Дивно, що таку дурню, можна прочитати на сайті "Освіта"
18.01.2017 в 16:03
Відповісти
![]() |
Мета педагога – «продати» дітям знання та бажання мислити, дитяча валюта – увага та зацікавленість дітей |
Автор: Дмитро Семьонов, фріланс-маркетолог, співзасновник Travelage.
Освіту варто розглядати з точки зору маркетингу.
Мета педагога – «продати» дітям знання та бажання мислити. Валютою в даному випадку є увага та зацікавленість дітей.
Навчальні матеріали необхідно створювати, враховуючи принципи копірайтингу та дизайн-мислення, а педагогам - вивчати маркетинг та поведінкову економіку.
Нові модні слова типу гейміфікації, сторітелінгу та мікротаргетинг драматично збільшать «дивіденди» педагогів.
Діти мають прірву «валюти», але система побудована так, що їм не хочеться в неї інвестувати.
Я їх розумію.
Освіта.ua
22.12.2016
Facebook |
Twitter |