Віктор Громовий: про справжні індикатори реформ

Не іронія, а пост про індикатори реформ, які маємо усвідомлювати, формулювати та вимагати

Віктор Громовий: про справжні індикатори реформ

Автор: Віктор Громовий, освітній експерт, заслужений вчитель України.

Тетяна Скорик, директор Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №28 Черкаської міської ради пише: «15 серпня комісія департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради перевірила стан готовності школи до 2016-2017 навчального року та відзначила про зразкову роботу батьків, педпрацівників, учнів та техперсоналу з питань забезпечення належних санітарно-гігієнічних умов у всіх приміщеннях школи. Усі кабінети школи відремонтовані, вимиті, пофарбовані і чекають школярів за парти. Рекреація 1 поверху в приміщенні старшої школи повністю передана у розпорядження початкової школи. Тут навчатимуться 1-А,Б, В, Г класи. Спеціально для першачків створено ігровий куточок, придбано нові меблі. Також капітально відремонтований туалет на 3-му поверсі, проведено ремонтні роботи у кабінетах №32, 39, 25. Вже завершено реконструкцію футбольного поля, добігають кінця роботи з будівництва спортивного майданчика на території школи за програмою «Громадський бюджет», а також тривають роботи з утеплення фасаду школи. Адміністрація та рада школи дякує вчителям, батькам, учням, техперсоналу за зразкову роботу у літній період з підготовки школи до навчального року».

Гусары, молчать! 'No comments!'

Реформуємося ж ми, гей!

А тепер читайте, як мало б звучати правильне повідомлення із паралельної постреформаторської реальності: «15 серпня керівники департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради прозвітували про пророблену ними роботу з питань підготовки школи до 2016-2017 навчального року перед батьками, педпрацівниками, учнями та техперсоналом Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №28.

Директор школи та представники батьківського та педагогічного колективів відзначили зразкову роботу міської влади з питань забезпечення належних санітарно-гігієнічних умов у всіх приміщеннях школи.

Усі кабінети школи відремонтовані, вимиті, пофарбовані й чекають школярів за парти. Рекреація 1 поверху в приміщенні старшої школи повністю передана у розпорядження початкової школи. Тут навчатимуться 1-А,Б, В, Г класи. Спеціально для першачків створено ігровий куточок, придбано нові меблі. Також капітально відремонтований туалет на 3-му поверсі, проведено ремонтні роботи у кабінетах №32, 39, 25. Уже завершено реконструкцію футбольного поля, добігають кінця роботи з будівництва спортивного майданчика на території школи за програмою «Громадський бюджет», а також тривають роботи з утеплення фасаду школи.

Адміністрація та громадська рада школи дякує чиновникам міської ради за зразкову роботу у літній період з підготовки приміщення школи до навчального року й урочисто приймає ключ від щойно відремонтованої будівлі».

Саме ось така зміна повідомлень і є справжнім індикатором реформ.

P.S. Мій пост аж ніяк не ставить на меті проіронізувати над директором школи, який у нинішній ситуації є заручником маразматичної системи. Як правильно вловила Ірина Костюк, мій пост «про індикатори реформ, які маємо усвідомлювати, формулювати та вимагати». Було так... Стало так! Усе інше бла-бла-бла і чистий піар.

Оригінал

Освіта.ua
28.08.2017

Популярні блоги
Д. Ламза: ніхто не хоче йти в освіту або школа без учителів Від Кабінету Міністрів немає жодних дій щодо підвищення значимості професії вчителя
С. Колебошин: 3000 спартанців (задача про молодих вчителів) 3000 молодих вчителів на 15000 шкіл, що в середньому – 1 новий вчитель на 5 шкіл
І. Совсун: як надовго ще вистачить запалу учителів? Існує гігантська прірва між переможцями світових олімпіад і базовим рівнем українських шкіл
Тетяна Сердечна: зарплати у вчителів мають бути різні Є шанс, що колись держава буде в змозі оплачувати роботу людей, які працюють із її майбутнім
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Tet-a-tet
То ж чому звітує директор, а не влада?Дуже просто.Ти директор, маєш зі школи зиск от і гаруй, доказуй нам, що ти вартий цього місця. Не для того МИ тебе призначали щоб за тебе працювати. А як не маєш зиску-це твоя проблема, думай і вчися. От вам і реформа. Поки у головах чиновників не відбудеться реформа і їх не каратимуть по Закону за перекладування своїх обов*язків на інших усе буде так як є.
Реформа в головах?
Для Tet-a-tet: Интересно, а как это?
Коментувати