Osvita.ua Блоги І. Примаченко: можемо і далі навчати дітей рутині?
І. Примаченко: можемо і далі навчати дітей рутині?

Не можна і далі навчати дітей в школі рутинним операціям, з якими чудово впораються роботи

І. Примаченко: можемо і далі навчати дітей рутині?

Автор: Іван Примаченко, засновник платформи Prometheus.

Відео наче з майбутнього, але це вже реальність.

Роботизована сортувальна система допомагає китайській компанії з доставки посилок обробляти 200 000 пакунків на день. Роботи на відео здатні автоматично розпізнати пункт призначення пакунку за допомогою сканування відповідного коду, що практично виключає помилки при сортуванні. Роботи вміють заряджатися в автоматичному режимі, що дозволяє системі працювати 24 години на добу.

Компанія підрахувала, що роботи-сортувальники допомагають зекономити близько 70% витрат порівняно з сортувальною системою такого ж масштабу, де працюють люди.

Тим часом, департамент праці США повідомляє, що станом на березень 2017 року в складській діяльності в країні було задіяно майже мільйон робітників - https://www.bls.gov/iag/tgs/iag493.htm.

Ви до сих пір вважаєте, що ми можемо і далі навчати дітей в школі рутинним операціям, з якими чудово можуть впоратися і впораються роботи?

Оригінал

Освіта.ua
11.04.2017

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
bela
Дуже розумна стаття. А коментарі, мабуть, написали бідні люди. Бюджетники або на пенсії сидять. Не підприємці точно.
Оксана
Для bela: Яким чином тут опинилася багата підприємниця, на сайті, перенасиченому коментарями бідняків-бюджетників? Більше ніде відчути себе самодостатньою багачкою?
Коментувати
Anna
Пока до нашей, к сожалению, отсталой во всех смыслах страны дойдут эти технологии, данная китайская компания уже будет в космос отправлять "200 000 пакунків на день". О какой отмене "рутины" может идти речь? Дети скоро разучатся карандаши в руки брать.
Анечка, что я читаю:-)?
Разумные мысли...
Лала
Правильно говорите. А то у дітях зараз ми виховуємо тільки споживача
Коментувати
Володимир
Не зрозуміло, що хотів сказати автор. Якщо про уроки праці, то це не навчання, а викинуті, на вітер, державні кошти, які можна було б використати раціональніше, а ще це загроза для здоров’я та життя учнів.
пан автор
собирается чем КОРМИТЬ людей? ЗАНИМАТЬ людей? РАЗВИВАТЬ людей. Пан автор считает, что роботизация это манна небесная? Пан автор считает, что замена роботами людей пойдёт на пользу ЕМУ и ЕГО ПРАВНУКАМ? А пан автор когда-нибудь задумывался над тем, что роботизация значительно дороже в финансовом плане, нежели оплата ТРУДА ЛЮДЕЙ???
Алексей
Для пан автор: Интересно, а почему тогда большинство производителей автоматизируют свои производства, если это дороже? А-а-а! Наверное потому, что роботам не над платить ЗАРПЛАТУ!
Коментувати
Роман
На превеликий жаль, пан із зацитованої інформації бачить лише свою проблему і не бачить значно глибшу - враховуючи значну технологізацію сучасного життя навіть у нас, не кажучи вже про нормальні країни, на мою думку, варто збільшити шкільний природничо-математичний цикл і наблизити його до сучасних технологій. А у нас роблять навпаки - збільшують "гуманітарну" (точніше, я б сказав, "патріотично"-релігійну) складову за рахунок природничо-математичної. Ну правильно, навіщо нам фахівці-інженери, будемо "рабів божих" випускати, технології молитвами заміняти ...
Pasufik
Дай нам боже тільки цю проблему! Ви пане Примаченко напевно належите до веганів, бо тільки з голодухи можна було придумати таку "важливу" тему.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!