Марина Горбенко: черговий раунд ЗНО і ГПУ

Свідоме вкидання інформації робиться з певною метою, відомою лише структурам, які затіяли цю гру

Марина Горбенко: черговий раунд ЗНО і ГПУ

Автор: Марина Горбенко-Хвастунова.

Черговий раунд ЗНО і ГПУ. Для чого вміти грати в шахи, якщо на шахівниці влаштували кегельбан? 

Після вчорашньої заяви ГПУ виникло почуття, що свідоме вкидання інформації робиться з певною метою, відомою лише структурам, які затіяли цю гру, і одночасно, в ракурсі побічного ефекту, виникає тотальна недовіра і налаштування всіх проти всіх.

Варто згадати, що система ЗНО налічує цілих 300 осіб на всю Україну, і кожен, хто працює в ній має перебувати в самому епіцентрі подій з усіма формулюваннями, виданими ГПУ стосовно «злочинних угрупувань, які мають змову з не встановленими особами», «фіктивних підприємств» та інших звинувачень, які перелічені в повідомленні, разом з купою парадоксів, які викликають питання у юридичній площині. Від гучних заяв без доведення фактів і представлення доказів до відрахування студентів без рішень суду за вельми сумнівними документами.

Припустимо, що під впливом нез’ясованих обставин, відбулася зміна результатів 190 осіб при більш ніж 500 тисячах абітурієнтів, котрі проходили тестування за 2 роки. Напевно, мало б бути доведення цих змін результатів, відсторонення/покарання винуватих (за умови доведення вини), запровадження зовнішніх систем контролю вразливих місць.

Що маємо? Нормативне ослаблення обов’язковості ЗНО, інформаційні хвилі, які розхитують суспільну довіру. Складається враження, що на шахівницю запустили кулю від боулінгу і все залежить від величини шахів, розміру і траєкторії цієї кулі.

