Наталія Слободянюк: погляд на булiнг з нового боку

Учителi не люблять визнавати, що дiти їх цькують, бо взаємини з дiтьми - це складова професiйностi

Наталія Слободянюк: погляд на булiнг з нового боку

Автор: Наталія Слободянюк, ГО Демократичний Альянс Жінок.

Друзi, у нас країна булiнгу.

Напишу свою думки щодо статтi.

1. Учителi не люблять визнавати, що дiти їх цькують. Чому? Бо вмiння налаштувати стосунки з дiтьми - це складова професiйностi вчителя.

А працювати з проблемою, коли у вчителя «все ОК», неможливо.

2. Якщо вчитель сприймає девiантну поведiнку дiтей як цькування, можливо, йому слiд розстатись з цим дитячим колективом, а якщо «не вихованi всi діти», то може, i з професiєю. Бо якщо ми застосовуємо поняття «булінг», ми припускаємо, що вчитель вiдчуває себе жертвою.

Жертва не може бути Вчителем.

3. Автор залишив в тiнi адмiнiстраторiв. Хто в школi першим має надати допомогу вчителю? У мене, коли я викладала, були рiзнi дiти, рiзнi класи. Я встигла попрацювати в чотирьох школах. Більш незручнi ситуацiї виникали в тiй школi, де адмiнiстрацiя вiдмовлялась визнавати, що «складнi» дiти є проблемою школи також, а не лише вчителя.

4. Менi подобається нагадування автора про те, що «погана слава далеко біжить».

Дiйсно, переважна бiльшiсть вчителiв цiлком нормальнi люди. Але тодi давайте i на дiтей дивитись, як на людей. А то в статтi дiти виставленi як єдиний Монстр-МайстерБулiнгу-ДитяСвоїхБатькiв.

5. Давайте визнаємо, що дiти потребують психологiчної пiдтримки i допомоги бiльше, нiж дорослi. Все ж таки вони меншi, i формальну владу протягом навчального дня має вчитель над дитиною, а не навпаки.

P.S. Методи боротьби з булiнгом слiд би взяти в роботу.

