Osvita.ua Блоги Г. Кравченко: словесна бодяга відносно реформи освіти
Г. Кравченко: словесна бодяга відносно реформи освіти

Система освіти має бути заточена в кінцевому вимірі на підготовку конкурентноспроможного спеціаліста

Г. Кравченко: словесна бодяга відносно реформи освіти

Автор: Григорій Кравченко, пенсіонер.

Десятки років уже слиниться ця словесна бодяга відносно реформи освіти. Прочитав півсотні останніх коментів. Нічого не змінюється.

Приходить впевненість, що реальні реформи в освітніх закладах, починаючи з дошкільних, почнуться тільки тоді, коли зарплату вчителям почнуть виплачувати не грошима, а пакетом картоплі і шматочком сала. Все поступово рухається в цьому напрямку.

Продовжується, внаслідок дебілізації суспільства, деградація всіх без винятку секторів промисловості, без розвитку яких всі розмови про розвиток економіки, зарплат, соціальних стандартів, пільг, стану цін і т ін. - це діалоги з палати №..6...

Коли в кінці кінців прийде усвідомлення того, що вся система освіти має бути заточена в кінцевому вимірі на підготовку кваліфікованого, конкурентноспроможного на міжнародному ринку спеціаліста і прищепленні дитині кодексу загальнолюдських цінностей?

Частина родин, у яких присутнє розуміння важливості в ранньому віці виявити схильності дитини і зацікавити, направити її навчання у цьому напрямку, діють відповідним чином. Для пошуку талановитих , ТВОРЧИХ особистостей на ранній стадії в зарубіжних країнах на державному рівні створена широко розгалужена мережа з відповідним фінансуванням по виявленню талановитих дітей. Це той мізерний 1 відсоток, який волочить на собі весь розвиток техніки і технологій.

Звернути увагу і виділити цей сектор в окреме питання.

А потім можна вести нескінченні дискусії про «найкращу в світі радянську освіту», дискусію про те, які обов’язкові знання має отримати офісний планктон (конторська братія), яка раніше чудово виконувала свої обов’язки після закінчення ЦПШ, максимум гімназії (семирічна школа), багатомільйонна армія чиновників всіх рангів на «хлебных местах» і т. ін...

Про виключення астрономії і включення псалмів і закону Божого. Багато дечого. Але в цілому складається враження, що до корінних реформ у відповідних галузях працівників, які довгий час задіяні у цій сфері, можна допускати тільки з правом дорадчого голосу. В іншому разі знову вийде КПРС.

Оригінал

Освіта.ua
11.01.2017

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Grigory Kravchenko
Окончание... Порой очень часто придется объяснять, что учитель говорит глупость, что учитель трусит, что учитель сам не знает вопроса, потому что дети будут приносить из школы, я подозреваю, с развитием этих всех нелепейших современных в России, дремучих, но для нас современных инициатив, будут приносить все больше и больше глупости. И с культом педагога придется бороться. То есть это не союзник в воспитании ребенка, а скорее противник на данный момент."ПС. Замечание современного российского философа и публициста в значительной степени относится к школам всех пост. совковых бантустанов. В реалиях Украины во время военных действий с азиопами -маскавитами в отдельных учебных заведениях, благодаря бездействию руководства проводится пропаганда сепаратизма и людоедской теории хрюкающего миръка, которую распостраняет ФСБшная агентура в Украине....
Grigory Kravchenko
А. Невзоров о педагогах: "Педагог давно уже превратился из какого-то очень близкого друга, из существа мифологического порой в откровенного врага и доказал, что ему доверять нельзя. Вообще, конечно, с этим культом учителя надо заканчивать, а не вручат учителям самые потаенные, самые важные данные о детях, включая врачебную тайну, включая какие-то медицинские показания, включая какие-то особенности семьи. Надо понимать, что очень часто сейчас родителям зрелым, разумным придется на многих примерах объяснять, что среди педагогов очень много трусливых, очень много заискивающих перед властью и перед режимом людей. Мы же не забываем, что именно педагоги впустили в школы церковь, именно педагоги потворствуют тому, что называется патриотической пропагандой, то есть зомбированию и одурачиванию детей… (окончание следует).
мнение
Григорий, на данном этапе "виключення астрономії і включення псалмів і закону Божого"- правильное решение. Поясню, зная ситуацию изнутри: 1) низкий уровень знаний, образования-родителей, не могущих помочь дома,2) неконтролируемость выполнения дом.заданий ребенка со стороны родителей;3) низкий уровень КУЛЬТУРЫ общества, т.е. включая род., детей;4) отсутствие ОБЩЕНИЯ вне семьи на деловом уровне рабочих семей - заводе, констр. бюро,...безработица и внутри семьи. Учить знаниям нужно культурного ребенка, а не непоседу, мешающего другим детям на уроке. Вначале поднять культуру, потом "зажечь к знаниям".
Григорий  Кравченко
Для мнение:
Grigory Kravchenko
Для Мнение. Нельзя в области образования ставить перед школой и учителями невыполнимых задач. Очень даже интересно почему преподаватели общеобразовательных школ об этом помалкивают. Зачем такие перенасыщенные программы.? Какой процент учеников какой процент материала, по всем предметам переваривают по окончании скажем 10 класса. А проверить скажем, выпускника школы или ВУЗа через пару годиков после получения диплома? И почему после двух--трехлетней обязательной программы не учить детей тем предметам которые они сами выберут и которые им интересны, но не забивать мозговую систему всяким мусором.
pasufik
Стою на Вашей позиции, все начинается з семьи. Если родители воспринимают своих детей как досадную случайность, которая произошла с ними, какого результата можна ожидать? Многие вообще перекладывают воспитание своих на школу, милицию,государство, забывая о своей личной ответсвенности. Упадок морали в обществе больно бьет по детях, ибо они беззащитны перед проблемами жизни, а мы их часто бросаем на произвол судьбы. Плохо воспитанный ребенок =это большой грех перед Богом и преступление перед обществом.
Коментувати
Куплю сам міх картоплі і шмат сал
Так і хочеться написати авторові "словесної бодяги", до якої сміло можна додати й цей "оригінал", абревіатуру з трьох буков! Дістали!!!
Вчитель, не пенсіонер
"Приходить впевненість, що реальні реформи в освітніх закладах, починаючи з дошкільних, почнуться тільки тоді, коли зарплату вчителям почнуть виплачувати не грошима, а пакетом картоплі і шматочком сала. Все поступово рухається в цьому напрямку", - до чого це? Пакетик картоплі і шматочок сала - рушії прогресу. Автор, певно, вже на цьому пайку.
Grigory Kravchenko
Для Вчитель, не пенсіонер: Я просто висловив своє бачення ситуації в цій справі. Дискутувати із працівниками освіти бажання не маю. Тай й про що можна дискутувати, коли профессор, доктор ФМН стверджує наприклад, що рівень освіти в державі ніяким чином не має відношення до рівня її єкономічного розвитку і рівня життя населення у всіх його багаточисельних вимірах.
Коментувати
pasufik
В одному з коментарів я висловив думку, що ніяка освітня реформа не змінить стану речей, якщо головну роль у стимулюванні дитини до навчання не відіграватиме сім*я. Ви стверджуєте, що 1% високих інтелектуалів волочать на собі увесь розвиток техніки і технологій завдяки саме визначній ролі сім*ї, де родина розуміє важливість підтримки та формування творчих здібностей дитини. Будьте готові до того, що зараз на Вас посиплеться вал звинувачень у приниженні інтелекту нації і т.д і т.п. У Японії кожен випускник СШ проходить тест на профпридатність і це нікого не ображає. З використанням науково обгрунтованих тестів людина отримує рекомендації до якого виду діяльності( гуманітарій чи технар) вона генетично придатна і навчально підготовлена. Багата Японія вміє рахувати гроші і не хоче їх витрачати на дорогі для держави експерименти по визначенню трудової кар*єри людини. У світі стільки розумного і правильного придумали, а ми далі шукаємо свій, тільки нам притаманний шлях.
Grigory Kravchenko
Для pasufik: Дякую, що відгукнулися на мої зауваження і власні бачення стану справ на теренах освіти. Згодний із зауваженнями які висловлені вами. Відносно використання світового досвіду в розвитку освіти одне не значне зауваження. Всі високорозвинені країни, все таки мають певні відмінності в системі освіти. Відповідно до особливостей єкономіки даної країни і менталітету нації. Я не фахівець в цій справі, але достатньо добре знаю, що наприклад в США навіть в початкових школах, діточок які просто не бажають чи не можуть, в силу різних причин освоїти навчальну програму особливо не пресують. Там багато різних варіантів, але створюють такі умови що той хто по життю буде х...м груші околачувати, не буде мати можливости заважати навчанню інших дітей.
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!