О. Клейн: мало вчителів буде опановувати нове

Поки не дадуть по голові обставини, дуже малий відсоток вчителів буде опановувати нове

О. Клейн: мало вчителів буде опановувати нове

Автор: Олена Клейн, учитель інформатики, Одеса.

Хочу рассмотреть другой топор Достоевского, которым надо типа загонять народ к счастью - за точность цитаты не ручаюсь, так как источник - вопрос «Что? Где? Когда?» на турнире 20-летней давности.

Так вот.

Топор-1. Прометеус.

В школе 85 учителей. На зимнем педсовете всем поставили задачу: зарегистрироваться на Прометеусе и пройти курс. Один. Любой, например, «Критичне мислення для освітян». Сертификат сдать до конца каникул.

Итог:

Сдали 80 сертификатов.

Человек 10, думаю, меня прокляли. Я информатик местный, идея моя была.

Человек 40 больше туда не зайдут никогда.

С остальными очень интересно. Кто-то полез в Scratch ии внезапно выяснил, что и дети его учат, и с ними можно делать всякие примочки к урокам в началке, и вообще...

Кто-то полез в профессиональные курсы и теперь до хрипоты обсуждает с коллегами освещение той или иной темы, что бы они оттуда взяли, как бы они это рассказали, в чем согласны, в чем нет...

Отдельная песня - человек, прошедший курс «Как найти работу своей мечты», уже месяц бродящий по школе в глубокой задумчивости. Начинаю волноваться по поводу переделки расписания...

Топор-2. Офис 365

4 года в школе развернуто облако. У каждого учителя учетка, у каждого ученика с 5 по 11-й класс учетка.

В первый год сама ковырялась, училась, в процессе проводила семинары для коллег, рассказывала, показывала. Меня внимательно слушали. И расходились.

В этом году начали подтягиваться индивидуально. Один, второй, третий... Детей учить работать с этим не надо - все давно системой пользуются. А тут заходит коллега к коллеге, а первая с чашкой чая в ноут смотрит. «Ты что делаешь?» - «Да вот, тетради проверяю» - «Так а где тетради?» - «Да вот, в облаке...» - «И домой не несешь?» - «Так дома я с другого компа могу проверить»...

И вот тут оказался востребованным блог с обучалкой по гугл-формам, уроки по офису и все остальное.

Топор-3. Видеоуроки

Карантин по кори. Всем срочно выложить видеоуроки. На сайт. С Ютуба. А в Ютуб презентации не лезут. А еще звук на презентации если отдельно записывать и на каждый слайд накладывать...

Короче, выяснилось, что ОfficeMix, о котором уже несколько лет «трындит» учитель информатики - это таки удобнее, чем автогеном через попу гланды резать. А если вспомнить, что во времена «Відкритого світу» всем завели почту на gmail... А к ней уже прикручен Ютуб...

Так, ладно, топор и Достоевский - это сложно. Пока петух не клюнет... Пока не дадут по голове обстоятельства... Очень малый процент учителей будет осваивать новое. Потому что, извините, цитата: «Мне за это больше денег платить будут? Нет? До свиданья!»

Так что сертификация учителей - это круто. Главное, чтоб не «А судьи кто?»

