Osvita.ua Блоги В. Бєлий: чи потрібна в школі класно-урочна система?
В. Бєлий: чи потрібна в школі класно-урочна система?

Легкі можливості до пошуку інформації зовсім не означають прямого процесу навчання як такого

В. Бєлий: чи потрібна в школі класно-урочна система?

Автор: Володимир Бєлий, заступник директора з НВР, фізико-технічний ліцей м. Херсона.

У ближній перспективі і доцільно, і можливо, за будь-якого рівня фінансування, зробити так, що у старшій ланці фрактал «час-аудиторія» як структурна одиниця розкладу занять, передбачених для реалізації навчального плану закладу (головний його документ) зберігається, але без нашого поняття «класного колективу» як цілого, яке на всіх предметах лишається без змін.

Мова про мобільні групи учнів, які плановим чином формуються на основі наступних двох позицій:

  • по-перше, це можливість учнів вибирати собі певний пріоритетний сегмент освіти;
  • по-друге, це загальноосвітній цикл (обов'язковий для кожного), де розподіл учнів здійснює адміністрація.

Таким чином, в аудиторіях завжди буде витримуватись норматив наповнюваності учнями, що відповідатиме стандартам оплати праці вчителів.

А ще бачиться доцільним загострити увагу спільноти до наступних двох поверхових суджень:

  • по-перше, легкі можливості до пошуку інформації зовсім не означають прямого процесу навчання (отримання освіти) як такого, бо останнє (навчання як здобуття освіти) передбачає навчитися вивчати та аналізувати інформацію, чого один доступ до інформації й близько не здатен замінити;
  • -по-друге, навіть з побіжного погляду зрозуміло, що дуже далекі ті часи, коли у сегменті освіти як явища, що охоплює все населення країни/планети, будь-яка модель її онлайн формату буде здатна сягнути хоча б 20% успішності у порівнянні з моделлю «людина – люди», яка передбачає спеціальне ЖИВЕ соціальне середовище, чому сухі цифрові показники зі світу розвинених освіт є свідченням.

Оригінал

Освіта.ua
07.02.2018

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Я просто вчитель
Боже, як же важко читати ваші опуси!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
гамагамих
Володимир Білий, вчиться висловлюватися зрозуміло, від Ваших фрактал, сегмент повіває безлюдянністю.
химагамаг
Для гамагамих: Бєлий ніяк не вгомониться. Таке враження, що одну посаду заступника директора фізико-технічного ліцею м. Херсона спокійно можна скоротити, і це ніяк не позначиться на діяльності ліцею.
Володимир
Для химагамаг: У жодному разі. Від цього постраждає зовсім не той, кого ви мали на увазі.
Коментувати
VP,
подобного не способны создать даже в ВУЗах. А в школах? Как вариант далёёёёёкого будущего. Могилянка создала подобную систему обучения. И ещё где есть что-то типа Вашей идеи? Разве два-три предмета на выбор. И хорошо, если три, поскольку по ДВА предмета предлагатось на выбор ещё в 80х годах в КГПИ. ПО ДВА предмета на выббор, не больше. А вести подобное в школах, которые должным образом НЕ финансируются, обирая родителей,поскольку те неспособны продумать последствия раскрытия собственных кошельков? Разве что в частных. Или в глубоко проплаченных
KVP1248
Ідея індивідуалізації процесу навчання сучасної молодої людини не позбавлена сенсу. Але, необхідно побудувати детальну модель цього процесу. Іванов удосконалює свої пізнання з музики з Петровим та Сидоровою. Іванов пізнає фізику та математику фазового синтезу звуків з Олександровим, Колесніковим та Гордієнко. Іванов вивчає менеджмент з …. Як бачимо, один учень може створити і працювати в десятках різних об’єднань. Множина комбінації, які можливо створити спільноті в сотню учнів, швидко перевищить кількість атомів в Галактиці. Контролювати і управляти такою нескінченністю необхідно новими методами. Старі лінійні не працюють, вони тільки затримують прогрес.
ерік
Для KVP1248: Логічно.
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!