Osvita.ua Блоги В. Співаковський: чи є вчителі, які знають «все»?
В. Співаковський: чи є вчителі, які знають «все»?

У моду увійшли інтегровані кейси: вчителю потрібно орієнтуватися в декількох предметах

В. Співаковський: чи є вчителі, які знають «все»?

Автор: Володимир Співаковський, президент корпорації «Гранд».

Странно: каждый учитель знает только свои котангенсы, валентности или законы термодинамики. И не знает ничего из других предметов.

А с ученика требуют, чтобы ученик знал всё!

Интересно, есть ли учителя, которые знают «всё»?

Почему возникает такой вопрос? Потому что в моду уже вошли межпредметные интегрированные кейсы, когда учителю нужно ориентироваться, кроме своего основного предмета, ещё немного в физике, химии, литературе, экономике, математике...

Потому что ученики хотят видеть всю картину в целом, а не по отдельности.

Возможно, это будет новая специальность в педагогических университетах: «коуч кейсов»?

Если так, то это станет еще одним шажком в реформе образования. А то что-то эти педвузы немножко застоялись.

Или нет?

Оригінал

Освіта.ua
18.04.2017

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
спец
Спеціальне, спеціалізація, спеціаліст. Ну і навіщо піднімати таку тему?
Володимир
Странно читать такое. Учитель не заканчивал среднюю школу? Тогда напрашивается ответ, что такой учитель был двоечник в школе, и никакие институты ему не помогут. Я в 1969 году пришел в ПТУ, сначала преподавателем спецдисциплин, а с 1971 года по 2013 год - замдиректора по учебной работе. Школьной базы, дополненной в институте, хватало для общения с преподавателями общеобразовательных дисциплин, а технологии, не связанные с институтской специальностью, пришлось учить. А их не мало. Подготовка велась по 18 профессиям разных направлений. Но как можно руководить, учить молодых педагогов, и направлять. в нужное русло старых, когда сам ничего не знаешь. А лицензирование, аттестация, общение с руководителями предприятий, областным управлением, МОН и тд. Такова наша судьба - всю жизнь учится. Иначе будем посмешищем и обузой, от которой будут мечтать избавиться.
Pasufik
У профліцеях так багато предметів по 25-30 год., що викладачам уже давно доводиться аби назбирати на ставку читати по декілька споріднених предметів( наприклад, етика, організація виробництва, товарознавство) і нічого, звикли. Чим більше дисциплін знаєш, тим впевненіше себе почуваєш, користь більша, ніж недоліки. А ще додайте вільнообраний предмет і вийде на кожного викладача як мінімум по 4 предмети. Бінарні уроки є звичайною практикою, яку в ПТУ застосовують давно і доволі успішно. До цього додаймо, що у професійній майстерності кожного року з*являються нові прийоми, інструменти та засоби, і це вимагає постійного оновлення поурочних планів, чого не скажеш про середню освіту.
Сенатор
Ви, мабуть, не зовсім володієте інформацією про колишні і теперішні методи проведення уроків. Ще у 70-і роки минулого століття був таких метод проведення уроку, який називався "розгляд (або обговорення) конкретної ситуації" (за точність слів не ручаюсь, але суть правильна). У 80 - 90-і роки минулого століття у технікумах був такий вид практичних занять, який називався "ділова гра". Там обігрувалися ситуації які можуть виникнути у керівника середньої ланки. У таких уроках приймали участь кілька викладачів. На деякі уроки навіть запрошувався досвідчений працівник з виробництва. Він вистував в ролі експерта. Зараз існує тип уроку, який називається бінарним. Так що не потрібно кидатися термінами з англійської мови і видавати це за щось передове.
Сергій
Для Сенатор: Не треба брати англійські псевда, пане сенатор. А взагалі, ви праві радянські технікуми - найкращі у світі! :) Ви про майбутнє подумайте, бо те дно, на якому лежить освіта, вже не викликає жодних сентиментів до того, що було у минулому столітті.
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!