М. Бобровський: дискредитація і профанація ідеї

Початковий варіант типових навчальних планів, який виносився на обговорення, суттєво сплюндрований

М. Бобровський: дискредитація і профанація ідеї

Автор: Марк Бобровський, ліцей «Універсум».

Дорогі друзі!.. Почав «крутити» новий типовий навчальний план старшої школи...

Дорогі друзі, там відсутнє профільне навчання... Практично ми маємо можливість зробити один профільний предмет, інші профільні не поміщаються... Тобто замість профільності ми маємо поглиблене вивчення одного предмету...

Це дискредитація і профанація ідеї... Адже профільне вивчення - це не вивчення одного предмету... Якщо ми ставимо профільну математику, то фізику ми можемо зробити тільки стандартом, та й на інформатику мало що залишається...

За старим типовим навчальним планом я вибирав фізико-математичний профіль, підсилював інформатику, іноземну, додавав креслення, бо ми заточені на КПІ, і в мене виходив прекрасний профільний напрям, який обирали учні, що збирались поступати на інженерні спеціальності... Тепер же - зась!..

Скільки волали про знищення фізики... Ну то ми самі її і знищуємо!.. Чи багато шкіл оберуть профільну фізику як сиротинку? Та одиниці, тому що більшість, при виборі між фізикою і математикою, оберуть математику...

Аналогічна ситуація з іншими профілями... Натомість майбутні КПІшники мають зубрити обов’язкову зарубіжну літературу...

Не знаю, сміятися тут чи плакати... Тобто хотіли як краще, а вийшло не просто як завжди, а вийшло набагато гірше...

Більше того, суттєво сплюндрований початковий варіант типових навчальних планів, який виносився на обговорення...

