![]() |
Більше 250 000 учнів перших класів будуть навчатися за підручниками видавництва «Ранок» |
Віктор Круглов: «агресивна» маркетингова стратегія
Автор: Віктор Круглов, генеральний директор корпорації «Ранок».
Підсумки конкурсу підручників.
Після проведення конкурсу підручників для першого класу за оголошеними цифрами сумарних замовлень усіх шкіл України у 2018/2019 навчальному році більше 250 000 учнів будуть навчатися за підручниками видавництва «Ранок».
Деякі конкурентні гравці почали думати, що ми чародії та маги, бо ми досягли такого результату. Деякі незадоволені результатами почали звинувачувати нас в агресивній маркетинговій політиці.
Хочете знати, в чому секрет «агресивної» політики?
1. Зібрати команду фахівців у видавничій справі та художньому оформленні.
2. Знайти досвідчених авторів, котрі люблять дітей і мають досвід роботи з ними. Цих авторів добре знають вчителі та батьки: С. Скворцова, О. Онопрієнко,І. Большакова, М. Пристінська, Н.Воскресенська, І.Цепова, О. Гісь, І Філяк, Н. Бібік, Г. Бондарчук,Т. Рубля, Т.Щеглова, І.Мед.
3. Поїхати до Британії навчатися у світових видавничих лідерів.
4. Підписати міжнародні угоди з фотобанками та найкращими дизайнерськими студіями.
Після цього почати проводити звичайні для європейських видавництв маркетингові заходи. Тобто «агресивну» промоцію.
Уже кілька років ми проводимо безкоштовну інтерактивну школу творчого вчителя і навчальні семінари для вчителів. Це забезпечення пілотних шкіл навчальними матеріалами та інтернет-підтримка до підручників. Це забезпечення навчальною літературою діток в інтернатах і лікарнях, діток зі шкіл прифронтової зони, а також подарунки для переможців олімпіад і конкурсів, підтримка громадських освітянських ініціатив щодо впровадження концепції Нової української школи!
Може, саме зі змін в кожному з нас починається реформа?
Освіта.ua
13.06.2018