Лілія Гриневич: у Черняхівській ЗОШ зустріла агента змін

Міністр освіти і науки про відвідання Житомира та Черняхівської загальноосвітньої школи

Лілія Гриневич: у Черняхівській ЗОШ зустріла агента змін

Автор: Лілія Гриневич, міністр освіти і науки.

Їздила на Колегію в Житомир, після цього відвідала Черняхівську ЗОШ.

Зустріла там нашого агента змін - вчителька початкової школи зізналася, що давно писала з першачками олівцем, а не ручкою, і була дуже рада, що тепер це можна робити не підпільно.

Загалом прийом був дуже теплим, вчителі охоче спілкувалися на всі теми від оновлених програм до інклюзії.

Остання тема підняла багато проблем, зокрема, щодо дійсно фахової підготовки вчителя до викладання в класах з дітьми з особливими потребами.

Добре, що ми солідарні в головному - ми повинні відмовитись від практики ігнорування та приховування "не таких" людей.

Зараз в школі завершується будівництво блоку Б нового приміщення. 14.17 млн грн на будівництво виділи з державного фонду регіонального розвитку та ще 1.5 млн грн доклали з місцевого бюджету.

Вийшло добре - велика світла школа з сучасними класами. Тепер місцева влада повинна використати виділені Урядом гроші і доповнити школу кабінетом хімії, біології та новим автобусом.

Оригінал

Освіта.ua
21.09.2016

Популярні блоги
Д. Ламза: ніхто не хоче йти в освіту або школа без учителів Від Кабінету Міністрів немає жодних дій щодо підвищення значимості професії вчителя
С. Колебошин: 3000 спартанців (задача про молодих вчителів) 3000 молодих вчителів на 15000 шкіл, що в середньому – 1 новий вчитель на 5 шкіл
І. Совсун: як надовго ще вистачить запалу учителів? Існує гігантська прірва між переможцями світових олімпіад і базовим рівнем українських шкіл
Тетяна Сердечна: зарплати у вчителів мають бути різні Є шанс, що колись держава буде в змозі оплачувати роботу людей, які працюють із її майбутнім
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Так бачу, що
тут обговорення проблем освіти проходить даремно. І прислухатися ні до кого не будуть. Треба було це одразу зрозуміти.
Ганна Кісілюк
Агентів змін у школах мають за " білих ворон". Причиною цього є банальна заздрість. В самій природі людей з високим інтелектом закладене прагнення до змін у кращу сторону. Якщо людина, а тим більше учитель ,розуміє, що потрібно робити все для того, щоб змінювати світ навколо у сторону прогресу, то він не має права на байдужість. Я впевнена. що у кожній школі є агенти змін, а тому ще не все так погано у нашому освітянському домі!
Лідія
А я згодна з Гриневич. Деякі вчителі давно мовчки працювали нестардатно.
Оксана Гебрич
Рада була б, але щось не можу розділити оптимізму щодо інклюзії. Ще не готові до цього ні наше суспільство, ні наші реалії. Почну з реалій - наші загальноосвітні школи мають по кілька поверхів, але не оснащені ліфтами, класи не підготовлені для діток з особливими потребами, немає спеціальних вбиралень, вузькі двері і т.д. Але й це не найголовніше. Наше суспільство ще не готове. Треба щоб суспільство повністю прийняло таких діток, як рівних - без кепкувань, без боязні , і навіть без зайвої жалості. Та що говрити, навіть рідні батьки не завжди можуть повністю прийняти дитину з особливими потребами, а про "чужих" уже годі й мовити. Якщо дитинка з інвалідністю взмозі відвідувати звичайну школу, то батьки її туди віддадуть і без інклюзії. а якщо вона не в змозі засвоїти основну шкільну програму, то як вона себе почуватиме у школі? Боюся припустити, що тоді такі дітки взагалі залишаться поза школою, будуть сидіти вдома, як і їх мами, бо в спец.школі вони ще б змогли залишити дитя хоч на півдня.
Сергей Очеретный
Підказка: Напевне в яку школу б не поїхала б пані міністр - там всюди будуть агенти змін, мільйони на (1) школу, світлі сучасні класи... Їй залишилось лише близько декількох десятків тисяч поїздок :)))