![]() |
Запропонована нами модель руйнує існуючі схеми та робить експертизу справжньою, а не формальною |
І. Лікарчук: про критерії експертизи підручників
Автор: Ігор Лікарчук, екс-керівник Українського центру оцінювання якості освіти, в. о. директора Навчально-методичного центру забезпечення якості освіти.
Упродовж сьогоднішнього дня на сайті Державної освітньої установи «Навчально-методичний центр з питань якості освіти» будуть розміщенні для ознайомлення та обговорення критерії експертизи шкільних підручників.
Як я уже не раз писав, наша установа, керуючись своїм Статутом та дорученнями міністра, починаючи з кінця 2018 року, буде проводити експертизу шкільних підручників. Розроблені критерії - перший крок на шляху до цього. Далі - буде Положення про таку експертизу, про оплату праці експертів, рекрутинг експертів, їхнє навчання, розробка відповідного програмного забезпечення, без якого проведення такої експертизи не є можливим...
Але то все попереду. Наразі для нас дуже важливим є думка небайдужих людей про розроблені критерії експертизи. Я, крім серйозного конструктиву, очікую шквал критики і навіть брудного критиканства. Бо нічого подібного у вітчизняній практиці експертизи шкільних підручників іще не було. Запропонована нами модель руйнує багато існуючих схем та робить експертизу справжньою, а не формальною.
Але критиканство і неконструктивну критику переживемо. Не перший і не останній раз. Будемо вивчати лише конструктивні зауваження та пропозиції. І, якщо буде така можливість та доцільність, обов’язково враховуватимемо їх.
Дуже прошу звернути увагу і уважно прочитати вступний текст до критеріїв. Публікація буле здійснена упродовж сьогоднішнього дня. Пропозиції надсилайте на адресу офіційного електронного поштового ящика нашого центру, яка наведена на сайті.
Освіта.ua
07.05.2018