Osvita.ua Блоги Ю. Федорченко: за нерішучість ми дорого заплатимо
Ю. Федорченко: за нерішучість ми дорого заплатимо

Ситуація з педагогічною освітою - це національна катастрофа, яку можна лише локалізувати

Ю. Федорченко: за нерішучість ми дорого заплатимо

Автор: Юрій Федорченко, кандидат філософських наук, незалежний освітній аналітик-консультант.

Ситуацію з педагогічною освітою в країні можна визначити як національну катастрофу.

Якщо в педагогічні університети країни вступають здебільшого ті, хто ледве подолав теперішні іграшкові «бар’єри» ЗНО, то в педагогічні коледжі після 9 класу вступають часто саме ті, хто не має шансів подолати ті іграшкові «бар’єри» ЗНО.

Здається, кожен, хто знайомий з ситуацією, це добре розуміє, розуміють це і наші можновладці чи принаймні мають розуміти. Однак чомусь сором’язливо відвертаються від проблеми. Такою «сором’язливістю» ми знищуємо будь-які перспективи на майбутнє.

Намір уряду витратити шалені кошти на перепідготовку теперішніх вчителів початкових класів на тлі абсолютного безглуздя з підготовкою майбутніх вчителів початкової школи викликає відчуття, яке важко описати словами нормативної лексики.

Так, п’ять-сім років тому назад час на своєчасне вжиття заходів було змарновано. Сьогодні катастрофу можна лише локалізувати. Однак жодних кроків сьогодні не вживається.

Розумію, такі кроки будуть викликати значний супротив, краще багатьом тихенько «відбути номер» на своїх високих посадах. Однак за ваші «номери» та нерішучість, шановні можновладці від освіти, ми дорого заплатимо.

Оригінал

Освіта.ua
14.09.2017

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Ексосвітянин
В 60-70-х роках конкурс в педінститути був 4-6 на одне місце, при тому вступали в основному відмінники, рідше - "хорошисти". А взагалі справжній учитель може бути не вчитель за професією, а вчитель по діагнозу. Кількість таких раніше була малою, а нині - прямує до нуля...
Сергій
Для Ексосвітянин: Згоден. Вступав до педвузу в 1983 році вже після армії та навчання в педучилищі. Конкурс на факультет "історія та педагогіка" був 7,8 на одне місце. Шансів із слабенькою не те що трієчкою(за 5-бальною шкалою), а навіть слабенькою четвіркою не було ні в кого. І це при тому, що документи здавались на поступання лише в один вуз! Не склав іспитів - або заочка(якщо знову ж таки поступиш туди), або наступного року ще раз спробувати щастя.Щоб абітурієнт йшов на вчителя і не мав достатніх знань та вподобань з обраного предмету, та такого не могло бути апріорі! Праця вчителя вважалась нелегкою, але почесною і шанувалась у суспільстві. Вважалось, що навчати міг лише той, хто сам в школі отримав глибокі знання і має потяг до цієї професії. Що сьогодні - без коментарів!!!
Коментувати
Tet-a-tet
Чи Вам п.Федорченко свого часу не жаль, чи Вам нічого робити? Ну як може вчена людина написати таку галіматью? Може давайте оголосимо суботник по набору на навчання професії вчителя?

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!