Віктор Круглов: «агресивна» маркетингова стратегія

Більше 250 000 учнів перших класів будуть навчатися за підручниками видавництва «Ранок»

Віктор Круглов: «агресивна» маркетингова стратегія

Автор: Віктор Круглов, генеральний директор корпорації «Ранок».

Підсумки конкурсу підручників.

Після проведення конкурсу підручників для першого класу за оголошеними цифрами сумарних замовлень усіх шкіл України у 2018/2019 навчальному році більше 250 000 учнів будуть навчатися за підручниками видавництва «Ранок».

Деякі конкурентні гравці почали думати, що ми чародії та маги, бо ми досягли такого результату. Деякі незадоволені результатами почали звинувачувати нас в агресивній маркетинговій політиці.

Хочете знати, в чому секрет «агресивної» політики?

1. Зібрати команду фахівців у видавничій справі та художньому оформленні.

2. Знайти досвідчених авторів, котрі люблять дітей і мають досвід роботи з ними. Цих авторів добре знають вчителі та батьки: С. Скворцова, О. Онопрієнко,І. Большакова, М. Пристінська, Н.Воскресенська, І.Цепова, О. Гісь, І Філяк, Н. Бібік, Г. Бондарчук,Т. Рубля, Т.Щеглова, І.Мед.

3. Поїхати до Британії навчатися у світових видавничих лідерів.

4. Підписати міжнародні угоди з фотобанками та найкращими дизайнерськими студіями.

Після цього почати проводити звичайні для європейських видавництв  маркетингові заходи. Тобто «агресивну» промоцію.

Уже кілька років ми проводимо безкоштовну інтерактивну школу творчого вчителя і навчальні семінари для вчителів. Це забезпечення пілотних шкіл навчальними матеріалами та інтернет-підтримка до підручників. Це забезпечення навчальною літературою діток в інтернатах і лікарнях, діток зі шкіл прифронтової зони, а також подарунки для переможців олімпіад і конкурсів, підтримка громадських освітянських ініціатив щодо впровадження концепції Нової української школи!

Може, саме зі змін в кожному з нас починається реформа?

Освіта.ua
13.06.2018

Популярні блоги
Т. Єфімова: як і чому школа вбиває мотивацію в дітей Чому в школі досі знижують оцінки за відступи, неправильний запис і колір малюнка
О. Бобкова: участь в олімпіаді не має бути примусовою Життя і здоров’я дітей і вчителів є вищою цінністю, аніж результат у олімпіад
І. Лікарчук: олімпіади - традиція совкової освіти Жодним законом чи нормативним документом обов’язковість участі школи у олімпіадах не передбачена
О. Українець: ЗНО з літератури дійсно не потрібне Шкільна програма передбачає читання текстів і біографій, а не вивчення літератури, і це дві дуже різні речі
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Володимир
Круглов давно на цьому ринку. І про свою агресивну маркетингову стратегію не все розповів....
Віталій Карпа
Для Володимир: Ви дуже делікатно пишете про нерозповідання. Дійсно 4 пункти, вказані п.Віктором, важливі.. тільки потрібно і інші теж озвучувати.
Коментувати
palamar
Такі досвідчені автори в Ранку, що вже давно на пенсію пора, адже свідомість їхня залишилась в 90-х. Тому бізнес поставлений правильно, а от якість, принаймні з історії, найгірша порівняно з усіма іншими авторами. Хоча якщо правильно провести компанію і вкласти в неї трохи грошей, то можна "впихнути" і палітурку з коміксами, що вони і роблять.
Witalina
Для palamar: Підтримую, підручники з історії -халтурка !!! п.Гісем - багатоверстатних,6 підручників ! Один раз обрала його підручник 7 клас, до сих пір НЕ можу ЗАСПОКОЇТИСЯ!
palamar
Та там не відомо чи той Гісем сам навіть щось пише. Він має брендове впізнаване ім’я, яким просто користується видавництво. Тому не здивуюся, якщо частину з його підручників пише саме видавництво. Як стверджує Гісем у підручнику з громадянської освіти - "Кожен має право бути дурнем!"
Коментувати
1
"Ранок" не тільки проводить безкоштовну інтерактивну школу творчого вчителя, а й видає безкоштовні сертифікати. А не так як інші, що деруть за кожен електронний сертифікат втридорога, а ведучим вебінарів ні копійки не виплачують.