Оригінал

Освіта.ua
30.03.2018

Популярні блоги
С. Новікова: ЗНО з математики для вступників-медиків При вступі на всі спеціальності галузі знань «Охорона здоров'я» другим предметом є математика
В. Громовий: в освіті вже пройдена межа незворотності Негативний відбір і зворотна селекція в освіті тривають, адже йдуть кращі, а «лава запасних» практично порожня
Є. Стадний: ідея збільшення ваги атестата хибна по суті Чим більше враховуватимуть атестат, тим меншими будуть шанси дітей з хорошими знаннями з суворіших шкіл
Д. Бабурін: реальність освіти за ширмою рейтингової шкали За ширмою рейтингової шкали 100-200, яку нам кожен рік презентує УЦОЯО, ховається реальний стан освіти в Україні
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Ксенія
Файно написано! Як "вчителів", за живе заділо... Як "вчителі" почали плакатись і про свою "беззахисність" писати.... Все у вас учні винні.
Witalina
Для Ксенія: Те,що вчитель беззахисний, ПРАВДА!!!! Але учні НЕ ЗАВЖДИ винні! Учні часто-густо ведуть себе так,як їм дозволяють вчителі! У всі часи,і 40-50 років назад,одного слухали,а з іншого,особливо молодого, "знущалися" просто так, для приколу! Говорю чесно,так було, зривали уроки! Але з однією різницею,якщо вчитель реагував НЕ ПЕДАГОГІЧНО,то учні батькам не жалілися, бо ще й зверху ДАДУТЬ, - порушував поведнку! МИ,вчителі, НЕ ПЛАЧЕМО,просто констатуємо факти!
Вакула
Да, Ксения, Вы явно учителе- ненавистник. Вы даже не понимаете суть статьи, как и суть существующей проблемы.
Коментувати
ДВІРНИК
Фрагментарні загальнення. Спочатку помилковий посил, а потім помилкові висновки на його основі. Помилка у тому, що нема узальненого "діти". Є абсолютно "різні діти". І мотиви їхньої поведінки та вчинків, іноді схожих стосовно учителя, теж мають часто абсолютно різні причини. Частина з учні зовсім не має емоційного інтелекту. А закладається він у сім’ї. Не звикли до обмежень-правил, а без них суспільство загине. Вчинки схожі, а причини їхні різні. Це вам кожен психолог-початківець скаже. Тому психолог працює ІНДИВІДУАЛЬНО з кожним. Бо треба реагувати не на вчинки (симтоми), а на причини (хворобу). А Наталія Слободянюк визначає клас як якийсь колективний єдиний організм, а булінг - як чуму у Альбера Камю. Насправді ж все складніше. Це проблема суспільства, а не тільки школи.
Учитель
Колись, навчаючись у педвузі, на заняттях з педмайстерності викладач теж намагалася нас переконати у тому, що у гарного учителя неможливо зірвати урок. На що я заперечив. І за просьбою викладача показав як елементарно можна довести учителя до точки кипіння. Бо у діючій освітній системі на учня неможливо вплинути. Якщо він свідомо захотів "дістати" учителя, то він це зробить. Від кандидата педнаук (вона дійсно була гарним викладачем) я почув тільки те, що таких учнів немає у школах :) ( Я тоді всього лише показав один примітивний спосіб - безперервно та монотонно стукав ручкою об парту:). А є ще маса більш "вишуканих" способів.) Зараз же, коли маю більше 20 років стажу, намагаюся у кожному конкретному випадку діяти по-різному. Деколи можуть так "дістати", що аж пече щось усередині щоб зірватися. Однак саме цього бешкетники і хочуть. Тому варто зовні не показувати свій внутрішній стан і реагувати не так як вони хочуть, а так як вони не очікують. Удачі усім :)
Вакула
Для Учитель: 5+
Коментувати
Володимир
Дітей-соціопатів не лелека приносить. Їх виховують батьки, які в школі свого часу перебивалися з двійки на трійку. А також розбещують бабусі з дідусями....
puma
там наверное вообще не надо будет умирать _______________________________________________________________
Мирослава
Так зване насильство було у школах завжди,тільки тоді про нього ніхто не говорив,не звертав уваги.Діти ,"отримавши" від вчителя,боялися скаржитися батькам,бо отримають ще й зверху.Адже будь яка грубість вчителя - це реакція на поведнку учня!!!!А ТЕПЕР про ІНШЕ !!!! ДОЗВОЛЬТЕ запитати ,а ПОЗА школою НЕ МАЄ НАСИЛЬСТВА?????На роботі не має психологічного ,морального насильства??? - Є! Є! Є!!!!! На мою думку, батьки,і школа повинні навчити дитину правильно реагувати на різні ситуації,протистояти,і бути стресостійким...АДЖЕ ЖИТТЯ,СУСПІЛЬСТВО НЕ Є ЛАГІДНИМ !!!!! А всі ці розмови про безпечне середовище ,це фігня ,школа - частина суспільства! Розсада вирощена в теплиці,дуде погано себе почуває у відкритому грунті!!!!!
Анна
Наталья,имеете ли Вы моральное право говорить от имени учителей, судя по Вашим словам, в школе Вы были транзитом? Учитель, это тот, кто в школе "до гробовой доски", все остальные большая случайность. О правах как правило глаголят те, кто права других сам и попирает.
мама та учитель
булінг був і є, тільки терміну такого не було. Прояви булінгу є як і до учнів так і до вчителів. Але учнів захищає Конституція, Конвенція, Декларація, батьки... , а вчителя- ніхто. Вчитель має лише обов"язки. Повинні проводити ефективно роботи психологи, соціальні педагоги і допомагати не лише учням, а й вчителям. Якби психологічні служби працювали "як треба" у школах, то булінгів не було
Перепрошую
Пані Наталю, дозвольте Вас запитати, "Працювали в чотирьох школах, а на сьогодні в ГО? Чому? Чи з дітями працювати погано? Чи може дітки зацюкували?" Ваші міркування це вигляд з боку, причому не зовсім зрозуміло з якого боку. Вчителів легко цькувати, тому що сучасні діти знають права, але нажаль не мають обов’язків. Розумію що й серед нас вчителів, також є ті хто цькує учнів, але це 1на5000 а може і на 10000.
Вибачаю
Для Перепрошую: слово "на жаль" пишемо окремо
перепррошую
Для Вибачаю: Дякую що звернули увагу на мою помилку. Але відповідь на поставлене питання так ніхто й не дав.
Сергей
Для перепррошую: похоже, что автора статьи зацькували в школах, где она работала так, что она не смогла там работать, а теперь рассказывает учителям, как надо работать. Смешно и жалко ее одновременно.
Коментувати
Випускник
В окремих випадках дiти потребують не психологiчної пiдтримки i допомоги, а великого дрина! Ви ніколи не зустрічалися з дітьми, які керують своїми батьками? Не "маніпулюють, а саме керують, бо вони головні у сім’ї. Особливо, якщо це неповна сім’я. Перед ним "на лапках" ходять дід з бабою, мати. І таке "великовозрастноє" дитя завжди праве, і світ навколо нього повинен крутитися, попробуйте застосувати до нього "психологічний вплив". Без прийомів айкідо тут уже не обійдеться ))).

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!