шахматы! Пойдем дальше.
реформи
У нашому районі досі працюють директори, призначені на посаду при Радянському Союзі. Про які результати реформ можна говорити???
Капец
Для реформи: Так хоть порядок есть ... уже молодые сделали ментовскую реформу- преступность зашкаливает!
Коментувати
що таке система?
Це закони, порядки, правила. Учитель безправний. 1 момент. Учні обо’язків не мають. 2 момент. Підручники кожного року змінюються. 3 момент. Навчальні програми змінюються. 4 момент. Правила проведення олімпіад - це відбиток радянської системи. 5 момент. Правила проведення фахових конкурсів. 6 момент. 12 бальна система - жах. 7 момент. Форма проведення ЗНО застаріла. 8 момент. ЗНО не має у 9 класі. 9 момент. Нічого не робити і говорити, що буцімто потрібна система - плавання по асфальту.
Александр Замятин
Для що таке система?: Згоден на 100%. Все що написане - наче з язика у мене вихвачене. "ПЕРЕМЕН!"
Володимир
Для Александр Замятин: А що, хіба в Балаклійському районі щось змінилося в освіті? Поставили на чолі особу з типовим середнім інтелектом...
Коментувати
Остап
І яким робом підібрати отих директорів? Підібрати якісний , демократичний, професіональний склад директорів!? Та читайте ж уважно:"Ефективність на 95% залежить від того, як побудована система і лише на 5% від поточної діяльності людей, які працюють в цій системі." Сам Едвард Демінг, американський вчений, статистик і консультант з теорії управління якістю, написав. Турбує інше, де знайти свого Едарда Демінга, чи пак "Вашингтона з новим і праведним законом", щоб його цитувати, наводити в приклад і таке інше.
Августіна
Перед тим як робити децентралізацію управлінської системи освіти потрібно підібрати якісний , демократичний, професіональний склад директорів. При цьому складі директорів вони будуть місцевими безграмотними князьками, що будуть керувати не за професіональними ознаками а за власними амбіціями.
Педагог
Повністю підтримую. Але стосовно руйнування системи методичної роботи в шоці.в місті ще все нормально..,а сільським вчителям хоч пропадай.в школі я лише один спеціаліст з хімії,в громаді чотири,частина не спеціалісти.зсймаюся самоосвітою,а потрібно і живе спілкування , обмін досвідом.
Лисий
Для Педагог:То ідіть в методкабінет за допомогою (шутка).
Поціновувач
Для Лисий: А можна було б написати і "жарт". А так - шутка.
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!