Оригінал

Освіта.ua
12.02.2018

Популярні блоги
І. Лікарчук: кому і для чого потрібні вимірювання? Кожен учитель без дорогезного загальнонаціонального вимірювання знає, які прогалини в знаннях мають учні
В. Онацький: що робити з учителями-пенсіонерами Якщо вчитель досяг пенсійного віку, то це зовсім не означає, що він перестав бути сучасним
О. Істер: пошук оптимального формату НМТ–2023 Обов'язковим для випускників має бути тестування і з історії України, і з математики
Олександр Мірошниченко: навчання – це не тортури В Україні дитина без таланту до математики повноцінною людиною не вважається
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Світлана
А новішого нема нічого???давно користуюся всіма викладеними в статті перевагами ) а ще використовую програмоване навчання ))) гаджети на уроках за призначенням -теж оригінально!
Tetiana Shilo
І куди поділися всі коменти з критикою статті, на хмарку полетіли?)))
Досвідчений
Розумна жінка і головне не проплачена грантоідка. Справу знає!!!
Владимир Белый
Так, це нові і тепер доречні засоби для діяльності, але це ще ніяк не нова її ЯКІСТЬ, бо вища якість виростає за більшого напруження учнів/студентів, а не їх вчителів/викладачів, з чим у нас ще довго будуть проблеми, якщо структура та форми суспільної мотивації до освіти так і лишатимуться на рівні примітивних вимог, а якщо ще й в атмосфері, сприятливої до списування чи тестування з можливістю вгадувати, то й поготів.
Tetiana Shilo
Так, є певні зерна істини в статті, але основний текст чисто самомилування. Дійсно багато хто з вчителів, якщо до цього часу не освоїли нових технологій, не буде цим заморачуватися . Але найбільша проблема в тому, що навіть вміючи на найвищому рівні керувати літаком, на пилосмоку в небо не злетиш. В комп’ютерному класі легко давати ізавдання онлайн, а що робити в звичайному , навіть за наявності вайфаю - не в кожного учня є смартфон чи планшет. та і працювати зі смартфоном це, як на мене, дурня. Окрема мова про електронний журнал. Дуже модна фішка останнім часом. Я була б дуже рада цьому нововведенню, але знову та ж історія з гландами через одне місце - паперовий журнал залишається, і оцінки мають вчителі виставляти в обидва: на уроці ручкою, а в електронний хто коли зможе - або стій в черзі після уроків до шкільного компа, або дома замість самоудосконалюватися на "Прометеусі")) виконуй шкільну роботу ще раз. То ж хочеться дуже нецензурно спитати а на що воно мені треба?
НІК
Чому це в Ютуб презентації не лізуть? AVI формат, MP4. Чи навіть банальні конвертери. Як варіант, учитель може створити власний блог на WIX або Blogspot. Ще програми які дозволяють записувати відео з екрану. Варіантів багато. Головне вміти, хотіти, працювати.
Sergik
Насправді, офіс 365 дуже обрізаний. У 2016 також можна зберегти в "хмарку", але не гарантія того, що цінний документ звідти ж не витягнуть... "Прометеус" не кожному теж до смаку. Потрібно засвоювати деякі нові технології, це однозначно. Але, явно не те, що штовхають згори дехто, бо це стає схожим на зґвалтування, і, найчастіше, через anus...
1
О, наконец учитель информатики прозрел в 2018 году и обнаружил Прометеус и, раздуваясь от самомнения, давай всех учителей туда заганять. А ниче, что такие платформы существуют уже давно и даже Прометеусу уже не один год. И что многие учителя знакомы с этими платформами и подбирают себе нужные курсы и учатся без понуканий коллег, которые, чтобы выпендрится, вносят "новаторские идеи" - всеобщего ликбеза с обязательным притаскиванием сертификата. Дальше - почему всех нужно впихнуть в Офис - 365, как-будто нет альтернативы? Но нет, плевать, что нравится коллегам, всех заставить пользоваться сервисами Майкрософт.
Олег
В этой статье сквозит постсовдеповский хештег "учителя - это инертная масса, не желающая перемен к лучшему" одновременно с призывом не обращать внимание на то, что денег нормальных учителю не платят - ну как же "Учитель - це ж не професія, це ж покликання душі". А фраза "Так, ладно, топор и Достоевский - это сложно..." говорит о том, что себя к этой никчемной массе учительства она себя не относит - великая такая, передовая.
Учитель
Это действительно всё здорово. Но...хотелось бы чтобы подобному обучали на курсах повышения квалификации, Моя коллега, учитель музыки, рассказывала, что когда она попросила рассказать на курсах о работе в программе Sibelius( набор нот), на нее посмотрели как на инопланетянку. Так что..." рыба гниёт с головы".
sdfdgfhg
"учитель информатики - это таки удобнее, чем автогеном через попу гланды резать". Так ви вже не соромтеся, чому б вам на більш простій мові це не пояснити, наприклад, "три матерных слова" и все! Всі зрозуміли, і вчителі, і учні, і батьки, може це тільки я не розумію, недоучка (студент ще), що вчителю такі вислови не личать, навіть вчителю інформатики, які кичаться своїми інформатичними знаннями.
Татьяна Манойлова
Для sdfdgfhg: Согласна. Я не студент, но и меня это... " резануло по уху"...Интеллигентность и внутреннюю культуру учителя никто не отменял....
sdfdgfhg
Виходить не лише у мене образне мислення))). Як зошити учитель по інету перевіряє, не уявив, а як автогеном гланди вирізаються і півень клює в одне місце уявив, і що воно таке? Мабуть це специфіка викладання на уроках інформатики, щоб краще учні алгоритми зрозуміли )))
Коментувати
спец
Ну і що? Як говорив класик, на світі є багато заморочок, ..., і від них не в одного розумника криша поїхала. Хмарні, захмарні технології, різні офісні пакети, відеоуроки і т. п. Так, навчання проходить через спілкування, але ж не таке! Так і чомусь вражаючих масових результатів на горизонті освіти не спостерігається після появи таких чудес.