С. Терно: хто буде переучувати півмільйона вчителів?

НАПН - структура, яка давно і безповоротно деградувала морально, професійно та інституційно

С. Терно: хто буде переучувати півмільйона вчителів?

Автор: Сергій Терно, професор, Запорізький національний університет.

Начебто все правильно щодо того, що близько півмільйона вчителів треба переучити, тільки виникають сутнісні запитання. Чи всіх можливо перевчити? Чи варто всіх переучувати?

І фундаментальне запитання: хто буде переучувати - НАПН?

Тоді ставте хрест на українській системі освіти.

НАПН - структура, яка давно і безповоротно деградувала морально, професійно та інституційно. Це - гангрена на тлі освітньої системи України, яку чомусь й досі утримують за кошт платників податків, асигнуючи мільярди гривень у добробут «адміністраторів від освіти». Ще є прагнення зробити НАПН - головною експертною установою в освіті!

В ІППО є окремі люди, керівники та напрацювання, але їх так мало! Здебільшого це дві взаємодоповнюючі ланки в корупційній системі української освіти. Перша - продавець наукових ступенів, друга - покупець (за рахунок дерибану місцевих бюджетів).

Ну, що ж! Будемо переучуватись та переучуватись, набиратися передового досвіду НАПН та ІППО.

Оригінал

Освіта.ua
04.07.2017

Популярні блоги
С. Новікова: ЗНО з математики для вступників-медиків При вступі на всі спеціальності галузі знань «Охорона здоров'я» другим предметом є математика
В. Громовий: в освіті вже пройдена межа незворотності Негативний відбір і зворотна селекція в освіті тривають, адже йдуть кращі, а «лава запасних» практично порожня
Є. Стадний: ідея збільшення ваги атестата хибна по суті Чим більше враховуватимуть атестат, тим меншими будуть шанси дітей з хорошими знаннями з суворіших шкіл
Д. Бабурін: реальність освіти за ширмою рейтингової шкали За ширмою рейтингової шкали 100-200, яку нам кожен рік презентує УЦОЯО, ховається реальний стан освіти в Україні
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Валентина
Не надо делать учителей неучами. Мы прекрасно знаем финскую модель образования, давно используем он-лайн сервисы, используем интерактивные доски. Вот только не все имеют возможности учить по- новому. Вы дайте технику и интернет, а мы научимся.
Бабуся
І нашо їх перегучувати - вони ж ї так гучоні. Дипломи мають, школи покончєли. Вас там угорі лайдаків пиригучити треба, паскуд злодійських, пиристрілєти через одного, тоді може який лад почнеться, підніметься народ і Украйна.
Мирослава
З однієї сторони,ВЧИТЕЛЬ,який справді вчитель,працює над собою,підвищує свою кваліфікацію,постійно,без ОІППО.З іншої - НЕ МОЖНА працювати в замкнутому середовищі,задихаєшся,хочеться змінити "картинку.Я з великим задоволенням їду на курси,тренінги,отримую задоволення від спілкуванння з колегами,Тому про ОІППО яб не говорила: "РОЗІГНАТИ" А ось НАПН ,дійсно,як зайцю стоп сигнал,або мертвому припарка. Ми не бачимо їх результатів роботи,крім недолугих концепції,програм,підручників,Держстандартів,які не відповідають віковим особливостям і т.д.АРМІЯ ДАРМОЇДІВ!!!!!
Юрий
Это нормальный отрицательный отбор. Во всех бюджетных структурах.
Maria Nemshilova
Советского Союза нет уже 26 лет, а старая система никак не отомрет, как рудимент болтается и никак не найдется человек, который его отрубит! Это ж только представить себе - 24 области и в каждой по институту повышения квалификации, облоно, в области десятка два районов и в каждом районе свое районо со штатом работников ! Столько абсолютно лишних звеньев и бездельников! А теперь еще ЗНО с его аппаратом - тоже кто-то умный кормушку себе соорудил и мозги народу запудрил о его необходимости! Столько средств сжигает государство, а можно было пустить эти средства на оснащение школ и многое другое. Но для этого нужен человек с абсолютно новым мышлением, нынешние ничего не сделают - они импотентны.
петро
Хто такі кандидати чи доктори пеlагогічних наук і яка їх роль у педагогіці?
Світлана
Вже тричі була на курсах перепідготовки. Що використовую після них? НІЧОГО. Все нове і корисне для себе беру в майстер-класах звичайних вчителів-колег в інтернеті. ЖОДЕН чиновник, методист чи викладач ІППО ніколи ні в чому не допомогли. Вони моїх учительських проблем не вирішують. Крім стислого переказу наказів МОН (а ще важливіше для вчителів знати їх номери і дату видачі !!!!!! БО ОСЬ ПЕРЕВІРКА СПИТАЄ!!!! ОСЬ ПРИЇДЕМ ОСЬ ДАМО!!!) - нічого! Я й сама умію читати. Наказ МОН - учитель. Всі проміжні ланки для мене зайві. Приберіть їх-вчитель вільно дихне від непотрібних конкурсів і олімпіад, наказів і примусових семінарів і буде з учнем. Бо саме для них ми працюємо. Тільки дитина бачить мої реальні недоліки. Тільки вона мене змушує самій шукати відповіді і самій постійно вчитися. МАЄМО ПРЕКРАСНИХ ВЧИТЕЛІВ - ПРАКТИКІВ. Маємо інтернет. Гарної платформи для обміну досвідом буде досить.
Євген
Для Світлана: мало кого хвилює, що ти вмієш та знаєш. Покажи бумажку, де написано що ти "спеціаліст". Довго вже так триває. Скільки ще буде? Сумно.
Коментувати
Наталія
Два тижні на курсах розповідали, якою буде нова школа і як працювати з нового навчального року. Потрібно відвідувати пари й бажати працювати. Крім того, маючи доступ до інтернету, може багато чого дізнатися про нові методи й форми роботи, про те як навчають за кордоном, та як досягти якості знань.
Олена
Згідна з автором статт, курси себе віджили себе або слід запрошувати виклаладати на них не тих, кому у більшості за 50-60, а молодих, креативних, прогресивних авторів власних оригінальних методик, своєрідні майстер-класи.
Vera
Для Олена: Хай би переможці конкурсу вчитель року і інших кокурсів проводили майстер класи і кожного року-нові переможці.
cdf
Спочаткут перевірити кожного вчителя на профпридатність. А то нахапали звань і категорій ,а від сучасних іноваційних методів далекі.Не знають елементарного,як запустити і вимкнути ПК.
Володимир
Не всім і потрібен компютер для роботи це тільки засіб навчання. Ніщо не замінить живого вчителя при роботі з дітьми.
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!