Ігор Лікарчук: про старий тест під час пробного ЗНО

Під час пробного тестування з української мови абітурієнтам було запропоновано тест 2015 року

Ігор Лікарчук: про старий тест під час пробного ЗНО

Автор: Ігор Лікарчук, екс-керівник Українського центру оцінювання якості освіти.

До мене у приваті надійшло кілька листів із повідомленням про те, що 2 квітня під час пробного тестування з української мови та літератури абітурієнтам було запропоновано тест 2015 року (2 сесія), в якому замінили лише 25-е завдання, і який тиражований в достатньому обсязі.

Аналогічні пости бачу також у ФБ. Насправді, я не володію ситуацією в достатньому обсязі, щоб ствердно відповісти «було» чи «не було». Але, відповідаючи авторам звернень, і тим, котрі ще можуть їх надіслати, хочу зазначити наступне.

Пробне тестування проводиться для того, щоб абітурієнти ознайомилися з процедурою проходження ЗНО. З цієї позиції - не так важливо, якими були завдання. Але, як правило, всі абітурієнти, крім ознайомлення з процедурою (котра вже давно всім відома), ще хочуть і перевірити свої знання. Думаю, що саме за це платять гроші. Якщо не помиляюся, цьогорічна ціна 111 грн. Тож, якщо на цьогорічному пробному тестуванні використаний тест минулого року, то вийшло, м’яко кажучи, не дуже гарно. І чи не уперше за всю історію пробного тестування.

Так робити не варто. І якщо таке дійсно сталося, то УЦОЯО, щонайменше, мав би вибачитися перед абітурієнтами. Бо за аналогією з торгівлею, людям, які збиралися придбати свіжий продукт, підсунули виріб не першої свіжості...

Оригінал

Освіта.ua
05.04.2016

Популярні блоги
В. Співаковський: навіщо оцінки, що травмують дітей Для відмінників оцінки дуже важливі, адже без порівняльних оцінок відмінники втрачають мотивацію
Н. Азарова: усім потрібна безвідмовна вчителька Все життя вчителя крутиться навколо правильних відповідей, йому їх краще завчити і довести до автоматизму
В. Волчан: у прогулах винні діти, а школа ні до чого? Ми стараємось, проводимо реформи, міняємо міністрів, а ситуація в освіті кращою не стає
М. Хоменко: треба мотивувати, а потім ставити завдання Тривалий період попередніх реформ в освіті не дав очікуваних результатів через невмотивованого викладача
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!