В. Співаковський: чи варто вчитись для майбутнього?

Навчатись необхідно не тільки для якогось там абстрактного майбутнього, але і для сьогодення

В. Співаковський: чи варто вчитись для майбутнього?

Автор: Володимир Співаковський, президент корпорації «Гранд»

Продолжаем развенчивать мифы системы образования.

Миф 2. Надо ли учиться только для будущего!?

Увы! Оно, это будущее, будет совсем другим по сравнению с тем, чему учат в школе сейчас. Другие профессии, другие бизнесы, другая реальность.

В школе же создают впечатление, что настоящая жизнь наступает после 17–22 лет, то есть после окончания школы, университета или поступления на работу, когда появляются семья, дети, должности, зарплаты...

Но я вот думаю: а что – в 9 лет или в 13 лет это не жизнь?

Со своими печалями, достижениями, конфликтами, мечтами, слезами, друзьями, техникой, переживаниями, музыкой, устремлениями, шалостями, впечатлениями…

Так вот. На самом деле, учиться надо не только для какого-то там абстрактного будущего по принципу «авось пригодится». Ведь может и не пригодится. Учиться надо и для настоящего.

Вопрос: а что для нынешнего настоящего дает школа? Какие знания-умения-навыки-компетенции?

И какие должна давать?

Оригінал

Освіта.ua
10.11.2016

Популярні блоги
Віра Коткова: враження від навчання у 5 класі НУШ Враження батьків від цьогорічного навчання дитини у 5 класі Нової української школи
І. Лікарчук: що насправді цікавить учителів і директорів Про що педагоги хотіли би прочитати в листах і наказах напередодні 2023/24 навчального року
О. Мірошниченко: батьки не вороги освітянам Для батьків проблеми освітньої системи не є найголовнішою справою у житті
В. Онацький: які предмети зникнуть з розкладу шкіл? Кожен намагається знайти рецепт лікування освіти, хоча до школи мав дотик, лише будучи школярем
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Олекса Позняк
Есть знакомый банкир средней руки.говорил что в последнее время модно в банках стало брать хороших математиков.После небольшой стажировки эти люди показывают больший результат чем специализированные выпускники
Євген Бондаренко
Скільки вже можна повторювати цей бред про "знания-умения-навыки-компетенции"? Всі ці компетенції стосуються свідомого мислення людини. Але всі рішення в житті людина приймає не на свідомому рівні; ці рішення приймає мозок людини як ціле, і спирається на нейронну мережу мозку. Тому одне з основних завдань школи - це розвинути мозок дитини, розвинути на біологічному рівні. Ключовою тут є математика, яка за висловами багатьох "нікому не потрібна далі в житті". Саме математика формує необхідну нейронну мережу для логічного мислення, яка потім використовується мозком для розв’язання всіх інших проблем. Дійсно людям потім не потрібні квадратні рівняння чи якісь формули, але це ЄДИНИЙ відомий метод розвинути нейронну мережу мозку дитини. Для навчання цієї нейронної мережі та формування уявлення про світ потрібні інші шкільні предмети. Про якісь компетенції може йти мова тільки в останніх класах, коли мозок більш-менш сформований. Дуже прикро, коли самі педагоги не розуміють сенс освіти.