К. Куницька: нашу систему освіти нічого не врятує

Це не система освіти, а звичайна система працевлаштування усіляких людей - від няні до міністра

К. Куницька: нашу систему освіти нічого не врятує

Автор: Катерина Куницька, корекційний педагог, психолог, засновник та директор ГО «Дотик».

Нашу систему образования ничего не спасёт уже... Потому что это уже давным-давно не система образования, а обычная система трудоустройства всяких людей - от няни до министра.

Какие-то люди просто ходят на работу «в систему образования» и что-то делают каждый день. И у каждого из них есть, конечно, какая-то своя мотивация, но она никак не связана с социальной функцией системы - воспитание и обучение детей для того, чтобы из них выросли обученные и воспитанные взрослые.

Конечно, в этой системе работают и те, кто любит свою работу искренне и даже не представляет себя вне своей профессии, кто является высокопрофессиональным человеком вне зависимости от того, няня ли это в саду или директор школы. Но их «удельный вес» настолько мизерен и темпы его уменьшения настолько быстры, что они скоро вообще растворятся в этой бессмысленной и пустой массе «системы образования», единственная стратегическая цель которой - занятость взрослых и детей, а попросту - убивание времени... целых жизней целых поколений...

Потому что система не обладает смыслом, не имеет целей. Зачем учим? Министр и все остальные, кому положено, вещают о реформах... Кому?.. Зарплаты, программы, «цели» ... и куча прочей хренотени - бессмысленной, пустой, вилами по воде...

А кто расскажет дурынде - учительнице, что тетради в 1 классе нужно проверять каждый день!? Для того чтобы увидеть, насколько класс и отдельные дети усвоили тот или иной материал... Для того, чтобы понять СВОИ ошибочные или недостающие или несовершенные педагогические приемы, которые НЕ работают, потому что дети НЕ поняли, НЕ усвоили, для того, чтобы понять КАКУЮ тему не усвоило большинство и КАКОЙ теме нужно ещё раз уделить внимание, но уже ПО-ДРУГОМУ...

Потому что ее цель пребывания в школе - НАУЧИТЬ, а не УЧИТЬ!!!

