Марина Косенко: про культуру студентської ліні

Студентська лінь і небажання вчитися стали джерелом сюжетів для анекдотів, але сміятися нема над чим

Марина Косенко: про культуру студентської ліні

Автор: Марина Косенко, менеджер зі зв'язків з громадськістю в Телесенс Академії, екс-керівник прес-служби ХНУРЕ.

Культура студенческой лени

В сети перед сессией гуляет анекдот:

- Знаєш?
- Знаю!
- Що знаєш?
- Предмет знаю!
- Який предмет?
- Той, що складаю!
- А який складаєш?
- Ви чого до мене прискіпаєтеся? Я в деканат поскаржуся!..

И много подобных. Суть одна: студент пришел на экзамен неподготовленным, стремится получить «халяву», в своих провалах может обвинить злого преподавателя или неудачу. Раз анекдот гуляет, значит, он чем-то смешон. И поскольку студенческая лень и нежелание учиться стали источником сюжетов для анекдотов, такие ситуации многим знакомы. Только вот поводов для смеха я тут не вижу.

Можно ли в европейском университете, куда студенты пришли за знаниями, а не потому, что мама вытолкала, представить ситуацию, когда студент пришел на экзамен изначально неподготовленным и при этом претендует на положительную оценку? Очень маловероятно.

Такой сюжет не только не вызовет смеха, но и будет непонятым среди учащегося коммьюнити. А все потому, что там взращивается культура трудолюбия и стремления к знаниям.

Я – ночной житель, но даже я была удивлена, когда в (круглосуточной!) библиотеке университета Бредфорда в 12 ночи увидела кучу студентов, работавших над проектами.

А что у нас? Прогулять весь семестр и закрыть сессию – удача. Списать, чтобы не заметил преподаватель – удача. Содрать в нете курсач, и этого преподаватель не заметил – вааще повезло.

Если студент с недосыпу начал чудить, потому что до этого он сутками ботанил - это смешно. Если инъязовец по той же причине начал путать языки – это тоже весело.

А вот если пришел качать права в надежде на халяву, а получает «халепу» – это ни разу не смешно.