Оригінал

Освіта.ua
15.12.2017

Популярні блоги
І. Лікарчук: педагогам шкіл не повинні урізати зарплату Чому скорочення бюджетних видатків у освіті потрібно робити за рахунок тих, хто проводить уроки?
Тамара Горіха Зерня: ми втратимо багато абітурієнтів Держава б мала зараз максимально спростити умови вступу і розширити державне замовлення
О. Істер: спрощена процедура ЗНО вимагає корекції Пропозиція «випускники складатимуть мультипредметний онлайн-тест» вимагає корекції
І. Лікарчук: українська система ЗНО стала на шлях стагнації Врятувати систему ЗНО від краху чи зникнення зможуть лише нові команда та технології
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Тет-а-тет
Усім відомий Марк Цукернберг примушує себе читати по дві книжки на тиждень, аби досконально розвинути свій мозок. Молодий мільярдер не став би цього робити, якби не мав від цього відчутної користі. Тож вчімся у молодих, якщо власного розуміння бракує.
Vladimir Zvan
Литературу вообще в старшей школе нужно убрать.
Sveta Djachok
Не погоджуюся з думкою, що зарубіжну літературу зубрять! Зубрити можна математику, фізику чи хімію, бо не кожному дано... а от література - це мистецтво, насолода! "Майбутні КПІішники" повірте, начитані та обдаровані саме завдяки вмінню аналізувати художній текст, чого їх учить компетентний педагог! Усе взаємопов’язано!
Валентина Кодола
Колего, прочитала Ваш допис і зробила висновок, що Ви не тільки не цікавились творами зарубіжних авторів, а й українською літературою не цікавились. Жахливий, нелогічний виклад думок.... А от цього й навчають уроки літератури. Й давайте не будемо "товкти воду у ступі", а робити роботу... Кожному своє: кому фізика, а кому й зарубіжна література. Бо не тільки наука у нас страждає, а йде тотальна дегуманізація суспільства. От гуманності ми й навчаєм щколярів на уроках літератури. Не знали???
гість
Для Валентина Кодола:Вм вже навчили гуманності. Досить. Чому ми весь клас навчаємо всьому одинаково. досить 50 процентів годин базових, а потім весь клас поділився за інтересами. Досить розказувати про вибір без вибору.
Олекса Позняк
Для Валентина Кодола: Вы уже догуманизировали Украину до ручки -Кличко не может толковых инженеров на Подольский мост найти - немцев выписывает.Гуманизация образования превратилась в дебилизацию -шароварщину.От сядемо пид калыною та заспываэмо писень - украънська экономыка и зросте. Не зросте...Вообще влияние литературы и искусства на мораль общества - это выдумка. Почитайте "Механический апельсин" или вспомнте 90-стые лихие, когда людей убивали за бутылку, банды зверствовали. А ведь это были советские люди просто напичканые гуманизмом и часов литературы было выше крыши.Швейцарец меньше читал о гуманизме но был сытым и поэтому незлым -отсюда и гуманизм.Как говорил Клинтон: "Всё дело в экономике, дурачок"
Коментувати
Учитель зарубіжки
Промоніторила топ 200 шкіл України за результатами ЗНО. З величезною кількістю годин на математику і фізику Вашого закладу в ньому немає. То якого абітурієнта Ви дали КПІ? А ось з історією (1 - 1,5 годин) у Вас усе в порядку. Значить, причина не в кількості годин, а в якості методик, підручників та програм. Догічний висновок: адміністрація навчального закладу помиляється в стратегії, бо емпірика свідчить, що якість роботи цього ліцею не корелює з кількістю годин, виділених на вивчення предмета. А винна, звісно, клята література. Мабуть, через те, що вчить мислити і бачити суть проблеми.
спец
Для Учитель зарубіжки: Це якому мисленню вона вчить, літаратура тобто? Що автор твору цим виражає? Та нічого він не виражає, бо написав цей шедевр з бодуна, а потім зарізався чи застрелився. От Вам і вся суть проблеми .Мислителями після уроків не стають, а от психіатрами і психологами, то так.
Вчитель зарубіжки
Пробачте, а скільки конкретно творів літератури прочитали особисто Ви. Нє, ну щоб не в переказах-дайджестах, а так, для душі? Нагадаю з сучасної методики викладання літератури: розуміння в сприйняття літературного твору нагадує пікнік, на який автор приносить слова, а читач вкладає в них сенс. Конєшно, єслі з бодуна (мабуть, десь в такому стані на уроках літератури Ви і перебували), залишається тільки віддати 36 годин на тиждень на вивчення якогось одного предмету, який ощасливить усю країну.
Вчитель зарубіжки
Ой, забула додати. За лікарською статистикою найбільше шизофреніків серед математиків...
Коментувати
Гость
В новых учебных планах с интегрированным природознавством уничтожения естественно-научного образования не видит только МОН.
Sergik
Однозначно, таку фігню видумали в 10-11 класах...
Олекса Позняк
Поки Креміня не посадять як агента впливу РФ за розвал української школи і науки, поки не розженуть НАПНУ за проїдання бюджету і повну імпотенцію в галузі педагогіки, поки не проведуть переатестацію дармоїдів псевдонауковців з нульовим індексом Гірша у світових наукових журналах -так і буде.За гроші зекономлені від розгону НАПНУ (180 000 000) найміть за кордоном толковий аудит і грамотних менеджерів науки та освіти. Жаль що мій план нездійсненний...
Tramp
Для Олекса Позняк: правильно!! Повісити всіх академіків за те , що книжки пишуть! А книги - в багаття!!! Гроші від Апн роздати бідним вчителям!!
Олекса Позняк
Для Tramp: Є в Україні толкові науковці , але не в НАПНУ. Це абсолютно паразитуюча на бюджеті установа з нульовим вихлопом.Оскільки псевдонауковців багато то справжні науковці не отримують нормального фінансування і відїзджають
Коментувати
Степан
Так за це ж усі і боролися! Філологи за дві літератури, фізики за роз’єднання з хімією і біологією тощо. Той маєте як і було усього потроху. За рахунок варіативної частини збільшуйте. Або пілотуйте нові навчальні плани.