Оригінал

Освіта.ua
29.01.2018

Популярні блоги
В. Громовий: в освіті вже пройдена межа незворотності Негативний відбір і зворотна селекція в освіті тривають, адже йдуть кращі, а «лава запасних» практично порожня
Є. Стадний: ідея збільшення ваги атестата хибна по суті Чим більше враховуватимуть атестат, тим меншими будуть шанси дітей з хорошими знаннями з суворіших шкіл
Д. Бабурін: реальність освіти за ширмою рейтингової шкали За ширмою рейтингової шкали 100-200, яку нам кожен рік презентує УЦОЯО, ховається реальний стан освіти в Україні
В. Громовий: як врятувати освіту від остаточного розвалу Як викликати шалену ненависть, але врятувати шкільну освіту від остаточного розвалу
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Лоці
Люди не творіться на шизофреніків їех потрібно лікувати
петро
Для Irina. Зробіть аналітичні дослідження комісій військоматів і Ви побачите, скільом призовникам у медичних картках ставлять діагноз "дебілізм". Тоді всякі запитання і сумніви у Вас зникнуть автоматично. Про любов до дітей говорити потрібно, але й доносити правду до їх батьків необхідно також. Це біда нашої України. Мабуть тому і виникли проблеми із інклюзивними класами. Держава знову переклала свій тягар не на плечі батьків, а на плечі бідного вчительства.
Людмила
Я не вчитель. Але я бачу, що за останні роки в школі з’явилась купа предметів, які школа не може якісно викладати, чи то через брак матеріально-технічної бази, чи через відсутність кваліфікованого вчителя. Особливо дивує розподіл варіативної частини, яку ніхто чомусь не хоче узгоджувати з батьками. От і виходить, що сидить дитина до 15 год. в школі, і половину часу витрачає там не зрозуміло на що. І навіть, якщо один важливий предмет викладається погано, або просто дитині треба приділити йому додатковий час, цього часу просто не вистачає. І коли читаю, що МОН ще мріє навчати дітей в школі фінансовій грамотності стає смішно і сумно. Яка буде якість такого навчання і хто буде навчати? От такі речі дійсно крадуть в дітей час. Краще б навчили якісно математиці або мовам, в школі для цього є всі можливості, а з фінансовою грамотністю, етикою і т.д. ми якось і самі розберемося.
доцент
Подивіться на неї, почитайте, що пише цей скажений корекційний педагог. Дуже нагадує Фаріон, яка, слава богу, останнім часом не коректує нашу роботу.
Хочу на Сейшелы
Выступила, как на собрании райкома партии)) В общем и целом, автор стать предлагает нам полностью отдаться служению системе и отказаться от зарплаты, ибо это аморально - ходить на работу нянчить (учить, воспитывать, учить учиться) детей и получать за это зарплату
Вчителька початкової школи
"Шановна" пані Куницька! Ви, корекційний педагог, психолог, засновник та директор ГО «Дотик» не маєте елементарного уявлення про толерантність та культуру спілкування. Чи не та сама "вчителька-дуринда" вас навчала і виховувала? Бо значні прогалини у вашому вихованні відразу кидаються у вічі.
Петро
Для Halyna. А Ви самих батьків учнів запитайте про те, що вони роблять для покращення не тільки знань, а й дисципліни своїх любих діток під час уроків. Що робиться для того, щоб ота вся хрень, зроблена переважно на п’яну голову, почала поважати, перш за все, себе та тих хто несе їм знання, недосипаючи ночей за мізерну плату. Чи вам хочеться що випадок у Миколаєві, коли семеро 11-ти класників насилували вчительку зарубіжної літератури після сьомого уроку, а батьки звинуватили її за те, що вона прийшла в школу у міні-спідниці. Дебілізм прогресує, а ми робимо вигляд, що все добре. перестаньте знущатися над школою та вчителями.
Irina
Для Петро: Для Петро.Чому у Вас стільки ненависті до дітей? Я не знаю хто Ви за професією, але писати "ота вся хрень, зроблена переважно на п’яну голову" - це показ свого власного недовиховання. А якщо Ви вчитель , то чого він може навчити дітей?
Коментувати
УЧИТЕЛЬ
Возмутительная статья! Хотелось бы услышать ответы куницкой на комментарии. И предложение для освиты юа: опубликуйте ДОСТИЖЕНИЯ великого "педагога" куницкой, дабы учителя-дурынды Украины могли поучиться
serj
Дуринда_Дуринда_Дуринда_Дуринда_Дуринда_Дуринда_Дуринда_Дуринда_Дуринда_Дуринда_
Глеб
Забавная статья.Эта статья - это попытка показать,что некое ГО "Дотик" находится на острие понимания проблем образования и борьбы за его качество.Правда попытка неудачная.Тот факт,что работа в системе образования связана с трудоустройством должна быть понятна даже коррекционному педагогу.Автор пишет, что доля профессионалов в школах мизерно мало.А какие исследования проводила госпожа Куницкая? Думаю, что никаких, просто кинула кусок грязи в сторону образования. Сегодня же модно поливать школу грязью.Далее она пишет, что система образования не имеет целей.И тут же, забыв об этой своей фразе, пишет, что программы цели - это "куча прочей хренотени - бессмысленной, пустой, вилами по воде.."Похоже, что к концу статьи уже сложно было следить за своей же собственной мыслью.Оскорбительная фраза о дурынде-учительнице выглядит как попытка кинуть ну ещё хоть какой-нибудь кусок г..а в сторону школы.Что на самом деле в школе происходит она не знает и не понимает, но громкую фразу написать хотелось.
Halyna
Шановні вчителі-дописувачі! А Ви самих батьків учнів запитайте про якість Вашої роботи і стане все зрозуміло - хто працює для учня, а хто просто відбуває день у школі, отримує за це зарплату, а навчає лише за додаткові гроші - під час свого репетиторства! Все Вам стане тоді зрозуміло і без коментарів К.Куницької. А ображатися ні на кого не потрібно - задача вчителя дійсно навчити учня, а якщо навчити не можете - Ви обрали не ту професію! А не влаштовує навчальна програма - цілком погоджуюсь; у підручниках також - помилка на помилці, а деякі питання ЗНО - просто абсурд! То чому ж Вас не чути?! Мовчите? Отже Вам це вигідно!
