Лілія Гриневич: не вірю, що інкриміноване Лікарчуку правда

Людина, яка стільки зробила для створення системи незалежного оцінювання, не могла б так вчинити

Лілія Гриневич: не вірю, що інкриміноване Лікарчуку правда

Автор: Лілія Гриневич, міністр освіти і науки України.

Особисто я не можу повірити, що інкриміноване Ігорю Лікарчуку може бути правдою. Людина, яка стільки зробила для створення системи незалежного оцінювання, не могла б так вчинити. Мають бути об’єктивні та неупереджені результати розслідування.

Оригінал

Освіта.ua
01.07.2016

Популярні блоги
Іван Осадчий: про оцінювання учнів 5 класів НУШ За пропонованим у Методичних рекомендаціях підходом неможливо виставити оцінки за семестр
М. Гриньова: виховуємо ще одне покоління, яке не читає Нашим учням треба давати медаль за відвагу, бо толерантно терплять усі хвороби нашої освітньої системи
І. Лікарчук: чиновники не уявляють життя без олімпіад Життя змінюється, формується абсолютно нова суспільна ментальність, а в батьків отих олімпіад – «скрєпи»
Л. Булигіна: про щоденну хвилину мовчання в школах Все, що за вказівкою і не від серця, – все обернеться проти дітей і проти суспільства
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
для училка
приведённая Вами цитата - полный б р е д. И говорит она о полном непонимании причин и следсвий. Но - мы живём среди людей. А у людей в рулевые п р у т ь с я самы нашлые и напористые.А что способна наглость без мозгов? Привально - на руководство,поскольку на большее ума не хватает. 33 и 37 привели к подобному...
училка
Для для училка: Трудно с Вами не согласиться, но... Люди пробуют достучаться до совести тех, от кого многое зависит и надеемся все, что "а вдруг совесть проснется" и к нам прислушаются. Вот я Вас услышала, но главное поняла, также переживаете за Страну.
Коментувати
училка
Чем гадать "на кофейной гуще", лучше думать как решить проблему низкого качества знаний учащихся. Как Вам такое решение от некоторых экспертов: "Провести ПИЛОТНЫЙ ЭКСПЕРЕМЕНТ по внедрению модели окружных экспертно-консультационных центров, которые будут КУРИРОВАТЬ школы с низкими результатами обучения или функционирующие в неблагоприятных социальных условиях. ЗАДАЧЕЙ(!) таких центров будет экспертное, методическое и консультационное сопровождение по вопросам развития системы общего образования. Фактически предлагаемые центры будут являться КУРАТОРАМИ неблагополучных школ, выступая неким «антикризисным менеджером», в задачу которого будет входить выстраивание работы школы и присмотр за соблюдением утвержденных правил." Есть над чем подумать МОН.
Не оптиміст
Пані Міністр, а Ви ніколи не задавалися питанням, що може ця людина і зробила стільки для ЗНО не стільки для абітурієнтів, стільки для себе. А меркантильні амбіції пана Лікарчука, ми ще з 90-х добре пам’ятаємо.
Оксана
старий зразок, новий зразок. Яка різниця? Діти які готуються, вони здають ЗНО на гарні бали. Медалісти "дуті" позлітали зі своїх "придбаних" нагород. Всі батьки в цьому переконалися. А ті випускники, які розумом не для Вищої освіти знайшли і знайдуть гарний прихисток своїм "мізкам" на теренах Вишів Польщі, звідки повтікали їхні студенти в інші держави. ЗНО - це спасіння для бідних розумних дітей. А багаті і дурні і так все куплять. Так що всім добре.
борис
Для Оксана: Повністю підтримую.
Коментувати
Вадим Мендерецкий
Старий монстр створив систему російського зразка, від якої давно відмовився весь цивілізований світ.... і це назвали найуспішнішою реформою в Україні... То куди ми рухаємось у Європу чи рассєю? Але династія лікарчуків де б не працювала, а про корупцію і фальсифікації не забувала....
SERGEY LIMONOFF
Для Вадим Мендерецкий: дна шайка -лейка
Коментувати