Osvita.ua Блоги Іванна Коберник: бережіть дітей від творінь академіків
Іванна Коберник: бережіть дітей від творінь академіків

На старшокласників чекає всеосяжне інформування, що Україна - це безнадійна територія

Іванна Коберник: бережіть дітей від творінь академіків

Автор: Іванна Коберник, громадський активіст, журналіст

Мій син росте і з молодшої перейшов в середню школу (5 клас). Станом на зараз я задоволена змістом його освіти в тій школі, де він навчається. І тому стала трохи дивитися вперед - а що ж нас чекає у старшій школі?

"Оставь надежду всяк сюда входящий". Бо чекає нас всеосяжне інформування, що Україна - це безнадійна територія, де нема чого робити і нема жодних перспектив. Це мені дали почитати підручник Географія 9 клас, автори О.Надтока і О. Топузов. Я напишу про це статтю, але поки не можу втриматися від кількох цитат.

По-перше, про міждисциплінарну компетентність автори не чули ("Перші вихідці з України з'явилися в Данії на початку ХІ століття", с.41).

По-друге, написане на одній сторінці може суперечити написаному на наступній ("вже наприкінці 50 рр. ХХ ст. стала помітною тенденція до сповільнення темпів приросту населення", с.36, про післявоєнний бебі-бум і його причини ні слова), і на наступній - "В 1960 р. природний приріст (населення) був додатним: 13,6% (проміле)", с.37. Слід зазначити, що підручник 2009 р., коли з народжуваністю вже кілька років ситуація покращувалася, але про це ні слова, натомість сторінки тексту про вимирання і депопуляцію українців. Не обходиться і без сексизму "Існує цілий ряд галузей (народного, прости Господи, господарства), в яких доцільнішим є використання праці чоловіків, а в інших - жінок", с.58-59, привіт Надії Савченко).

По-третє, все в радянських економічних термінах і концепціях - суцільне народне господарство та всілякі стенання про спад виробництва без жодних згадок про постіндустріальне, не говорячи про постінформаційне суспільство.

Ну і найголовніше - більш депресивної книги в житті не бачила. Згідно з нею, в України нема ЖОДНИХ перспектив. Ніде. Ні в якому напрямку. І це я не говорю про невідповідність змісту через АТО і окупацію Криму. На фото (всі фото до речі в гидотній якості і розфокусі) завдання для дорогих коментаторів - як би ви виконали таке завдання?:-) ППС кому лінь тролити Академію Наук, де працюють автори цього феєричного підручника, є задача зі стор.36: "Науковими дослідженнями виявлено, що швидкий розвиток міст призводить до зниження природного приросту, оскільки народжуваність серед міського населення значно нижча, ніж серед сільського. Поясніть, який взаємозв'язок існує між відтворенням населення та розвитком великих міст і виробництвом:-))) "Це було б смішно і дало б привід затролити вчителя-ханжу, але безпосередньо перед цією демографічною задачею розміщений абзац про депресивні регіони з низькою народжуваністю і високою смертністю і вони аж ніяк не міські... Дорогі батьки, бережіть своїх дітей від таких творінь академіків.

Оригінал

Освіта.ua
13.01.2016


Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
sergey1979
Урок сьогодні у 6 класі - англійська мова - підручник Карпюк (сторінка 94 вправа 4) Solve the Vegetable Riddles using the words from the box. spinach, potatoe, apple ???, carrot, cucumber, mushrooms ??????, corn, onion, tomato
Роман
Подивиться підручники з історії Пометун 5 клас і Щупак 10 клас.Таке враження, що автори поставили собі завдання зробити найнецікавіщий підручник щоб викликати в дітей відразу до предмету історія.Напевно це Табачник дав завдання авторам-" ви вже там постарайтесь, зробіть найважчий підручник щоб діти не хотіли вивчати історію".Де принцип доступності, коли написано просто, зрозуміло і яскраво.Чому не покладено завдання розвивати критичне мислення.Де яскраві і повчальні ілюстрації до тем.Нічого цього немає.Чому вчителям не дають можливість вибирати підручники.Я би обов’язково вибрав для 5 класу підручник Власова, який хоча має недоліки, але всетаки набагато кращий.І це відноситься до більшості підручників з історії і права.Підруч. Гавриша Правознавство для 10 класу найкраще би підійшов для другого курсу університету, а не для школи.Чому б не передрукувати чудовий підручник Основи правознавства Журавського, з доповненнями. Невже можна бути настільки байдужими до дітей і їх не любити їх?!
Світлана
Почитайте "Хімію" 7 кл Буринської або хоча б знайдіть електронну версію і погортайте. Даний підручник викликає 3 бажання: спочатку сміятись, потім плакати, потім йти напитись і заглянути в очі автору. Різні підручники бачила, різних років випуску, різні предмети, ну щоб таке...
Українка
Розповідаю 11 кл про Україну у 1990 році, про наші можливості та досягнення тогочасні. Як після оголошення незалежності говорили, що Україна-конкурент європейським країнам, бо на той час-це індустріально-аграрна країна. Реакція дітей:"А Ви точно про НАШУ УКАЇНУ розповідаєте?".Які вороги пишуть підручники та запрошують дітей на навчання за кордон, показуючи, шо тут нема чого робити?
oksanap
Не тільки з підручником географії така ситуація, ще гірша ситуація з Буквариком та Читанкою для 1 класу (авт.Захарійчук), Українською мовою цього ж автора, де тексти російських авторів перекладені "українською" мовою. Раніше у 1 класі навчали читати, а тепер не знаєш, що робити з тими текстами, які пані Захарійчук підібрала для маленьких діток, ще треба, щоб вона словник видала із тлумаченням своїх слів.
ера
Для oksanap: Там тексти не "перекладено", а "переведено".Бо української це означає-"зіпсувати"
Коментувати
Віталій
Шановні! Ми, освітяни-професіонали, вже не один рік говоримо про відповідальність посадовців і не просто пальчиком махати, а до кримінальноі бо освіта дітей це не іграшки!
совесть
Для Іванна Коберник: Не сумніваюся в тому, що ви отримаєте аргументовану відповідь щодо змісту фрагментів підручника від його авторів... Щодо виховання "гордості країною, в якій народився"... через зміст підручників з географії, особливо економічної географії України... Правдою є глибоке, гнітюче розчарування за втрачені можливості, розграбоване майно держави за 25 років тими, хто і сьогодні виступає в ролі борців з корупцією, миротворців, економічних "геніїв", політичних діячів... Я за наукову правду, якою б вона не була... І, як і ви, щиро вірю в незламний дух справжнього УКРАЇНЦЯ, глибоке родове укорінення, силу рідної землі, що завжди допомагає ВИЖИТИ! Ви дуже щира людина. Поспілкуйтеся з дуже досвідченим вчителем географії, як журналіст. Вийде потужний матеріал для аналізу й РОЗДУМІВ... Знаєте, варто терміново впровадити СЕРТИФіКАЦіЮ ВИСОКОПОСАДОВЦіВ, а не вчителів. ЗІ ЗВІТАМИ перед громадою, щоб нашим ДІТЯМ БУЛО чим ГОРДИТИСЯ!
читач
Для совесть: Придбайте на Петрівці радянський підручник економічної географії. Продивиться розділ УРСР. Порівняйте - що зникло. Коментувати не треба.
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Розвиток дитини

Дякую,
не показуйте мені це!