Юрій Федорченко: не варто зупинятися на досягнутому

Нам потрібна нова система оцінювання успішності учнів, яка мінімізує суб’єктивний фактор

Юрій Федорченко: не варто зупинятися на досягнутому

Автор: Юрій Федорченко, кандидат філософських наук, незалежний освітній аналітик-консультант.

Можу лише вітати запропоновані зміни (Наказ МОН №1009 від 19.08.2016), що будуть стосуватися початкової школи.

Так, шкільну реформу потрібно розпочинати саме з початкової школи. Зміна критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи є важливим кроком. Це, дійсно, реальна реформа. Особливо приємно, що на необхідність таких змін мені разом з колегами доводилося звертати увагу керівництва МОН доволі тривалий час. Нарешті ми можемо побачити певний результат.

Однак не варто зупинятися на даних змінах. Нам потрібна нова система оцінювання успішності учнів, яка мінімізує суб’єктивний фактор.

Оригінал

Освіта.ua
25.08.2016

Популярні блоги
Д. Ламза: ніхто не хоче йти в освіту або школа без учителів Від Кабінету Міністрів немає жодних дій щодо підвищення значимості професії вчителя
С. Колебошин: 3000 спартанців (задача про молодих вчителів) 3000 молодих вчителів на 15000 шкіл, що в середньому – 1 новий вчитель на 5 шкіл
І. Совсун: як надовго ще вистачить запалу учителів? Існує гігантська прірва між переможцями світових олімпіад і базовим рівнем українських шкіл
Тетяна Сердечна: зарплати у вчителів мають бути різні Є шанс, що колись держава буде в змозі оплачувати роботу людей, які працюють із її майбутнім
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
некандит
"Нам потрібна нова система оцінювання успішності учнів, яка мінімізує суб’єктивний фактор." - автор. Уважаемый, как раз-то и НАДО(!) : учитывать субъективные, то есть - личностные ПРОДВИЖЕНИЯ ребенка на пути к Знаниям. Так это ваши советы МОН привели к карандашам и таблице умножению до 10?
Олекса Позняк
=====Юрій Федорченко: не варто зупинятися на досягнутому===== Адже дебілізму немає меж. Це ж не зарплату учителю підняти