Оригінал

Освіта.ua
22.12.2017

Популярні блоги
Д. Ламза: ніхто не хоче йти в освіту або школа без учителів Від Кабінету Міністрів немає жодних дій щодо підвищення значимості професії вчителя
С. Колебошин: 3000 спартанців (задача про молодих вчителів) 3000 молодих вчителів на 15000 шкіл, що в середньому – 1 новий вчитель на 5 шкіл
І. Совсун: як надовго ще вистачить запалу учителів? Існує гігантська прірва між переможцями світових олімпіад і базовим рівнем українських шкіл
Тетяна Сердечна: зарплати у вчителів мають бути різні Є шанс, що колись держава буде в змозі оплачувати роботу людей, які працюють із її майбутнім
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
весь текст укладывается вот в это
"Можно ли в европейском университете, куда студенты пришли за знаниями, а не потому, что мама вытолкала, представить ситуацию, когда студент пришел на экзамен изначально неподготовленным и при этом претендует на положительную оценку? " Больше можно не писать и не говорить. Сами преподаватели ВУЗов создали ситуацию, которую страна имеет теперь. ДА, за ними подтянулись учителя, увидевшие перспективу финансирования себя,поскольку рулевые территории не способны были . . . Лет через 100. Возможно. А пока. Идём лечиться к недодокторам. учиться у недоучителей,которых приняли НА БЮДЖЕТ с баллами 100-101 по профильным предметам,здания скоро будут строить из недоматериалов,которые станут выбрасывать на эту территорию соседние страны,поскольку - БРАК кудато-то ПРОДАТЬ надо...
Преподаватель
Для весь текст укладывается вот в это: Ага, вот именно "преподаватели ВУЗов и создали ситуацию, которую страна имеет теперь". Ах вот кто во всем виноват! Давайте уволим всех этих злодеев и вот тогда заживем!
Коментувати
Генріх
Цікава стаття, але аналіз не глибокий. Пані Марино хочу додати декілька реплік до Ваших думок. 1. За кордоном студент впевнений, що при вдалому завершенні вузу він матеме гарну роботу (в плані морального і матеріального забезпечення) в Україні по завершенні ВНЗ по спеціальності .... ну наприклад машинобудування не можна влаштуватися бо ВНЗ інженерів випускає, а заводів (не враховувати крупновузлове збирання) де створюють нові легкові авто немає. Закінчив медичний факультет, а тебе в заслання за 45 км від райцентру (розумію, що в селі потрібен також лікар, сам родом з села), але заманіть фахівця умовами, і можливість карєрного росту. Я вчитель і поїхав після вузу за розподілом у віддалене село, через рік роботи втік до міста бо там нуль будь-яких перспектив. 2. За кордоном студен сприймає знання як товар, я говорю своєму знайомому "Чому пари прогулюєш? Батьки ж заплатили за навчання. Уяви ти заплатив за ковбасу але не забрав її." Він засміявся і сказав "З ковбаси - користь, а з пари??"
Генріх
Для Генріх: і продовжу. 3. навчання відірване від виробництва. Знайомий студент говорить "Читають нам Pascal який нікому вже не потрібний, в той же час рекламують платні курси по Java". Тому що навчальні плани пишуть не фахівці, а динаміка розвитку (за словами іншого студента розповідають в будівництві про нові композитні матеріали але їх навіть для зразку немає бо дорого) технологій висока. Оце такі нотатки.
Коментувати
Ollesia
Тут ліниві нe студeнти, а винні агeнти російськоі фeдeраціі, які виконують накази Володимира Путіна. Замість того, щоб підтримати Прeзидeнта Украіни, агeнти російськоі фeдeраціі роз’ізджають по ОБКОМАХ Росіі та отримують завдання. А в Вeрховній Раді нe вистачає голосів для прийняття потрібних законів,.таких як про освіту, мeдицину, суд. Цe всe на руку Росіі. Зараз в Росіі подумають, як вплинути на вибори за допомогою хакeрів, щоб Пeтро Олeксійович іх програв. Нe дрпустимо цього! Слава Украіні!
cos
Питання до пані Марини Косeнко—а більшість викладачі дають якісні знання студeнтам?
Небайдужий
Для cos: Дивлячись що називати якісним знанням. Якщо врахувати, що за освітою та наукою Україна посідає 40-41 місця в світі, а за рівнем ВВП десь 130, то освіті і науці ще далеко падати до рівня економічного розвитку. Але ж це не змусить Вас перестати скаржитися на нашу освіту та науку, правда?
Коментувати
Катерина
Хоч якась критика на нарциса Громового тут же знищується. Тому пишу тут- це пусто слів і непорядна людина.
Тет-а-тет
Які ВНЗ такі і студенти. Спочатку організували "торгівлю" дипломами, а тепер обурюєтеся, що студенти не дурні? А чого старатися, коли наші дипломи і так нічого не варті, у Європі їх ніхто не визнає. То для чого напрягатися, коли заздадегідь видно, що то сізіфів труд, який нікому не потрібен. 70% випускників не можуть влаштуватися на роботу по спеціальностям, які понапридумували ректори ВНЗ для збирання бабла. На всю Україну як є 30 ВНЗ, які чогось варті, то не більше. А решта 600 для кого?
Викладач
Для Тет-а-тет: Напрягатися потрібно не для диплому, а щоб мати освіту. Хто має хорошу освіту, той зможе пройти співбесіду і отримати роботу хоч в Європі, хоч деінде, і його диплом визнають. А ті 70% випускників, а я би сказав >80%, просто не мають освіти, не володіють фахом, тому і не можуть знайти роботу. Люди просто не розуміють, який рівень конкуренції у світі і скільки потрібно знати та вміти, щоб бути конкурентним.
Горган
Пан тет а тет просто не дружить з головою.... Неграмотний невизнаний непотрібний .....
Тет-а-тет
Для Горган: Якщо я не дружу з головою, то чому стільки позитивних лайків на мої відгуки? А Вам настирливо раджу звернутися до психолога, аби він видалив Вам надлишок комплексів.
Коментувати
Віктор
ВИ САМІ приймаєте таких студентів у свій вуз!
Викладач
Для Віктор: Ви САМІ побудували суспільство, в якому такі студенти будуть мати вищу освіту і будуть лікувати ВАШИХ дітей.
Вашінгтон
Не шукай ворогів за кордоном. Оці тети , Віктори і є вороги держави....
Общество строили все
Для Викладач: А преподы в первую очередь. ДА, они помогали тем, кто учиться, а с тех ,кто попал, но учиться не способен, они брали ДЕНЬГИ. ТО кто первейший - кто-то, или сами преподы, показавшие студентам ЧТО главнее - знания или деньги. Эти тупенькие студенты, которых те же преподы взяли в ВУЗы, теперь рулят страной дальше. И КТО виновен? ПРЕПОДЫ.
Коментувати