Лілія Гриневич: в пріоритетах те, що потребує негайної уваги

У формулюваннях нема дошкілля чи позашкілля, однак це не означає, що ми з ними не працюємо

Лілія Гриневич: в пріоритетах те, що потребує негайної уваги

Автор: Лілія Гриневич, міністр освіти і науки.

Міністерство зараз активно працює над своєю частиною проекту Середньострокового плану пріоритетних дій Уряду на 2017-2020 роки.

У ньому в нас виділено 4 основні пріоритети:

  • якісна, сучасна і доступна загальна середня освіта (Нова українська школа);
  • модернізація професійно-технічної освіти;
  • забезпечення якості вищої освіти;
  • нова система управління та фінансування науки.

Ми провели обговорення по кожному з пріоритетів. За ними знаходяться відповідні зацікавлені групи, і їхню думку ми не могли залишити без уваги. Після усіх консультацій у нас виникла нова уточнена редакція Середньострокового плану.

Зараз ми запрошуємо усіх бажаючих до обговорення оновленого документу на сайті МОН за посиланням. Там вказано е-адресу, за якою ви можете надіслати свої пропозиції. Ми щиро сподіваємося на активну участь громадськості, що ви допоможете нам зробити дійсно кращий документ.

Хочу додати. Очевидно, що ми опікуємося всією системою освіти від дошкілля до оcвіти дорослих, але в пріоритети нам потрібно було включити те, що потребує негайної уваги. У цих формулюваннях дійсно нема дошкільної освіти, чи позашкільної, чи освіти дорослих, однак це не означає, що ми не працюємо у цих напрямках.

Додаю до посту відео свого виступу на круглому столі, де ми з експертним середовищем обговорювали середньостроковий план у частині освіти і науки за участі прем’єра.

ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО

Оригінал

Освіта.ua
02.02.2017

Популярні блоги
С. Новікова: ЗНО з математики для вступників-медиків При вступі на всі спеціальності галузі знань «Охорона здоров'я» другим предметом є математика
В. Громовий: в освіті вже пройдена межа незворотності Негативний відбір і зворотна селекція в освіті тривають, адже йдуть кращі, а «лава запасних» практично порожня
Є. Стадний: ідея збільшення ваги атестата хибна по суті Чим більше враховуватимуть атестат, тим меншими будуть шанси дітей з хорошими знаннями з суворіших шкіл
Д. Бабурін: реальність освіти за ширмою рейтингової шкали За ширмою рейтингової шкали 100-200, яку нам кожен рік презентує УЦОЯО, ховається реальний стан освіти в Україні
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Марія
Давайте дітей учитись на дошкільне у МДУ це Закарпаття Мукачево вулиця ужгородська 26 само тупий університет на Украіні корупціонери від ректора до простого асимтента . Я училась на дошкільній кафедрі ЖАХ.
Павло
А чому Ви не розкажеш відкрито,скільки шкіл і ПТУ ви закриєте навіки по вашій супер програмі?!!!Нічого нового не створюється,єдине,це викидання викладачів на вулицю,і мучення дітей!Ваша команда ввійде в історію сучасної України як сама народоненависницька,щодо освіти,і людей.Тіштесь,Вас пані Гриневич пам’ятатимуть довго!
Олександра
А для чого потрібна в наш час якісна вища освіта? Ми з чоловіком майже 8 років навчали двох дітей у ВНЗах, забули що таке нормально їсти, спати, одягатись, хоча діти отримували стипендію. А по закінченні виявилось , що випускники отримують таку зарплату, на яку неможливо прожити самостійно, без знайомства влаштуватись на роботу неможливо- скрізь питання - який досвід роботи. В результаті діти не працюють за спеціальністю, а пішли працювати туди, де можна заробити гроші- в торгівлю. Чи обов’язково працювати продавцем і мати вищу університетську освіту?Так, як виявилось, бо без вищої освіти кандидатури продавця не розглядаються у містах та у престижних магазинах.Без змін в державі робити вагомі зміни у освіті- даремна витрата часу.
pasufik
Для Олександра: Мій племінник також наступив на ці самі граблі, а племінниця мене послухала. Спочатку отримала професію, попрацювала, а потім, зрозумівши яка вища освіта їй потрібна заочно закінчила ВУЗ. Результати такі самі, але нервів і здоров*я пішло значно менше.
Коментувати
pasufik
Вища школа готелярства у м. Познань. Приватний заклад з гуртожитком, власним готелем та рестораном і банкетними залами. Вартість навчання 2 тис. дол. на рік, термін навчання 3 роки. Документи про освіту-диплом бакалавра та сертифікат про кваліфікаційний розряд. Увесь процес навчання під контролем найкращих спеціалістів відбувається в стінах НЗ. Директор- відомий у Європі шеф-кухар, вийшов на презентацію весь обвішаний медалями. У нас директор- бувший працівник метод кабінету управління освіти. Практика по всіх країнах Європи, вибираєш на другому курсі. За 6 міс. практики учень заробляє 12 тис. доларів, а батьки потратили 6. Ось ВАм п. Гриневич зразок реформи ПТУ для сфери обслуговування, тільки визначіться з варіантом джерела фінансування. Сфера послуг на 80% працює у тіні, чого ж Ви дієте по принципу"сам не гам, і другому не дам"? Передайте ПТУ сфери обслуговування у приватну власність, а вивільнені кошти направте на покращення роботи тих НЗ, які потрібні державі.
pasufik
Професійна освіта-це послуга, а не соціальна подачка. Як кожна послуга вона має свою вартість і джерело фінансування. Якщо держава фінансує цю послугу, чому з учнями(батьками) не укладається угода про обов*язок відпрацювати, або повернути кошти державі? Доки через ПТУ" проганятимуть" маси людей. а на ринку праці приживається у кращому випадку 30% випускників. Ні МОН, ні місцеві бюджети не фінансують виробниче навчання. Учні мають за свої кошти купувати продукти, тоді майстер покаже їм як готують борщ. А якщо учень з бідної сім*ї? 10 учнів принесли продукти, а 5 ні, то який борщ вони вчаться готувати? У будівельне ПТУ батьки звозять дошки, щоб діти мали з чого робити двері та інші вироби, які потім продадуть в магазини за готівку, яка ніколи не потрапить у касу училища. Учні - перукарі мають купити собі інструмент, шампуні і ін. на 2 тис.гривень, інакше сидітимеш і дивитимешся на тих, хто має чим працювати. Чи можна подолати цей бардак? Можна, читайте нижче.
pasufik
п.Гриневич, зрозумійте, не може бути професійного закладу без виробничої бази, з нею воно має складати єдиний навчально - виробничий комплекс. Тільки такий заклад може бути в руслі сучасних досягнень науки і техніки. Держава ніколи не буде фінансувати повний обсяг усього процесу навчання, бо він надто дорогий. Тому ПТНЗ має виробляти продукцію, навчаючись у вправності, продавати її на ринку товарів, отримувати прибуток і розвиватися за вимогами часу. Угоди з підприємствами нічого не дають у якісному відношенні, бо учні працюючому підприємству обуза і джерело браку. Їх використовують як підсобних робітників (дармову робочу силу). а потім виштовхують на вулицю тих, хто не навчився.70% випускників ПНТЗ не працюють за обраною професію після його закінчення, це не марнотратство? Маєте кравецьке ПТУ-віддайте йому державну швейню(або заберіть з оренди) і приєднайте до нього, от тоді побачите практичний результат. І так по всіх професіях. Коли Ви нарешті почнете прислухатися до практиків?

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!