Osvita.ua Блоги М. Андрєєв: пріоритетом має бути розвиток освіти
М. Андрєєв: пріоритетом має бути розвиток освіти

Про участь у конкурсному відборі на посади державних експертів Міністерства освіти і науки

М. Андрєєв: пріоритетом має бути розвиток освіти

Автор: Микита Андрєєв, Студентське антикорупційне агентство.

Брав сьогодні участь у конкурсному відборі на посади державних експертів Міністерства освіти і науки.

Цікаво було подивитися на все це зсередини. Проходили два тестування: на аналітичне мислення та на вербальне мислення. У першому набрав 26 балів з 30 можливих, у другому - 20 з 30. Пороговий бал був встановлений на рівні 15 (добре, що не як в ЗНО на рівні «сліпого» вгадування). Хто не подолає цей поріг бодай в одному з тестувань - припиняє участь у конкурсі.

Був здивований тим, що більше половини (за моїми спостереженнями) конкурсантів залишали залу, у якій проходив конкурс, зрозумівши, що тест вони не склали. Не допомагали ні ділові костюми, ні книжки, які деякі з собою принесли (ними все одно не можна користуватися), ні розповіді в кулуарах про те, у кого який педагогічний стаж і науковий ступінь. Самі тести були цікаві і гідні вакантних посад. Respect тим, хто їх розробляв.

Не дивлячись на те, що, за словами одного з членів конкурсної комісії, у мене один з найбільших балів серед конкурсантів, продовжувати конкурс я не буду. Мої погляди багато в чому не співпадають з поглядами політичного керівництва міністерства.

Один з прикладів: я вважаю, що Закони одні для всіх і мають виконуватися, як і судові рішення, подобаються вони комусь чи ні, ну і те, що розвиток освіти має бути пріоритетнішим за будь-які партійні інтереси. І ніякі 30 тисяч гривень зарплати не надихають мене працювати за таких умов. Хоча слід визнати, що деякі спеціалісти в МОН працюють гідні, у тому ж департаменті вищої освіти, наприклад. Шкода, що вони є лише виконавцями. Сподіваюсь, у директоратах буде не так.

Було цікаво і пізнавально. Можете критикувати, але така моя позиція. Дякую тим, хто впроваджує реформу держслужби. А я поки їду проводити тренінг «Молодіжний працівник». Безкоштовно. Бо гроші не головне. Любіть свою роботу і не зраджуйте принципам!

Оригінал

Освіта.ua
15.12.2017

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Небайдужий
Не важливо як проходять проміжні етапи конкурсу. Все одно в кінці своїх візьмуть, як було з попереднім конкурсом, де майже всі посади із зарплатою 50 тис. отримали чиновники МОН.
Wersachi
Цей молодий нахаба вже всім поради дає ! А на чому вони базуються??? Пустота і апломб!
так і є
Для Wersachi: Тільки інколи, поради, бувають корисними. Правильно, досвід на першому місці. Але все таки, зважати на думки теж потрібно.
Коментувати
А мне понравилось,как мальчик
сказал. ЗДЕСЬ толково.Экспертом? Экспертом, как я считаю, следует быть тому лишь, кто хоть что-то делал и сделал. Платить экспертам ТАКИЕ деньги? Хороший вариант.Но ЗА ЧТО? ЗА мысль? Или за работу? ЗА мысль? А где асы министерства, которые ОБЯЗАНЫ выдавать мысль на-горА?Предполагаю - дёргаться,явно, будут.ТЫкаться носом в разные стороны,как слепые котята-будут. Куда то вывернут. Выворачивать будут долго. И либо-либо. Плохо то, что отбрасывают полностью то, что работало... А это означает, . . . Придут к тому, что происхоящее сегодня покажет РЕЗУЛЬТАТ, и это результат будет СТРАШЕН. И опять начнут носом тыкать...
------------------
и опять начнут носом тыкатьСЯ...
Коментувати
Klim
Дурню пише попередник! В Україні 296 вишів!! 1,3 млн студентів!! Різко скорочено держзамовлення!?! Кожний сьомий сільський учень вступив на бюджет!!! А страждання юного конкурсанта - це примітивні стенання недоросля із амбіціями мін міністра!
Варчук
Для Klim: в Німеччині більше 450 вузів , освіта в них безкоштовна, крім приватних! Селяни хай корів доять...
Коментувати
Тет-а-тет
В Україні понад 600 ВНЗ, це майже втричі більше ніж у багатій Німеччині. Тож спробуйте заперечити, що у нас освіта не є пріоритетом? Усе залежить від змісту цієї освіти, саме тому наші ВНЗ у світових рейтингах пасуть задніх або взагалі у них не попадають. А все тому, що там, "за бугром" давно навчилися рахувати гроші і освіту об’єднали з виробництвом, тобто привчили працювати на просто на самих себе, а на економіку суспільства. Ця проблема зародилася ще у рад.часи, а розцвіла буйним цвітом за роки незалежності, коли відбувся на нашу біду великий спад промислового виробництва. ВНЗ позалазили у непробійні "капсули" і стали існувати самі по собі. Чи є вихід? Звичайно є і самі науковці знають яким шляхом можна змінити ситуацію. П.Бєлий, спробуйте розвинути цю тему і підкинути її вирішення п. Гройсману. На авторство не претендуватиму.
Владимир Белый
Для Тет-а-тет: Ви в точку. Початок рішення цієї проблеми дійсно у руках вищого державно-політичного менеджменту країни. Без імпульсу з тієї позиції по всіх дотичних до освіти площин успішної системи освіти не буває. От проблема тільки у тім, що в Україні досі ще ніколи не було пронародної влади. Звісно, що не з того народного прошарку, який вважає, що кримінал не перемогти, а тому його треба очолити. У непорядних за сутністю суспільно-економічних системах успішної освітньої системи апріорі не може бути, а без того, щоб у системі переважали порядні вчителі/викладаі не буде й порядного суспільства
Вчитель
Вистачить себе жаліти і розповідати про антинародну владу. Який народ, така і влада. Вони не з космосу прилетіли
а вот Вам другой подход)),
Вчитель. Каков учитель, таков и народ. Страна изменилась? Да. В какую сторону? ... (Как детям, которые просят подсказки) - А теперь вспомните, ЧТО об учителях приписывают Бисмарку. Неглупый ведь дядька был, не так ли? Нет, я не стану рассказывать, что бардак выпустил джина из бутылки?Не сейчас... Не в ЭТОЙ теме))
Коментувати
Владимир Белый
Я теж збирався подумки на той конкурсний відбір як засіб спробувати бути корисним громаді на тому рівні. Норма про віковий ценз зробила питання неактуальним.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!