Osvita.ua Блоги В. Громовий: «красіва» картинка - наше фсьо!
В. Громовий: «красіва» картинка - наше фсьо!

І НУШ з нею, цією «рехвормою» та нормалізацією поняття «літнє оздоровлення та відпочинок»

В. Громовий: «красіва» картинка - наше фсьо!

Автор: Віктор Громовий, освітній експерт, заслужений вчитель України.

А я думаю, чому в мережі тепер купа фото дітей під час сніданку та обіду «з чітким зображенням страви ПЕРЕД вживанням»... (Андрій Шарий резонно зауважує, що це дуже суттєве уточнення: страва має бути сфотографована саме ПЕРЕД вживанням, «бо хто вас знає, нафотографуєте страв після вживання»).

От в Японії у багатьох ресторанах бачив апетитні муляжі готових страв. Доведеться тепер нашим школам замовляти для фотосесій.

ДЕ(б)ЮРОКРАТИЗАЦІЯ КАЖЕТЕ?

Ну-ну... І НУШ з нею, цією рехвормою та нормалізацією поняття літнє оздоровлення та відпочинок.

Імітація і «красіва» картинка - наше фсьо!

Чомусь згадався бородатий анекдот:

На грузинському кладовищі прогулюються два українці, читають написи на пам'ятниках ...

Церетелі. Народився в 1925, помер у 2012. Жив 15 років ...

Кацивелі. Народився в 1939 помер у 2015. Жив 20 років ...

І так на всіх пам'ятниках.

Підходять вони до місцевого:

- Поясни, чому згідно з вказаними датами, людина прожила 85 років, а написано: «Жив 15 років»?

-Е ... не розумієш! Жив - це коли гроші були, будинок був, машина була, жінки були... А в інший час - це не жив, а так, існував...

Йдуть ці чолов'яги далі, один з них зітхає і каже:

- Миколо, коли я помру, напиши мені на пам'ятнику «Народився мертвим».

Амінь.

P.S. Допоможе лише «напалм» - ліквідація департаментів (відділів, управлінь) освіти як таких. На їх місці згодом (у разі необхідності) можуть з'явитись центри сервісного обслуговування закладів освіти. Але для цього, яка казав колись Михайло Горбачов, треба «перестройку начать с себя» (почати з реформування системи управління). Ми ж зберегли МОНополію на реформи зверху, жахливий бюрократичний пресинг, повний комплект освітянських маразмів і ...щось патякаємо про НУШ.

