В. Бахрушин: добрі і погані новини дисертації Кириленко

У зв'язку з питанням Кириленко маємо і добрі і погані новини, які поки ще не обговорюються

В. Бахрушин: добрі і погані новини дисертації Кириленко

Автор: Володимир Бахрушин, головний експерт групи "Освіта" Реанімаційного пакету реформ.

ФБ спільнота продовжує активно обговорювати дисертацію К. Кириленко та її розгляд атестаційною колегією МОН.

У зв'язку з цим маємо і добрі і погані новини, які поки залишаються поза обговоренням.

Почну з доброї. Чомусь ніхто не звертає уваги на те, що рік тому таке обговорення було б неможливим. Бо не було вимоги щодо обов'язкової публікації дисертацій на сайтах ВНЗ. І навіть місяць тому навряд чи хтось сподівався подивитися розгляд цієї справи на АК у прямій трансляції. Все це відбулося завдяки наполегливості Лілія Гриневич Serhiy Kvit та Inna Sovsun у забезпеченні відкритості атестаційного процесу. І саме ця відкритість надалі, незважаючи на перші невдачі, має стати запорукою поступового оздоровлення.

Поганою новиною є те, що значна частина прихильників всіх обговорюваних варіантів рішень забуває в цих дискусіях, що вони є науковцями. І замість пошуку реальних кроків, які можна було зробити раніше чи треба здійснити далі, починає підганяти аргументи під заздалегідь сформульовані висновки.

Ще одна погана новина у тому, що ми знаємо позиції Міністра та її першого заступника, знаємо позицію народного депутата Oleksiy Skrypnyk. Але більшість членів Комітету з питань науки і освіти ВР, членів НАЗЯВО, інших впливових освітян мовчать.

Оригінал

Освіта.ua
04.07.2016

Популярні блоги
О. Костюк: Польщі потрібні таланти, а Україні – ні? Система вищої освіти України приречена продукувати масовий освітній продукт, а не унікальний
І. Лікарчук: вчитися мають ті, хто хоче здобути освіту Повна загальна середня освіта повинна бути не обов’язковою, а загальнодоступною
Д. Ламза: ніхто не хоче йти в освіту або школа без учителів Від Кабінету Міністрів немає жодних дій щодо підвищення значимості професії вчителя
С. Колебошин: 3000 спартанців (задача про молодих вчителів) 3000 молодих вчителів на 15000 шкіл, що в середньому – 1 новий вчитель на 5 шкіл
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів