В. Співаковський: в школах не вчать аналізу інформації

Перетворення інформації в крупинки золота має бути суттю реформи освіти в ХІХ столітті

В. Співаковський: в школах не вчать аналізу інформації

Автор: Володимир Співаковський, президент корпорації «Гранд».

Многие жалуются на то, что лавина информации захлёстывает, а разобраться, где она достоверная, а где фейковая, уже практически невозможно. Даже Цукербергу это не под силу.

А некоторые отчаявшиеся люди вообще теряют терпение и называют интернет помойкой, в которой можно погрязнуть.

Странно, что, скажем, месторождение золота никто не называет помойкой.

Хотя там пустой породы, грязи и мусора столько, что можно потерять не только терпение, но и здоровье.

Так почему же золотоискатели мчатся каждый раз в свои Клондайки, несмотря ни на какие препятствия?

Потому что они ищут крупицы золота. И для этого придуманы специальные технологии промывки, просеивания, катализа и прочие. А вот для информации – ничего не придумано.

Потому что многие думают, что Интернет - это готовая информация, а на самом деле это лишь Месторождение информации.

А раз так, то информационную руду надо уметь добывать, фильтровать, анализировать, распознавать, обогащать, преломлять, перерабатывать, конструировать новую, применять её и смотреть на то, что получилось.

То есть поступать с ней так же, как с золотом: выискивать жилы и просеивать песочек. Ведь говорят же «Эта информация на вес золота».

К чему это я?

К тому, что превращение Информации в крупицы золота и должно быть сутью реформы образования в ХІХ веке. А не всякая ерунда, типа сколько лет учиться и какие деньги за кем бегают.

Ведь странно, что эпоха наша называется «информационной», а в школах работе с информацией «по-современному» никто и нигде не учит.

Потому так тормозим. Наверно, придется тут что-то менять.

Оригінал

Освіта.ua
03.02.2017

Популярні блоги
Д. Коптило: реформатори не винні, що змін не відбувається Далеко не Клопотенко, Супрун чи Гриневич винні в тому, що змін на краще не відбувається
В. Онацький: репетиторство як альтернатива школі Боротися з репетиторством не варто, але треба покращувати освітній процес у школах
Олег Фасоля: на скільки ж зросла зарплата вчителя? Держава не може забезпечити рівень зарплати, який має відповідати статусу педагога в суспільстві
О. Костюк: Польщі потрібні таланти, а Україні – ні? Система вищої освіти України приречена продукувати масовий освітній продукт, а не унікальний
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
А автор хто?
Для Підтримую: Що підтримуєте? Загальні фрази? 1 Інформацію потрібно фільтрувати. 2 Для побудови фільтру потрібні знання. Що автор показав в статті як отримати ці знання? Він просто знову піариться.
Підтримую
Абсолютно правильна думка. Ми купуємо в школи обладнання для класів, комп’ютерну техніку, меблі, столи, стільці, горщики для квітів, шафи і багато, багато іншого. На це витрачаються сотні мільйонів гривень. Ми не купуємо лише одне -ІНФОРМАЦІЮ (нині коштує набагато дешевше). Існує хибна думка, що її можна отримати через інтернет, задаром (яке невігластво!). Тому це питання не ставиться навіть у порядок денний освітянських функціонерів. Вони часто навіть не розуміють, про що йдеться. Подивіться на бібліотечні фонди (я вже не говорю інформаційні) шкільних бібліотек, - там інформація відсутня. А між тим вона потрібна для формування комплексу знань і має бути якісною, повною і систематизованою. Саме інформація є "сировиною" для освітнього процесу. Уміння працювати з нею- це ГОЛОВНЕ, заради чого діти ходять в школу, особливо в найближчому майбутньому. Дякую В. Співаковському.