Osvita.ua Блоги О. Співаковський: проект закону про інклюзивну освіту
О. Співаковський: проект закону про інклюзивну освіту

Врегулювання питання доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг у ЗНЗ

О. Співаковський: проект закону про інклюзивну освіту

Автор: Олександр Співаковський, народний депутат, перший заступник голови Комітету ВР з питань науки і освіти, член фракції БПП.

Ще одна хороша новина.

Щойно Верховна Рада більшістю голосів проголосувала за включення до порядку денного сесії законопроекту за р. н. № 6437 «Про внесення змін до Закону України «Про освіту» щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг» (за - 231 голос).

Цим законопроектом пропонується врегулювати питання доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг у навчальних закладах, зокрема:

  • закріпити право на освіту осіб з особливими освітніми потребами і надати їм можливість отримувати освіту в усіх навчальних закладах, у тому числі безоплатно в державних і комунальних навчальних закладах, незалежно від «встановлення інвалідності»;
  • запровадити дистанційну та індивідуальну форми навчання;
  • визначити поняття «особа з особливими освітніми потребами», «інклюзивне навчання»;
  • надати можливість особам з особливими освітніми потребами отримати психолого-педагогічну та корекційно-розвиткову допомогу, створити для таких осіб інклюзивні та спеціальні групи (класи) у загальноосвітніх навчальних закладах.

Завдяки сьогоднішньому рішенню народних депутатів вже завтра Комітет з питань науки і освіти матиме можливість розглянути зазначений законопроект на своєму засіданні, та існує висока ймовірність того, що вже у четвер він буде внесений до сесійної зали.

Оригінал

Освіта.ua
16.05.2017

Популярні блоги
О. Калинич: прийнято важливий для освітян закон Новації закону - у короткому огляді: увага на моментах, важливих насамперед для вчителів
І. Лікарчук: зникають вчителі, які можуть мотивувати ЗНО з математики апріорі не може впливати на якісне поліпшення математичних знань випускників
Віктор Громовий: 8 «чому» і 12 «тому» в українській освіті Чому метод «барона Мюнхгаузена», тобто спроби освітньої системи реформувати саму себе, приречений на невдачу?
В. Мисан: результати залежать від організації навчання Добре, що батьки цікавляться успіхами дітей, але чому цей інтерес виникає в кінці навчального циклу?
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Пес Сірко
Знову дивні ініціативи. Чомусь у маршрутках встановлені норми на пільгові місця, а в школах такого не дочекаємось - будуть навчатися діти з особливими потребами в класах, де більше 30 учнів. А що робити, якщо таких учнів декілька? Особливо лякає "незалежно від «встановлення інвалідності»". І важливе питання - цей значний шмат роботи - безоплатний для пересічного вчителя? На професію дефектолога навчаються окремо, як можна якісно "надати можливість особам з особливими освітніми потребами отримати психолого-педагогічну та корекційно-розвиткову допомогу" без спеціальних знань? Хіба що на папері.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!