Оригінал

Освіта.ua
23.03.2016

Популярні блоги
О. Костюк: Польщі потрібні таланти, а Україні – ні? Система вищої освіти України приречена продукувати масовий освітній продукт, а не унікальний
І. Лікарчук: вчитися мають ті, хто хоче здобути освіту Повна загальна середня освіта повинна бути не обов’язковою, а загальнодоступною
Д. Ламза: ніхто не хоче йти в освіту або школа без учителів Від Кабінету Міністрів немає жодних дій щодо підвищення значимості професії вчителя
С. Колебошин: 3000 спартанців (задача про молодих вчителів) 3000 молодих вчителів на 15000 шкіл, що в середньому – 1 новий вчитель на 5 шкіл
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Владимир Белый
(продовження) ...мова про те, що ОДНЕ - пошук проектних моделей і зовсім ІНШЕ - просування узгодженого проектного на рівень реалізації. Щоб не було так, що хірург виконуючи операцію весь час буде радитися з пацієнтом чи архітектор-виконроб будуючи міст весь буде перепитувати у бетонувальників, зварювальників чи шоферів що, коли та як їм далі робити.
Владимир Белый
Шановні колеги, з реального постперебудовного досвіду знаю, що більшість тодішніх радянських вчителів ТОЧНО була і є готовою до того, щоб ефективно працювати за стандартами сучасних освітніх моделей демократичного і освітньо-успішного світу. Більш ніж півсотні вчителів нашого ФТЛ є тому підтвердженням. Основа у тім, що радянський вчитель звик "за все відповідати своєю головою". Слабкість колишньої системи була у безвідповідальності учнів, яким "не можна було ставити двійку". Більшість теперішніх випускників ВНЗ готова до новоякісної освітньої діяльності значно гірше, бо мало хто з них достатньо гарно володіє фактичним матеріалом. КОРІНЬ успішного пошуку правильних ідей реформи просто не може залягати у середовищі пересічних педагогів школи та ВНЗ і це зовсім не страшно, і це не є проблемою. Оте прісно відоме про "жаб" лише задля акценту на тому, якою методологічно правильною може бути комунікація, що забезпечить успіх реформ: (див. продовження)
можливо
Для Владимир Белый: Конечно не следует людям,решившим создавать ситему,искать идеи создания у учителей, поскольку каждый должен заниматься своим делом.Проектировщик-создавать проект,рабочий-его воплощать в жизнь.Между ними существует прораб.Но если проектНЕсоздан по причинеОТСУТСТВИЯзнаний у проектировщика,то это проблема.И сколько бы не ездили создающие проекты на-посмотреть,БЕЗ ЗНАНИЯ местных условий,или умения их использовать, привязать ЧУЖОЙ проект к местности у них НЕ выйдет.Местность большая,условия различны,и именно ИХ следует объединить,чтобы крыша не завалилась и стены не расползлись... Но,и это одно из препятствий,слабось системы БЕЗОТВЕТСВЕННОСТИ учеников,которым нельзя было ставить двойку плавно перешла в СИЛУ вновьсозданной системы,которая ТРЕБУЕТ от учителя ставить лишь ВЫСОКИЕ баллы,для чего все средства хороши.Почему "сила"?Да потому что НЕ ПРОБИТЬ
Коментувати
Владимир Белый
Згадаймо активність працівників ВНЗ проти запровадження ЗНО для випускників шкіл, а тепер чекайте ЩЕ більший їхній гамір проти ЗНО для випускників самих ВНЗ. Радитися щодо реформ з тими вчителями та працівниками ВНЗ, які нічого окрім радянської та пострадянської моделі освіти наживо ні з чим іншим прямо не стикалися, є те ж саме, що питати порад у "жаб як осушити болото". Гарні вчителі та викладачі ніколи не будуть проти всього нового, що передбачатиме більші спонукання молоді до навчання (головна мета запровадження ЗНО), бо завше готові до того докластися, а ті, хто звик не стільки працювати як лише робити вигляд, що працює (учні, студенти та педагоги у тому числі) завжди будуть протестувати.
Марина
Для Владимир Белый: пане Владимир! Чомусь мені здається, що ви дуже ненавидите вчителів, якщо для порівняння добираєте прислів’ я про жаб. Але то вже ваші проблеми. Я ніколи не погоджуся , що радянська система освіти була погана. Я закінчила сільську школу, потім ПТУ, а потім і університет. Без всяких сучасних комп’ютерних технологій і т.д. Я можу відмітити, що моє покоління отримало кращу освіту. Я можу спокійно замінити будь- якого вчителя в школі. На жаль, це не можуть зробити сучасні вчителі. Правда, вони краще знають англійську мову. Погоджуся з вами, що реформи потрібні. Так! Але тільки розумні! І в правильній послідовності: спочатку надрукувати підручники- потім вводити нову програму і т.д.
можливо
Для Владимир Белый:НЕЛЬЗЯговорить о том,кто видел что-то наживо,поскольку в советской школеНАЖИВОбыло столько, что те, кто этого НЕ видел,НИКОГДАне примутТОЙреальности. А реальность такова, что разрушить -УЖЕ разрушили, но создать за ДВА года, а именно столько времени прошло с провала объединение в союз части бывших союзных республик.ДО ТОГОвсё шло к тому, что русский язык у нас доминирующий, Россия в друзьях и партнёрах.Кстати, это и сегодня не изменилось.ЧТо можно видеть новое, когда этого нового хватает лишь для очень небольшой прослойки населения?Молодёжь к обучения мотивировать будет НЕ ЗНО, а общественное отношение к людям со ЗНАНИЕМ. Не с теми, кто умеет пользоваться интернетом, а кто ЗНАЕТ.И пока ЭТОГО не будет, не будет ничего нового, поскольку развивается то ХУДШЕЕ, чо родилось в совке(не в союзе).А ЗНО это показатель РЕЗУЛЬТАТА обучения.РАвно как и ЗНО после 9 класса.А вот имеь хороший результат - тут и ученики станут ТРЕБОВАТЬ от учителей РЕАЛЬНОГО оценивания, а НЕ ВРАНЬЯ
Коментувати
совесть
Довіра до ЗНО є! Які б вкидання інформації для іміджу системи не було зроблено. За роки існування ЗНО в кожній школі повно прикладів випускників - розумників, які стали хорошими студентами без занесення грошей у певні кабінети ВНЗ! Це найкраща реклама! (От магістратури - біда! Як "заробляють" ректори й інші чи не щороку на нові круті автівки?) Просто таких дітей менше, ніж ледарів-невдах, "халявщиків" і тих, у кого батьки готові за гроші вирішити всі проблеми своїх дітей... Та й вгадування може одиницям допомогти. Люди не дурні, прагнуть дотримання законів усіма сторонами... Прикро, що чутки підтверджено. Але після землетрусів люди будують стійкіші будівлі!
можливо
Для совесть: слухи всего лишь слухи. КТО ДОКАЗАЛ их подтверждение? Вы что, не знаете, КАК всё в этой стране тасуется?
совесть
Для можливо: Головне підтвердження - поведінка ...чука! Успіхів всім на ЗНО- 2016!
Вадим Мендерецкий
Так, в кабінети ВНЗ гроші можливо перестали носити, але ще більші гроші почали заносити в кабінети регіональних центрів ЗНО, а також у київський їх офіс. По школах зявилась "рішали" і пропонують батькам вирішити питання достойних балів в сертифікатах ЗНО. Оприлюднені висновки ГПУ та МОН для тих, хто ще вчора верещав на сайтах інтернету - дайте докази, все доступно довели. Немає кришталевих, непідкупних співробітників центрів ЗНО, не існує ілюзорної прозорої всім доступної системи вступу у ВНЗ ... і хватить розказувати нам фекові казочки...
Коментувати