Оригінал

Освіта.ua
11.06.2018

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
123
Подумалося, що проблема навіть не в самих управлінських і методичних структурах, хоч вони і мають викривлений зміст роботи, точніше нероботи. Проблема полягає в тих людях, які там працюють - у них "разруха" в головах. Де взяти розумних людей, як їх привести до управління, чим утримувати ??? Молодь тут не допоможе - у неї відсутній цілий комплекс якостей, які потрібні нині для роботи в складних суспільних процесах. Головними із них є відсутність досвіду, недостатній освітній і професійний рівень. Становище ще можна врятувати, якщо здійснити рішучі кроки з кадрового забезпечення освіти. Для цього мають бути терміново включені механізми пошуку. відбору і призначення кращих управлінців, навіть з числа людей пенсійного віку. У нас такі ще є.
учитель
Для 123: О! Одна панацея в освіти- люди пенсійного віку. Люди зі старими поглядами, які навчилися жити, керувати за тим старим зразком. Чому так погано про молодь? Скільки є розумних, талановитих молодих. А якщо їх немає, то грош ціна там хто їх вчить у школі, в універах ( а це в більшості люди пенсійного віку). Де ті молоді брати досвід? Коли їм учитися? Давайте дамо молоді дорогу, нехай вони пробують, керують. Якщо прийде молодий методист на роботу і почне працювати згідно Положення про методичну службу, то він буде працювати правильно. Але ж ні. Він прийде працювати під керівництво того хто працює з досвідм ( з устоями, з стандартами) і почне робити перевірки, вимагати звіти з фотографіями, писати циркуляри... Прочитайте Вірш-роздум "Одного дня малюк прийшов до школи.." http://te.zavantag.com/docs/1064/index-35508.html Тільки не малюк, а молода людина, не школа, а нове місце роботи
Вчитель
"у них "разруха" в головах." "Розруху" в головах можна дуже швидко виправити. Якщо нема волі викинути на смітник ці структури, то потрібно ЗОБОВ’ЯЗАТИ всіх причетних до освіти - викладати в школі, хоча б 9 годин, якщо вони "управлінці", або "методисти". Кожний завуч школи - завалений набагато більшим об’ємом роботи, нав’язаною цими структурами і при цьому проводить уроки.
123
На жаль, молодість - далеко не гарантія успіху. Часом люди навіть пенсійного віку, мають більший творчий та інтелектуальний потенціал. Подібне висловив екс-президент Л. Кравчук. Інша річ, що багатьох "відсунули" від управління. Тому, кадрова політика завжди була визначальним чинником. Була б добра голова!
Коментувати
Виктор
Ніхто не зацікавлений ні в реформах ні в нових підходах у роботі. Всіх влаштовує совковий підхід. І це сумно...
Вчитель
Для Виктор: Нікого не влаштовує совково-адміністративний підхід до реформи. Сумно, що все в пафосі лише на словах, де можна побачити реальну реформу, реальні зміни? Від перестановки доданків сума не зміниться. Реформа клас були учні - стали здобувачі освіти.
Коментувати
Witalina
Я не знаю, як у кого, а у нас, методисти - помічники і порадники і таких "дурних"папірців нам НЕ ПРИСИЛАЮТЬ !
Учитель
Для Witalina: де таке щастя? Похваліться
Володимир
А коли в Балаклійському районі є, навіть, методист із кадрового забезпечення? І в середині відділу освіти є плановий відділ (згідно вивіски) й ціла служба охорони праці (теж згідно вивіски)?
колега
Колего! Дайте адресу або сайт, приїдемо переймати досвід. Що, насправді, самі планують методичні об"єднання, самі все проводять ( майстер-класи, тренінги), не здійснюють ніяких перевірок, не вимагають інформацій, звітів про Тиждень ППД, Методичний тиждеь, не вимагають участі в олімпіадах, конкурсах, Кенгуру, Соняшнику, Геліантусі, МАН?,,, Та у вас рай.
Коментувати
Вчитель
"На їх місці згодом (у разі необхідності) можуть з’явитись центри сервісного обслуговування закладів освіти." - Думаєте щось зміниться? У нас такий центр уже існує. І всі завгоспи району ніякого полегшення не отримали, а лише більше навантаження роботи, бо реально нічого окрім проведення паперів там не роблять, а всі, абсолютно всі документи їм потрібно підготувати і вчасно подати. І відділ освіти і центр по обслуговуваню - зайві організації.
Колега
Для Вчитель: Згодна! Освітянські маразми косять наші ряди( У відділ набрали молодих, які ще не розуміють,що таке школа і т.д. Які з них інспектори? Керують ними "совєтские тетки". "Верхи уже не могут, а низы еще не могут", тому що немає ні того досвіду, ні цього бажання( Прислали розпорядження скласти план святкування ювілею Лесі Українки, який буде у 2020 році) Благо, що не спішимо виконувати УСЕ (ждемо поки відмінять). За день понад 15 листів може прийти. Коли ж працювати???? У нас Фейсбук - наше ВСЕ! Пробачте за каламбур((( Крик душі!! ГЕТЬ ВІДДІЛИ ОСВІТИ!
Коментувати
учитель
Підтримую 100% "Разруха в головах" Яка НУШ зі старими стандартами в головах, методичними кабінетами, центрами,... Коли зрозуміють що основою освіти є діти, а не перевіряючі, контролюючі, збираючі, ...
Вчитель
Для учитель: Основою освіти є сам процес навчання дітей, а не діти. Там в процесі є ще вчителі.
Учитель
Якщо не буде дітей, то не потрібно буде і вчителів. Якщо з сільських шкіл дітей забрали, то вчителі є , але нема кого вчити. Основою освіти є учень, дитини, той хто навчається, той кого повинні навчати
Хвиля
Раз на квартал звіт про заходи з відзначення річниці Голодомору та репресій, а також звіт про відзначення річниці Революції Гідності. Це щоб знецінити, зробити самі ці слова огидними для людей?
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!