Юрій Федорченко: не варто зупинятися на досягнутому
Автор: Юрій Федорченко, кандидат філософських наук, незалежний освітній аналітик-консультант.
Можу лише вітати запропоновані зміни (Наказ МОН №1009 від 19.08.2016), що будуть стосуватися початкової школи.
Так, шкільну реформу потрібно розпочинати саме з початкової школи. Зміна критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи є важливим кроком. Це, дійсно, реальна реформа. Особливо приємно, що на необхідність таких змін мені разом з колегами доводилося звертати увагу керівництва МОН доволі тривалий час. Нарешті ми можемо побачити певний результат.
Однак не варто зупинятися на даних змінах. Нам потрібна нова система оцінювання успішності учнів, яка мінімізує суб’єктивний фактор.
"Нам потрібна нова система оцінювання успішності учнів, яка мінімізує суб’єктивний фактор." - автор. Уважаемый, как раз-то и НАДО(!) : учитывать субъективные, то есть - личностные ПРОДВИЖЕНИЯ ребенка на пути к Знаниям. Так это ваши советы МОН привели к карандашам и таблице умножению до 10?
26.08.2016 в 11:29Відповісти
Олекса Позняк
=====Юрій Федорченко: не варто зупинятися на досягнутому===== Адже дебілізму немає меж. Це ж не зарплату учителю підняти
Ви бажаєте вести свій блог на сайті osvita.ua? Напишіть про це лист за адресою:
Матеріали, що розміщуються у розділі «Блоги» відображають точку зору автора. Редакція сайту Освіта.ua може не поділяти позицію авторів у цьому розділі та не несе відповідальність за достовірність та тлумачення наведеної інформації.