Osvita.ua Блоги Олександр Мірошниченко: про гаджети
Олександр Мірошниченко: про гаджети

Небажання прилаштовуватись до нових часів і правил гри прикривається піклуванням про освіту дітей

Олександр Мірошниченко: про гаджети

Автор: Олександр Мірошниченко, актор, режисер, драматург.

Питання ось яке. Тут деякі педагоги вимагають заборонити гаджети в школі. Кажуть, від навчання відволікають, від спілкування людського.

Ну, гаджет – штука складна. Навіть філологічно. Це ж від англійського «gadget», що в перекладі означає пристрій, нове пристосування чи просто якусь штуковину. Отже, гаджетом ми цілком можемо назвати книжки, ручки, фломастери, зошити, щоденники, шкільну дошку і так далі.

Та ж книжка. Колись не писали взагалі. Потім винайшли написання на стінах печер. За допомогою кам’яних гаджетів. Потім розвинули все і стали писати на всіляких папірусах - пергаментах. Та все одно книжка здебільшого екзотикою залишалась. Тому люди більше розмовляли, спілкувались.

А потім книжка друкована з’явилась. Гаджет! І тогочасні учні в школах, замість того, щоб спілкуватись, втупились в книжкові гаджети. Мабуть, теж тоді педагоги забороняли. А як інакше? Від навчання ж відволікає!

До чого я веду? До того, що все нове завжди і всюди сприймається як злам стереотипу, як необхідність жити в нових обставинах. І небажання прилаштовуватись під нові часи і правила гри завжди прикривається начебто піклуванням про мозок та освіту дітей.

Так і з смартфонами – планшетами. Забороняти? Тільки разом з давнішими гаджетами типу книжок чи шкільної дошки. Будемо бодай логічними у вимогах…

Оригінал

Освіта.ua
14.03.2018

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
оля
гаджет — это, в отличии от девайса, не законченное (самостоятельное и самодостаточное) устройство, а какое-то технологичное дополнение к нему (на вроде внешнего модема для планшета или ноутбука, либо внешняя вспышка для фотоаппарата).Еще примерами gadget могут служить компьютерные комплектующие, которые сами по себе работать не могут, но служат важными частями основного устройства. Т.е. гаджеты не могут работать самостоятельно и предназначены для расширения функционала основного прибора.Гаджет имеет довольно-таки ограниченные возможности, ибо сам по себе использоваться не может, а служит лишь дополнением для девайса. К последнему он подключается каким-либо разъемом/
Володимир
На уроках аж ніяк не потрібні смартфони, бо вони - ворог успішності! А батьки, що купують своїи дітям такі дорогі іграшки, роблять їм ведмежу послугу...
Ірина
p.s. Якщо є десь план уроку із шкільної програми загальноосвітньої державної школи, розроблений особисто Вами, дайте посилання. Можливо, ми говоримо всі про одне й те ж саме, але різними словами і кожен в рамках свого досвіду і кваліфікації.
Ірина
Люблю вас читати)) В цьому ви - геніальні! Ви скоро мене надихнете на написання кандидатської дисертації в галузі освіти. Оппонувати Вам треба на рівні. Пишіть, і нікого не слухайте) Кожен вибирає лише те із драматургії, що зачіпляє його особисто. У Вас це - виходить! ЧІПЛЯЄТЕ. Обожнюю Ваші дописи.
anton2000
Для Ірина: хороший стёб-)). На ещё попросить проработать пару неделек - месяц в очень обычной средней школе хотя бы на ставке и с классным руководством в период олимпиад и, например, новогодних праздников. Чтобы человек получил ну хоть какое-то представление, пусть неполное, о том, о чем он пишет, не владея вопросом.
Ірина
Достаточно одного-единственного открытого урока. Там есть один нюанс, которого он не ловит)) Это может словить только учитель с опытом.
Ірина
Учитель ведь тоже - драматург. Но есть принципиальная разница в этих двух профессиях.
Коментувати
оля
Смартфони, планшети - то НЕ ГАДЖЕТИ, А ДЕВАЙСИ!!!!! Гаджет, це прилад,який не може використовуватися автономно!Гаджет- це мишка. навушники...А не смартфони, планшети! Перш ніж публікувати статті, потрібно розібратися з термінами.
Вчитель
Для оля: Га́джет (англ. gadget — штуковина, приспособление, устройство, безделушка, приблуда) — небольшое устройство, предназначенное для облегчения и усовершенствования жизни человека.
оля
Для Вчитель: Прочитайте про девайси і гаджети!!!! Що це таке!!! (Як ці поняття пояснюють айтішники, а вони, повірте, в цьому розбираються!!!!) А не тупо читайте переклад слів. Так "перекласти" можна все що завгодно!!! Преклад слова з іншої мови та те, як ПРАВИЛЬНО називається певний пристрій - це дві великі різниці!
оля
Для Вчитель: гаджет — это, в отличии от девайса, не законченное (самостоятельное и самодостаточное) устройство, а какое-то технологичное дополнение к нему (на вроде внешнего модема для планшета или ноутбука, либо внешняя вспышка для фотоаппарата).Еще примерами gadget могут служить компьютерные комплектующие, которые сами по себе работать не могут, но служат важными частями основного устройства. Т.е. гаджеты не могут работать самостоятельно и предназначены для расширения функционала основного прибора.Гаджет имеет довольно-таки ограниченные возможности, ибо сам по себе использоваться не может, а служит лишь дополнением для девайса. К последнему он подключается каким-либо разъемом/
Коментувати
Sergey
Как меня напрягают умники, которые не работая в школе, критикуют учителей и говорят, что они отстали от жизни и не понимают как нужно учить наших современных и продвинутых детей. Учителя ведь не идиоты, извините, многие ищут методы и формы, чтобы завлечь детей уроком, но гаджеты все равно для большинства ребят интереснее - ЭТО ФАКТ!
Виктория Владимирова
Пане Мірошниченко! У школу, покажіть майстер-клас! Особливо, коли соц.мережі безкоштовні, а мобільний інтернет батьки не оплатили.
Діду з люлькою...
як ти вже всім надоїв своїми повчаннями. Займися, нарешті, тим, на що вчився! Або, принаймні, не називай себе актором, режисером та драматургом.
Про ГАД-ЖЕ-ТИ
Якби автор хоч раз поспостерігав за дітьми, які користуються своїми «гаджетами», то побачив би багато цікавого: купу пікантних фотографій, цікаве листування з «дивовижною» лексикою. Можливо здивувався б, які фільми діти переглядають та які пісні слухають, і т.д. Хоча, можливо, для автора, це і є саме те, що повинні діти вивчати для життя у сучасному суспільстві, так би мовити, розвивати «навички 21 століття».
Андрій
Книжки, фломастери, дошки - вони не дають зворотній зв"язок. А в планшетах і мобілках наявний зворотній зв"язок у вигляді спілкування в соцмережах, перегляді новин, які оновлюються щохвилини. Потік інформації потужніший за той, що подається під час уроку. Це призводить до перманентного переключення уваги і неможливості зосередитися на навчальному процесі. Крім того, рівень вольової регуляції та інформаційної гігієни недостатньо розвинутий у школярів. Тому використання гаджетів є недопустимим під час уроку.
anton2000
Человек не понимает о чем пишет, какой-то поток сознания. Лучше бы занимался своими пьесами, может хоть какая-то и стала бы когда-нибудь известной.
Teacher
gadget - a small mechanical device or appliance (Collins English Dictionary). Ключове слово - mechanical. Як же ви вже набридли з своїми дописульками

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!