В. Громовий: про освіту і начальникоцентрованість

Зміни мають відбутись у філософських підходах до реформування освіти та у всіх наших документах

В. Громовий: про освіту і начальникоцентрованість

Автор: Віктор Громовий, освітній експерт, заслужений вчитель України.

Що ми можемо зробити для школи з тим, щоб вона могла успішно робити ось це і ось це, а не чим ми ще довантажимо школу, щоб вона звітувала про «пророблену роботу» на виконання ось цього і ось цього, - така зміна має відбутись у філософських підходах до реформування освіти та у всіх наших документах, які відзеркалюватимуть ці підходи.

Як тричі депутат обласної ради й голова депутатської комісії, я не раз заганяв в глухий кут чиновників коли запитував: для чого ми приймаємо цю програму, чим вона полегшить роботу директора школи та вчителя, чи не створить вона лише додаткові паперопотоки?

Відповідь завжди була однакова: так від нас МОН вимагає прийняти цю дурню, бо вони вже прийняли цю програму (концепцію, заходи…).

Далі вже йшла дискусія на тему «Хто для кого створений: управлінська надбудова для забезпечення умов для роботи шкіл чи школи для забезпечення псевдопотреб освітянської бюрократії?»

Усі погоджувались, що «надашотодєлать», але начальникоцентрованість освіти ніхто так і не взявся змінити.

Оригінал

Освіта.ua
17.05.2018

Популярні блоги
Д. Ламза: ніхто не хоче йти в освіту або школа без учителів Від Кабінету Міністрів немає жодних дій щодо підвищення значимості професії вчителя
С. Колебошин: 3000 спартанців (задача про молодих вчителів) 3000 молодих вчителів на 15000 шкіл, що в середньому – 1 новий вчитель на 5 шкіл
І. Совсун: як надовго ще вистачить запалу учителів? Існує гігантська прірва між переможцями світових олімпіад і базовим рівнем українських шкіл
Тетяна Сердечна: зарплати у вчителів мають бути різні Є шанс, що колись держава буде в змозі оплачувати роботу людей, які працюють із її майбутнім
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Володимир
Начальникоцентрованість освіти дуже живуча! Бо це грошові потоки, відкати, просто вигідний статус.
Капец
Маразм 33 -про освіту і начальникоцентрованість !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!