Доцент
Для Halyna: навчити можна лише того хто цього хоче. Якщо учень немає бажання ти хоч кілок на голові тиши. Зараз немає засобів, як змусити його вчитися. Це колись боялися діти, що їх залишуть знову в тому самому класі на наступний рік, боялися вчителя і була дисципліна, бо ВЧИТЕЛЬ - це було усособлення інтелігента, а зараз вчителя учні зневажають, бо бачать, що держава про нього не думає і ця праця є непрестижною. Напевно Ви ніколи не були в ролі вчителя, бо не несли би такої нісенітниці. А те, що немає ніякої профспілки освітньої, яка б захищала вчителів, то тут я з Вами повністю згоден!
Volobymyr Sill
Halyna. Щоб мене не звинувачували в мовчанні , напишу Вам: навчальна програма дуже мало кого влаштовує, підручники абсолютно ніякі. Та ще кожного року нові. Абсурдні питання ЗНО від абсурдності навчальних програм. Залишите номер телефону- буду кожен день Вам говорити про це.
извините,
Halyna, чтобы не сказать больше - Вы ... Или тот, который это вкидает, поскольку это ГЛУПУЮ совковую (почему не советскую???) мысль неумные люди повторяют и повторяют. А другие неумные слушают и внимают. Владимир Силл, не поможет. Таким бестоковым хоть кол на голове теши - не дойдёт.
Коментувати
Рене
Все правильно. Зараз немає замкнутого ланцюга в державі між випуском спеціалістів і їх працевлаштуванням. ВУЗи випускають собі спеціалістів, які не є затребуваними в державі, оскільки немає підприємств, які б потребували таких спеціалістів. Навіть, якщо такі існують підприємства, то рівень заробітної плати не буде влаштовувати випусника вишу. Тобто склалася ситуація - виші окремо - підприємства окремо. Взаємодії немає. Створення всіх цих стейкхолдерів, це все лише ілюзії, які не будуть втілені. Зараз учням і студентам потрібна освіта лише для того, щоб мати диплом і виїхати з цієї країни, оскільки вони не бачать перспектив. На жаль.....
Вчителька початкових класів
25 років працюю вчителем початкових класів. За цей період, на жаль, мені не зустрівся психолог, який би реально допоміг певній дитині вирішити проблему, або мені, як вчителеві, порадити чи надати кваліфіковану допомогу. Так, психолог проводить якісь тренінги, інформацію про які слід надати в міськвно, якісь дослідження... Але якщо мова йде про конкретні проблеми конкретної дитини, то, вибачте, все закінчується на рівні: "Зрозумійте, там такі проблеми, що я не допоможу..." І дуринда вчителька і зошити кожен день перевіряє ( попробуй не перевір, то через 2-3 уроки дітки таке напишуть і так, що будеш чухатися, де й не свербить) і Васю чи Петю неадекватного вчить, адже не може, як психолог, відмахнутися від нього, адже ця дитина сидить у твоєму класі і ти несеш за неї відповідальність- і моральну в тому числі. Тому мене ображають коментарі таких "спеціалістів". Спочатку траба себе реалізувати, як професіоналу, а потім вчити інших.
Ольга 1223
дуринда корекційний психолог не знає, що всі учителі початкової школи перевіряють зошити щодня, вчать разом тих кого потрібно вчити індивідуально, від кого відхрещуються психологи, тому,що вони тільки ставлять діагноз та можуть радити батькам та вчителям. І така посада називається практичний психолог.
втомлений від пустої говорильні
Решила посмотреть,, что собой представляет созданная автором организация , которая так громко называется :"ЦЕНТР СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ ТА АДАПТАЦІЇ "ДОТИК" и кроме адреса ни чего то и нет,ни сайта, ни отзывов, еще 3-4 статьи на освіта ua. Так вправе ли Вы , мадам К. Куницкая, оценивать состояние современного образования? Ведь как правило, никто в профессии пытается заниматься общественной деятельностью. Жаль Вас...
обурена вчителька
Для втомлений від пустої говорильні: я теж зацікавилась, ... була вкрай здивована. А хто така пані Куницька? Людина, яка не має педагогічної освіти, не має вченого ступеня , хоч би кандидата психологічних наук, людина , яка є директором центру "Дотик", про який ніхто не чув??? Дивно:)
Коментувати
Валентин
Мовою дописувача. Пліііз. Можна мавпу навчити курити. Людина(дитина) може тільки навчитись. Давали зання в СРСР. Ми вчимо вчитись. Хоч бери.
Олеся Сидор
Видно, що авторка не вчитель, а тому не розуміє (дуринда?), що вчитель у школі обмежений кількістю годин, за які пропонується вивчити певну тему. Вчитель не має змоги безконечно довго опрацьовувати одне й теж; та й навіть це не дасть змогои навчити ВСІХ дітей. Автори таких статей забувають, що, окрім старання вчителя, є банальні інтелектуальні задатки учнів. Не можна навчити ВСІХ!!!
Євген Рибитва
Для Олеся Сидор: Підтримую Вас, пані Олесю, двома руками. Ще вважаю помилкою обов’язковість повної загальної середньої освіти - не всі її можуть отримати.
Коментувати
обурена вчителька
У якій школі навчалася поважна авторка, що вчителька - дуринда щодня не перевіряла зошити у 1 класі? І як змогла авторка досягти чогось там, маючи таких поганих вчителів? Перш ніж ганьбити інших, треба Вам, шановна, хоч мову нашу вивчити... Жах, а не стаття! Соромно за невихованість Куницької!!!
К.В.
навчити не можна ,можна лише навчитися ,це робота конкретного мозку, який утвоює синапси тобто - розумнішає,а це можна зробити вольовими зусильями над собою.
Witalina
"хренотень - бессмысленная", і МАЯЧНЯ!!!!! У мене таке враження,що всі,хто ,САМ ні нащо НЕ ЗДАТНИЙ, засновують різні "ГО"і морочать людям голови!!!
читач
Для Witalina: підтримую вашу думку, як правило це особи які вважають себе недооціненими
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!