Юрій Федорченко: не варто зупинятися на досягнутому

Нам потрібна нова система оцінювання успішності учнів, яка мінімізує суб’єктивний фактор

Юрій Федорченко: не варто зупинятися на досягнутому

Автор: Юрій Федорченко, кандидат філософських наук, незалежний освітній аналітик-консультант.

Можу лише вітати запропоновані зміни (Наказ МОН №1009 від 19.08.2016), що будуть стосуватися початкової школи.

Так, шкільну реформу потрібно розпочинати саме з початкової школи. Зміна критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи є важливим кроком. Це, дійсно, реальна реформа. Особливо приємно, що на необхідність таких змін мені разом з колегами доводилося звертати увагу керівництва МОН доволі тривалий час. Нарешті ми можемо побачити певний результат.

Однак не варто зупинятися на даних змінах. Нам потрібна нова система оцінювання успішності учнів, яка мінімізує суб’єктивний фактор.

Оригінал

Освіта.ua
25.08.2016

Популярні блоги
Віра Коткова: враження від навчання у 5 класі НУШ Враження батьків від цьогорічного навчання дитини у 5 класі Нової української школи
І. Лікарчук: що насправді цікавить учителів і директорів Про що педагоги хотіли би прочитати в листах і наказах напередодні 2023/24 навчального року
О. Мірошниченко: батьки не вороги освітянам Для батьків проблеми освітньої системи не є найголовнішою справою у житті
В. Онацький: які предмети зникнуть з розкладу шкіл? Кожен намагається знайти рецепт лікування освіти, хоча до школи мав дотик, лише будучи школярем
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
некандит
"Нам потрібна нова система оцінювання успішності учнів, яка мінімізує суб’єктивний фактор." - автор. Уважаемый, как раз-то и НАДО(!) : учитывать субъективные, то есть - личностные ПРОДВИЖЕНИЯ ребенка на пути к Знаниям. Так это ваши советы МОН привели к карандашам и таблице умножению до 10?
Олекса Позняк
=====Юрій Федорченко: не варто зупинятися на досягнутому===== Адже дебілізму немає меж. Це ж не зарплату учителю підняти