Людмила Булигіна: небажання змін прикривають пафосом

Стає все складніше пережовувати пафос, що прикриває небажання змінюватися

Людмила Булигіна: небажання змін прикривають пафосом

Автор: Людмила Булигіна, учитель інформатики, Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ».

Мы вчера много говорили об атмосфере образовательных территорий. С учениками, с учителями, с родителями. Такой был день.

Становится все сложнее пережевывать именно пафос, прикрывающий нежелание изменяться.

- Добавьте часы литературы - мы перечитаем всю литературу мира!

- Треба ще більше мови і літератури, краще втричі, бо діти мають шанувати і бути патріотами!

- Ученики не знают физику - больше часов!

- Вы сказали СТЕМ? Добавьте часы на математику, дети не понимают пропорции.

- Больше историй и литератур, еще больше историй и литератур.

Новое приходит туда, где не просто оно необходимо, а где еще сможет продраться через баррикады. Вчера рассказывала в кафе историю появления языков программирования (со мной бывает, извините) и поняла для себя, что это алгоритм того, как новое приходит и развивается:
1. Необходимость
2. Ареал принятия
3. Анализ результатов использования
4. Апгрейд.
Как только 4 стает избыточным или не действующим - переход к 1.

Оригінал

Освіта.ua
06.12.2016

Популярні блоги
Віра Коткова: враження від навчання у 5 класі НУШ Враження батьків від цьогорічного навчання дитини у 5 класі Нової української школи
І. Лікарчук: що насправді цікавить учителів і директорів Про що педагоги хотіли би прочитати в листах і наказах напередодні 2023/24 навчального року
О. Мірошниченко: батьки не вороги освітянам Для батьків проблеми освітньої системи не є найголовнішою справою у житті
В. Онацький: які предмети зникнуть з розкладу шкіл? Кожен намагається знайти рецепт лікування освіти, хоча до школи мав дотик, лише будучи школярем
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів