Osvita.ua Блоги І. Лікарчук: "склав/не склав" для пробного ЗНО – абсурд
І. Лікарчук: "склав/не склав" для пробного ЗНО – абсурд

Мета проведення пробного тестування - ознайомлення з процедурою ЗНО, а не визначення рівня знань

І. Лікарчук: "склав/не склав" для пробного ЗНО – абсурд

Автор: Ігор Лікарчук, екс-керівник Українського центру оцінювання якості освіти.

Знову лобом у асфальт...

Визначати поріг «склав/не склав» у пробному тестуванні - то абсурд. Бо мета проведення пробного тестування - ознайомлення з процедурою ЗНО, а не визначення рівня навчальних досягнень.

А якщо іще взяти до уваги, що зошити із завданнями для пробного тестування друкуються у відкритих друкарнях, логістика здійснюється без належного захисту , є сумнівною вибірка учасників і т.д. й т.п., то абсурдність визначення «результатів» стає іще більш очевиднішою.

Тож вірити таким «результатам» пробного тестування не можна. А тим більше орієнтуватися на поріг «склав/не склав», що визначений на основі цих «результатів».

Мене можуть спробувати «вкусити», згадавши, що у рік запровадження порогу, за мого керівництва УЦОЯО, ми це робили також.

«Кусакам» відповідаю: «Не ламайте зуби. Ми те робили для тренування людей, котрі мали УПЕРШЕ визначати поріг для бойового тестування. Для їхнього навчання. На сьогодні, технологія визначення порогу не є дивиною. Люди навчені. Тож ОБМАНЮВАТИ майбутніх абітурієнтів, визначаючи такий поріг, - дуже негарно».

Оригінал

Освіта.ua
18.04.2017

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Skjeld
ЗНО таке саме як і ті, що його створюють. Пхають все й пхають насильно знання, щоб перекривити дитину з її омріяного шляху. А так сильно неправильно. Що б ви казали як би міністерство освіти змустити заливати фундамент для будинку? Очевидна відповідь: "- Це не в нашій компетенції". Не робіть з дітей роботів, а дайте можливості більше налягати на саморозвиток і зменшіть к-сть уроків до 3-4. За 8 років таку людину можна випустити, аніж за 12 вашої дебілізації.
Наталія
Та хоча б удосконалили підбір предметів для вступу....безмозглі недоумки....мій син хоче вступити на спортивну кафедру .....пройшовши Зно за всі попередні роки не розумію для чого йому знати що таке комплекс Гольджі чи що виділяє червяк на дощі ...чому не вимагають анатомію...те що безпосередньо потрібно знати людині яка буде мати справу з людськими тілами а не з червяками і клітинами і амебами....не хочу писати непристойні слова які у мене в.просто вириваються ... а тому назву одним словом тих хто підбирає завдання і предмети для вступу АМЕБИ ВОНИ ВСІ ОДНОКЛІТИННІ
Anna
Понятно что порог пробного ЗНО это фигня, также как и сами результаты пробного. Кому-то захотелось его посчитать, они посчитали. Наше право игнорировать этот подсчет, в конце концов он никому не мешает.
совесть
Про "поріг" у пробному зно лікарчук правий. Діти, сприймайте цей поріг, як ОРІЄНТОВНИЙ. Та й усе... Реальний поріг, на зно, може бути і вищим, і нижчим, а може бути й таким самим, як на пробному. І це пов’язане з МЕТОДИКОЮ визначення порогу, яка все одно спирається на ОТРИМАНІ РЕЗУЛЬТАТИ, на лобізм і загравання членів комісії перед внз...
Ollesia
Да і взагалі відмінити ЗНО як таке. Необ’єктивно оцінюють абітурієнтів балами. Наприклад, одного року 15 тестових балів коштує 150, а наступного всього 100. Де справедливість? Для чого така тупа система оцінювання з занижування балів?

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!