В. Бєлий: прохідний бал, нижчий за рівень вгадування

Потрібно, щоб при визначенні порогу пропозиції на рівні чи нижче порогу «сліпого вгадування» не голосувалися

В. Бєлий: прохідний бал, нижчий за рівень вгадування

Автор: Володимир Бєлий, заступник директора з НВР, фізико-технічний ліцей м. Херсона.

Шановна громадо (освітянська та учнівсько-батьківська)!

Звернімо увагу, з 26-ої хвилини цього гарного фільму маємо розповідь про той елемент роботи, у ході якого визначається бал - індикатор рівня «сліпого вгадування», а далі ... «шляхом компромісу встановлюється з причини більшості у комісії представників тіньового інтересу багатьох ВНЗ затягнути до студентських лав бодай слабкого абітуєнта» ТАКИЙ прохідний бал «здав - не здав», що виявляється НИЖЧИМ за поріг вгадування!

Один із не найяскравіших прикладів такої «роботи» українських колегіальних органів, за якої з її рішеннями не «дружить» ні здоровий глузд, ні мінімальна повага до суспільства, ні бодай якесь відчуття сорому та порядності, ні сам сенс у створенні комісії, окрім симуляції ніби демократизації суспільного життя ніби нової держави з орієнтацією на європейські цінності.

Пропоную вже зараз провести засідання повноважного для прийняття відповідного рішення органу з тим, щоб ввести у «Положення про комісію УЦОЯО з визначення порогового балу» пункт, що при визначенні порогу пропозиції, які є на рівні чи нижче порогу «сліпого вгадування», НЕ ГОЛОСУЮТЬСЯ. Вже зараз.

Для того, щоб випускники знали, ЯК і до ЧОГО потрібно бути готовим, щоб не ганьбити освітянську спільноту перед світовою громадськістю.

Оригінал

Освіта.ua
03.02.2017

Популярні блоги
І. Лікарчук: педагогам шкіл не повинні урізати зарплату Чому скорочення бюджетних видатків у освіті потрібно робити за рахунок тих, хто проводить уроки?
Тамара Горіха Зерня: ми втратимо багато абітурієнтів Держава б мала зараз максимально спростити умови вступу і розширити державне замовлення
О. Істер: спрощена процедура ЗНО вимагає корекції Пропозиція «випускники складатимуть мультипредметний онлайн-тест» вимагає корекції
І. Лікарчук: українська система ЗНО стала на шлях стагнації Врятувати систему ЗНО від краху чи зникнення зможуть лише нові команда та технології
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
абсолютная оценка ЗНО
реальный выход из ситуации. 1-сертификат действителен лишь в год сдачи ЗНО,а это самый корректный способ (рейтинговая оценка,которую стремятся сделать действительной несколько лет-БРЕДабсолютный.Это как чемпионство легкоатлета считать постоянным по результатам единственного прыжка десятилетнй давности,или единственного результата в спринте).2-не надо будет тратить деньги на финансирование всевозможных комиссий,что тоже немаловажно во время военный действий в стране.Лучше эти деньги отдать матерям оставшихся сиротами детей.3-отойдёт проблема порогового балла,поскольку ВУЗы выставят проходной балл набранных ими студентов,а там всё сразу становится ясным и понятным(не так ли?)
Nedolya
Та не потрібні Ваші порогові бали - поставте абсолютну оцінку і всі зрозуміють чого навчила наша школа. Результат у більшості випадків буде просто жахливий. Тут і УЦОЯО та НАЗЯВО не потрібні.
Андрей Козак
Интересно, зачем вам прекрасный статистический метод Ангофа-Беука? Чтобы вы все равно по каким-то примитивным "порогам угадывания" ориентировались?
Владимир Белый
Для Андрей Козак: Поріг вгадування точно не є орієнтиром, особливо для тієї спільноти експертів від ВНЗ, яка прагне конкурсний вступний поріг розмістити нижче порогу вгадування. Ця проблема не така безвинна як здається.
Коментувати
Serg
Сьогодні "вища освіта" на 80% - фікція. Це скоріш бізнес.
Владимир Белый
Для Serg: Так не може існувати довго, а тим більше на держбюджетних плечах платників податків, бо справжній бізнес є інституційно значно спроможніший від носів схем "розпилу" держбюджету, у котрих не має мультиплікації залучених "інвестицій".
Nedolya
ЗНО до вищої освіти, а тим більше до її якості, відношення не мають. Це просто спосіб відбору студентів на держбюджет, згідно Конституції України: Стаття 53. "Громадяни мають право безоплатно здобути вищу освіту в державних і комунальних навчальних закладах на конкурсній основі." От цю конкурсну основу ЗНО забезпечує. До чого тут вища освіта я не розумію? До чого тут розпил?
Коментувати