В.Співаковський: навчання - це багаторазові виправлення

У школі треба домагатися не оцінок, а досягнення кожним учнем своїх ідеальних результатів

В.Співаковський: навчання - це багаторазові виправлення

Автор: Володимир Співаковський, президент корпорації «Гранд».

Что значит в школе – нельзя подсказывать? Что значит – нельзя многократно исправлять и чёркать написанное?

Почему во взрослой жизни архитекторы сначала делают эскиз, чертеж, обсуждают его со всеми, получают кучу замечаний, и потом 20 раз всё переделывают, добиваясь совершенства?

Почему автор книги безжалостно правит её 10 раз, прежде чем она приобретает окончательный товарный вид и отправляется в печать?

Даже в спорте дают три попытки и выбирают лучшую, заметьте, а не среднюю. А в прыжках в длину – дают аж 6 попыток.

И только (!) несчастного школьника (!!) заставляют отвечать сразу, немедленно. И пусть он только попробует сделать заминку хоть на пару секунд… Всё, двойка, неуд, и испорченная жизнь.

Отчего такая несправедливость и непонимание того, что именно является процессом учёбы!? Ведь если бы для целей взрослой жизни ученик освоил эту «модель многократных корректировок», это и было бы его подготовкой к взрослой жизни.

Тренировкой нужных навыков и умений.

Учёба – это не то, когда тебе ставят оценку за то, что ты выучил или не выучил…

Учёба – это когда ты многократно исправлял, улучшал свою контрольную работу, преодолевая муки творчества, проявляя силу воли, и думая о том, как еще улучшить то, что уже и так хорошо…

Вот в чём надо кардинально менять весь процесс учёбы.

В школе надо добиваться не оценок, а достижения каждым учеником своих идеальных результатов, не считаясь с количеством попыток. Давать столько попыток, сколько ученик захочет.

При этом дети поделятся на две категории. Они будут стремиться к перфекционизму, улучшая качество своих знаний, памяти, результатов.

А другие скажут: ну, его в баню, надоело, больше продолжать не хочу, ставьте, что хотите.

Это тоже будет результатом, и знаний, и характера. А также ответом на вопрос: на какую работу тебя потом возьмут?

(для этого мы и осуществляем теперь реформу образования «с человеческим лицом»).

Оригінал

Освіта.ua
09.03.2017

Популярні блоги
Д. Коптило: реформатори не винні, що змін не відбувається Далеко не Клопотенко, Супрун чи Гриневич винні в тому, що змін на краще не відбувається
В. Онацький: репетиторство як альтернатива школі Боротися з репетиторством не варто, але треба покращувати освітній процес у школах
Олег Фасоля: на скільки ж зросла зарплата вчителя? Держава не може забезпечити рівень зарплати, який має відповідати статусу педагога в суспільстві
О. Костюк: Польщі потрібні таланти, а Україні – ні? Система вищої освіти України приречена продукувати масовий освітній продукт, а не унікальний
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Tet-a-tet
п.Співаковський перегрівся на березневому сонці -роботу архітектора переплутав з уроком у школі. Правильно пише Спец. Як не здатний продукувати щось розумне, то не сміши людей своєю дурістю.
спец
Звичайно, можна було б не читати. Але заговолок то який! Відкрилася велика істина. Якщо такі речі видають за щось духе розумне, то зникає віра в успішність нашої освіти.
Alla Nakaznenko
це маячня навіть з точки зору організації прцесу (розклад уроків та їх тривалість) та оплаи праці. Хто учителеві буде оплачувати додатковий час, якщо кожен учень жахоче перездати контрольну чи самостійну ну хоча б один-два рази. Чи пан Співаковський зі свого краману. Тим паче тоді вже діти точно нічого вчити не будусть, з 25-го разу здадуть навпомацки.
Vladimir Che
Автор звалив все в кучу, написавши якусь повну абракадабру . Це якась маячня автора - "нельзя многократно исправлять и чёркать написанное?" Хто і як не дозволяє учневі виправляти помилки у власній роботі- чи то в зошиті , чи біля дошки , якщо він вчасно її помітив ??? " И только (!) несчастного школьника (!!) заставляют отвечать сразу, немедленно. И пусть он только попробует сделать заминку хоть на пару секунд… Всё, двойка, неуд, и испорченная жизнь" - можливо це в начальному закладі де керує пан Співаковський ??? Навіть не знаю що думати - чи в повному розумі пише автор цю маячню ??? " Учёба – это когда ты многократно исправлял, улучшал свою контрольную работу" - виправляй, покращуй, для цього тобі дається достатньо часу - урок , а то і два. Але ж ти не один учень в класі . І що буде , якщо учневі захочеться виправляти протягом дня ??? А якщо у класі 25-30 учнів ??? І добивайся тренуванням потрібних умінь і навичок дома, на вихідних і т. д.
проблема не в том, что автор
Для Vladimir Che: накидал всё в кучу. Ситуация в том, что эту кучу пропагандируют. А людям она и выгодна, поскольку снимает с них личную ответсвенность за работу с детьми. Ведь ТАК сказал Спиваковский. А Спиваковский Владимир это БРЕНД. Чувствуете направление массы?
Сенатор
Біда в тому, що це пише не "простий смертний", а один з тих, які керують реформою у нашій освітянскій галузі. Причому, явну муру пише не перший раз. Ну, і чого ж нам чекати від цієї реформи?
Проблема даже не в том,
Для Сенатор: что он что-то пишет. Ведь ему следует,как шоумену, быть на виду и что-то говорить. Проблема в том, что этот, с позволения сказать, образовательный, сайт именно слова шоумена пропагандируют. А это всего лишь означает направление мысли руководителей сайта. Всего то...
Коментувати
Сенатор
А чого б нам не продовжити. Давайте надамо можливість водію, який не справився з керуванням і з його вини загинули люди, надати можливість кілька разів проїхати злополучне перехрестя. І надавати таку можливість до того часу, поки проїде без аварії. Давайте надамо можливість пілоту бомбардувальника скидати бомби до того часу, поки нарешті вони впадуть на ворога, а не на своїх. Давайте надамо можливість стоматологу виривати зуби у пацієнта до того часу, поки не видалить хворого. Список можна продовжити.
Олена
Если мы говорим о реальной подготовке к жизни, то жизнь, увы , не дает чаще всего второго, а тем более, третьего шанса. Мы же в школе разрешаем пересдать, досдать, переписать.
НО ведь думающий учитель
Для Олена: НЕ даёт пересдать-досдать-переписать.
Коментувати
Ірина
Так само наавчались, як ви описали, лікарі, які допустили лікарську помилку при лікуванні мого сина. Можливо, вони не допустять подібної помилки при лікуванні інших дітей. Але хто поверне життя моїй дитині? У реальному житті, на жаль, неиає першої спроби його прожити, другої, і так далі. Тому потрібно привчати дітей до відповідальності з дитинства. Потрібно також враховувати, що у вчителя в сучасних умовах немає ні часу, ні засобів, щоб приймати перездачі 150 раз.